איך נראתה עונת החתונה בשנה שחלפה? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

הטרנדים המובילים בעולם החתונות לשנת 2016

איפור, שיער, שמלות כלה וחליפות חתן - מסכמים עוד שנה של חתונות

הפקת אירוע
אז מה היה לנו? צמות, ריסים ארוכים, שמלות בוהו שיק וחתן בסגנון אירופאי, וזה רק על קצה המזלג

בחרנו את המומחים שיסכמו עבורכם את כל הטרנדים המובילים, כל אחד בתחומו; הנה התוצאות:

איפור

שלי גפני: "את הטרנדים בתחום האיפור היה קשה לפספס. רוב הכלות שלי ביקשו מראה טבעי ושזוף (הכולל הברקות עדינות ולא מוגזמות מידי כדי לא להראות מזיעות), ריסים ודגש שחור על קו הריסים. במילים אחרות, המראה של משפחת קרדשיאן הכתיב מאוד את הטרנדים באיפור הכלות שלי".

איפור - שלי גפני

צילום: לירן מור, שיער-בנג'מין רוימי

קלים ליין: "יכולנו לראות במהלך כל השנה החולפת, שהמראה השזוף והטבעי היה בולט מאוד, על רקע היותו חם ומודגש. המראה הדרמתי ירד משמעותית והמראה הטבעי, הנוח והמודגש קלות המריא. בנוסף, ניתן מקום של כבוד להדבקת ריסים שיצרו מראה עיניים מודגשות, גדולות וסקסיות. באופן אישי, אני אוהב את המראה ההוליוודוי - עיניים רכות מודגשות ושפתיים בצבעיים חמים ודומיננטיים (אדום, בורדו כהה, חציל...)".

איפור - קלים לין
צילום: רועי סרוסי

שיער

עופר חנגל: "אפשר לסכם את הטרנדים בצמות, צמות ושוב צמות...הווה אומר, צמות בפזור ואסוף, מרושל ונקי, דקות ועבות. בנוסף לצמות היו לנו הרבה תסרוקות אסופות גבוהות ונקיות שנותנות מראה אלגנטי".

שיער - עופר חנגל

עיצוב שיער: עופר חנגל
צמות, צמות ושוב צמות
קרדיט צילום: שחר שדרין

שירלי שבתאי: "המראה הטבעי כיכב וכלל תסרוקות קלאסיות ופרועות במקביל, כאלה שמשדרות מראה לא מתאמץ אבל אי אפשר להישאר אדישים אליהם".

שירלי שרעבי

צילום: שחף מרגלית

שמלות כלה

דורין שמלות כלה: "השנה היו לנו הרבה תחרות מחורזות ועשירות עם משחקי טקסטורות ושקיפויות; וגזרות נשיות ומחמיאות שיצרו מראה מקסים שמשלב רומנטיקה של הטוונטי'ז עם סקסיות מרומזת וסטייל על זמני".

דורין שמלות כלה

קרדיט צילום: דביר כחלון

אילה עמרני: "המראה השנה היה סקסי, ועם זאת לא מתאמץ. שיק קלאסי עם קריצה, קווים נקיים אבל עם טוויסט. האצילות הייתה ותישאר גם הלאה. הפרטים הקטנים תופסים יותר ויותר חשיבות. fine chic, ללא מניירות ופומפוזיות מיותרות".

אילה עמרני
התמונה באדיבות אילה עמרני

חליפות חתן

אייזיק Izak Men's Wear: "אז מה היה לנו... מראה פחות אלגנטי ויותר נון שלנטי, פחות ז׳קט ועניבה ויותר וסט ופפיון, פחות חולצה מכופתרת צבעונית ויותר חולצה לבנה קלאסית. מראה שאנטי-אלגנטי שזה: חולצה לבנה מכופתרת ללא צווארון באורך טוניקה (עד לפני הברך עם או בלי וסט). חליפת ״שלישיה״: ג׳קט, מכנסיים, ווסט עם חולצה לבנה מכופתרת, כאשר הכפתור העליון פתוח, ללא עניבה או פפיון - מראה קצת משוחרר ולא חנוק".

אייזק חליפות חתן

חליפות חתן
צלם: מיקי סנדרוסי


כתבות נוספות שיעניינו אותך

מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן