לקים עמוקים לכלת החורף - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

לייק ללק של הכלה

צבעי הלק לעונה הקרה

איפור, שיער ולייף סטייל
תצוגת הלקים של סתיו-חורף 2017 מפתיעה בצבעים נועזים וחמים המציעים לכלה מראה פרנץ' כפול או אתני יצירתי (בובו-שיק) וכמובן גם אופציה קלאסית של צבעים רכים

טרנד הציפורניים הבולט מכולם הוא טרנד "הארגמן החתוך" של חברת ORLY, והוא למעשה צבע ארגמן בפרנץ' כפול. בסיס הרעיון הוא הפס הקונבנציונלי של הפרנץ' אבל כפול, בצורה שתמסגר את הציפורניים בקו פרנץ' עליון ובקו נוסף תחתון.

שטח הציפורן נצבע בארגמן עז (כמו בשבטים האתניים) לצד שני קווי פרנץ' (עליון ותחתון) חתוכים ש"נגזרו" בהתאמה לאריגי השכמיות של השבטים העתיקים. תחשבו על שמלה בצבע לבן/שמנת/אפרסק רכה וציפורניים משוחות בפרנץ' כפול על רקע צבע ארגמן.

פרנץ' כפול

רוצה גם את ציפורני ארגמן בעיצוב דאבל פרנץ'? ובכן, תהליך העבודה הוא הפוך. כלומר, ראשית מורחים את שטח הציפורן כולו בגוון האחיד, לבחירתך, את קווי הפרנץ' שלך, ורק לאחר הייבוש המלא מייצרים את הפס הרוחבי העבה והמעוגל שמפריד בין שתי הגדות - העליונה והתחתונה: החלק החופשי של הציפורן וקו הסהרון הפנימי צמוד הקוטיקולה. להלן הצבעים החמים של העונה, כולל הטאץ' המנצנץ.

לקים בשלל צבעים עמוקים

צילומים: MAR P.

מותג הלק האמריקאי CND משיק בארץ את סדרת Creative Play הכוללת 80 גוונים תוססים, אנרגטיים, אינטנסיביים, בעלי נוכחות ועוצמה ב-10 גימורים וטקסטורות שונות המאפשרים אינסוף יצירתיות עם טאץ' אומנותי. המרקמים המוצעים הם קרם, הוליגרפי גליטר, מתכתי, גליטרי מטאלי, מיקרו גליטר, גליטר רב-גווני, פנינה, סאטן, בוהק וצבע רב גווני. הטאץ' הגלאמרי לגמרי מתאים לכלה. שימו לב לצבע הזהב!

צבעי החורף והקלאסיקה


ולבסוף, לה בלונדס - מותג האופנה הצעקני והמופרע שמשקף את התזזיתיות האופנתית העכשווית בעולם שרעב לאימג'ים מתחלפים ולסגנונות חדשים עם תצוגת סתיו חורף 2017 - לכלות 'חוצפניות' במיוחד.

לק לכלה הנועזת

מותר להשתגע...
צילומים: רון ריגל


כתבות נוספות שיעניינו אותך

זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)