רוצים לחגוג עם נוף להרי ירושלים? מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

3 אולמות אירועים בירושלים באווירה אינטימית

אווירה רוחנית, מראה ציורי וריח היסטורי - הצצה אל 3 מקומות מיוחדים לאירועים בירושלים ובסביבתה

מקום לחגוג
אם אתם מתכננים להתחתן באזור עיר הקודש, אתם כבר זוכים למינונים גבוהים של יופי ואווירה מיוחדת. עוד לא נמצא האדם שנשאר אדיש לטבע הירוק והמתפרץ של הרי ירושלים; תוסיפו לכך אירוע מרגש של חתונה ותקבלו את ה-אירוע של השנה!

אז בדקנו 3 אולמות אירועים בירושלים ובסביבתה שמביאים עמם ניחוח אחר בסגנון 'אוויר הרים צלול כיין' פלוס אינטימיות, וזה מה שיצא לנו:

מסעדת פיצ'ונקה

מה דעתכם על חופה על צל הר כשמסביב נוף פנורמי של הרים ירוקים, יערות ונחלים? מסעדת פיצ'ונקה היא מסעדה כשרה וכפרית הממוקמת בהרי ירושלים, והיא מתאימה לאירוע של עד 400 איש בקיץ או 250 בחורף. לפיצ'ונקה חניה פרטית נוחה ומוארת הצמודה למסעדה (קיים גם מקום חניה לאוטובוסים).

שולחן ערוך

מסעדת פיצ'ונקה

נוף הררי עוצר נשימה

שקיעה בפיצ'ונקה
* התמונות באדיבות מסעדת פיצ'ונקה

שורש - גן אירועים

גם 'שורש' נמצא בלב הרי ירושלים, ומשקיף לעבר הנוף הטבעי המרשים מלמעלה. גן האירועים המודולרי תוכנן, כך שהוא משקיף אל הנוף. החלל הנוח מעוצב בסגנון מודרני ומתאים לאירועים אינטימיים של עד 300 איש.

הכניסה לגן האירועים עוברת דרך שביל מואר, המוקף בצמחייה מלבלבת, וחלל הגן הפתוח מכוסה דשא. במרכז המדשאה ממוקמת בריכה מעוצבת שתורמת לשלב קבלת הפנים באירוע, ואת החופה נוהגים לערוך על רקע השקיעה הציורית.

סוד: יש אפשרות לקיים אירוע גם עד 700 איש, אבל הפעם אנחנו מתרכזים באירועים אינטימיים.

החופה בשורש

שולחנות בשורש

הטבע הוא חלק מהאווירה
* התמונות באדיבות 'שורש' גן אירועים

חוות טור סיני

החווה האורגנית טור סיני מזמנת לכם אופציה לחגוג את אחד הימים המרגשים בחייכם בבוסתן קסום, תחת עצי הגפן, התאנה, האגוז והתפוח. למעשה, טור סיני היא חווה חקלאית אבל זה לא גורע מהאלגנטיות ומהעיצוב האקסקלוסיבי שלה. החווה ממוקמת בלב לבו של עמק הארזים היפהפה, בסמוך לירושלים.

חוות טור-סיני מגלמת בתוכה ערך היסטורי וחיבור של אדם ואדמה, ומציעה גם סוויטות אירוח מפנקות במיוחד, שאחת מהן עומדת לרשותו של הזוג במשך כל יום האירוע ועד הבוקר שלאחריו. 

ה'ירוק' בחוות טור סיני

חוות טור סיני

הכניסה המזמינה
* התמונות באדיבות חוות טור סיני


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז