אלו וילות מתאימות למסיבת רווקות? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מתאים לכן וילת נופש למסיבת רווקות חורפית?

כל התשובות לשאלה מדוע וילת נופש סומנה כמקום האידאלי למסיבת רווקים ורווקות

מסיבת רווקות
המרחב המאפשר ביחד ולחוד, הבריכה, הספא, החצר, האבזור, הניתוק והנוף: כל אלה הופכים את וילת הנופש למתאימה במיוחד לחגיגה סוערת ומלהיבה או למסיבת בנות סולידית ורגועה, אבל אם העיתוי לחגיגה הוא חורף האתגר מורכב יותר

עד כמה שזה אולי מפתיע, כל הכיף הזה אפשרי גם בעונה הקרה. כל מה שצריך הוא לאתר וילת נופש שיכולה להתאים למסיבת רווקות ולדאוג שתהיה שם בריכה מחוממת ורצוי גם ספא.

מומלץ להתארגן הכי טוב שרק אפשר כי מדובר במבצע לוגיסטי המצריך תמרון בין לא מעט גורמים, דרישות ואילוצים. אם מכניסים למערכה גם מזג אויר חורפי זה יכול לטרוף את הקלפים ולהעכיר את השמחה. אבל בשביל זה אנו כאן בשבילכם: איזה מזל שאפשר לבחור וילת נופש שמתאימה במיוחד למסיבת רווקות חורפית?


מסיבת בנות
  קרדיט: thinkstockphotos

איך בוחרים וילת נופש למסיבת רווקות חורפית?

וילה מתאימה למסיבת רווקות בכלל, וכזו שנערכת בחורף בפרט, חייבת לענות על מספר קריטריונים כדי להיחשב מושלמת למסיבת רווקות. אז איזו וילה יכולה להתאים?
  • וילת נופש מספיק גדולה לכל משתתפות המסיבה: אפשרו לכל אחת מהמשתתפות ליהנות מפרטיות מלאה, ולשם כך בחרו וילת נופש מספיק גדולה בה ילונו אחת עד שתי בנות בחדר ולכלת השמחה יגיע חדר מפנק משלה.
  • טוויסט מרענן: בחרו וילת נופש שיש בה ערך מוסף. זה יכול להיות סדנאות שמעבירים בעלי הווילה, נוף יוצא דופן מחצר נפלאה, מתקני ספא מתקדמים, תפריט טיפולי עיסוי מפנקים וכדומה.
  • עניין: בחרו וילת נופש שיש בה אפשרות לפעילות איכותית, למשל כזו הכוללת טלוויזיה בכבלים, שולחנות משחק ועוד.
  • בחרו וילת נופש שיש בה חלל גדול בו ניתן להתכנס כדי לקיים פעילות מרגשת, מפתיעה ומשמחת לכבוד כלת השמחה.
  • בחרו וילת נופש עם מטבח גדול ומתקנים מספקים, מאובזרת ומתאימה לשהייה ממושכת ונוחה של קבוצה גדולה.
נעים להכיר - מי והיכן:

וילה אמור במושב עולש בשרון


וילת אמור
התמונה באדיבות וילה אמור

מספר חדרים: 5

מספר נופשים: עד 20

ולמה היא מתאימה למסיבת רווקות חורפית? ראשית בגלל המיקום המנצח - מרחק ניתור קל מהמרכז; שנית, בזכות כל יתר הפינוקים הכוללים בריכה מחוממת ומקורה, מתחם ספא מפנק, בריכה פנימית מיוחדת בחצר פטיו פנימית, ריהוט גינה ומתקן ברביקיו. 

וילה גיתית בפוריה כפר עבודה (סמוך לכנרת)

וילת גיתית

מספר חדרים: 4

מספר נופשים: 15-12

ולמה היא מתאימה למסיבת רווקות חורפית? בזכות החצר הענקית והמטופחת, הבריכה המחוממת והמקורה, הספא החדשני והמפנק, הריהוט והאבזור המתאימים לאירוח של קבוצה גדולה.

וילה לה פרלה במושב נוף כנרת

וילת לה פרלה

מספר חדרים: 8

מספר נופשים: 20 ללינה

ולמה היא מתאימה למסיבת רווקות חורפית? בזכות החדרים המפוארים שכוללים, כל אחד מהם, חדר רחצה פרטי, בזכות הנוף הקסום מכל מרפסת שצמודה לכל אחת מהסוויטות, ובזכות הווילה המציעה שפע הנאות ופינוקים שיבטיחו לכם בילוי מושלם - בריכת שחיה מקורה ומחוממת, עמדת גריל, ספא, משחקי שולחן ובר משקאות.

וילת אלת הכנרת במושב כפר זיתים

וילת אלת הכינרת

כמה חדרים:  9

כמה נופשים: 30 ללינה

ולמה היא מתאימה למסיבת רווקות חורפית? כי יש בווילת אלת הכנרת תשעה חדרי שינה, שמונה חדרי רחצה ושפע מתקני נופש שינעימו את זמנכן - בריכת שחיה מקורה ומחוממת, ג'קוזי ספא, שולחנות משחק, מדשאות מטופחות, עמדת ברביקיו איכותית ומקורה והמון מרחב. וילת אלת הכנרת מתפרשת על פני שני מפלסים גדולים, מה שמאפשר פרטיות מלאה עם אפשרות להרבה ביחד.


כתבות נוספות שיעניינו אותך

משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג