קולקציות שמלות כלה 2017 בהשראת בוהו שיק ומשחקי הכס - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

משחקי הכס, בדי וינטג' ונוצות: עיצובי שמלות כלה 2017

שלוש מעצבות מספרות על הקולקציות החדשות שלהן

שמלות כלה
בדים רקומים, שסעים עמוקים וצבעי פנינה הם רק חלק מהטרנדים של 2017. בדקנו עם שלוש מעצבות מובילות את 'התחזית' של שמלות הכלה, רגע לפני השנה האזרחית החדשה

הסגנון המוביל, לפי סלון כלות דימיטריוס דליה - מבית מעצבת האופנה דליה מנאשרוב, הוא וינטג' בדמות בדים מחורזים ורקומים בפנינים, אבני חן וקריסטל שקופים. הגזרות נוחות ו'זורמות' עם הרבה שסעים עמוקים, והכי חשוב: free style וחשיבה פרועה.

שמלת כלה וינטג'

שמלת תחרה

הצבעים המובילים ב-2017 הם צבעי פנינה, צבע גוף והניודים למיניהם, כסף מטאלי, וכמובן הצבע הלבן. אצל דימיטריוס הבדים רקומים ומחורזים בסגנון נקי ורומנטי והגזרות מעוצבות וצמודות לגוף באופן סקסי וזורם. נראה גם בדים רבים עם שילוב של פרחים ורקמה מחוררת, נזרים רומנטיים ובדים מתוכשטים וכסופים בשילוב אבנים.

שמלת כלה עם שסע

שמלת כלה בצבע ניוד
קרדיט צילום תמונות קולקציית דליה דימיטריוס: אלכסנדר ליפקין

לפי המעצבת סולו מירב, הטרנד הכי חם ובועט היום בעולם האופנה הוא ה"בוהמיין שיק", ובהתאם לכך כל מעצב נותן ביטוי לבוהו שיק בשפה משלו ובמינונים שונים.

שמלות הבוהו שיק הן שמלות נוחות מאוד וכוללות שיפונים נשפכים, תחרות רכות ומשחקי שקיפויות. למעשה, רכות זה שם המשחק ומשיגים אותה בעזרת מראה זורם, נשי וחושני שיכול להתבטא בשמלות רחבות או צרות בשילובי תחרות ואלמנטים של תכשיטים.

שמלת בוהו שיק

שמלת כלה נשפכת וזורמת

טרנד נוסף ובולט השנה הוא 'הדמי מיני', שמלות שנראות כשמלות מיני עם תחרות ושיפונים מעל בווריאציות שונות המאפשרות לרגליים להציץ באופן נשי וחושני. שנת 2017 נותנת כבוד גם למראה הקלאסי, ה-Ball gown של הנסיכות, אבל נועזת יותר...

הקולקציה של סולו עוצבה בהשראת הסדרה "משחקי הכס" ויש בה אלמנטים רבים של תכשיטים, רקמות, שיבוץ אבנים, דימויים מעולם החי, ציפורים ופרחים בשילוב חוטי זהב וכסף.

שמלת כלה במראה קלאסי

סולו מספרת לנו גם על שילובי תחרות מאוד עשירות, רקמות ותכשיטים השזורים בשמלה, וגם על שילוב חומרים היוצרים מראה מאוד עשיר ורך ההיפך ממינימליזם.

עוד דגשים: אלמנטים קישוטיים על החלקים הנשיים השקופים והמון עבודת יד כדוגמת ציורי גוף מתחרה המבליטים את קימורי הגוף הנשיים. והגוונים המככבים? אופוויט בשילוב גווני פודרה ורדרדים שנותנים עומק ועניין, ובמקביל דגמי "Red Carpet" מנצנצים.

ציורי גוף עשויי תחרה
קרדיטים  לקולקציית סולו מירב- צילום: גונסלו קלרו, איפור: קריסטינה גומז, שיער: הלנה פריירה, סטיילינג: סימון דורת, דוגמנית: קנדיס לי, תכשיטים: גילה שביט.

מעצבת שמלות הכלה דליה שפלר - מרי מי, מובילה את קולקציית 2017 במראה קליל עם גזרות קרובות לגוף ומשחקי שקיפויות בצבעי ניוד. המראה המתקבל הוא סקסי מרומז, נשי, אצילי ועל זמני.

שמלת כלה נשית ורכה

שמלת כלה עם שסע עמוק וסקסי

עוד בקולקציה: תחרות עדינות עם וללא חרוזים, בדי משי, טולים רכים, שסעים בחצאיות ומפתחים עמוקים בגב ובחלק הקדמי. אלמנטים דומיננטיים השנה יהיו פרחים, נוצות דקות דמוי פלומה וסרטים.

שמלת כלה בגזרה צמודה ומחמיאה לגוף

לסיום, שפלר ממליצה לכל הכלות לבחור רק קו גזרה שמחמיא לגוף ולא לאמץ טרנד מוביל בכל מחיר. חוצמזה, להיצמד למראה הקלאסי לעולם לא תהיה טעות.

שמלת כלה בשילוב טול ותחרה
תמונות הקולקציה באדיבות: המעצבת דליה שפלר

כתבות נוספות שיעניינו אותך

אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה