איזה איפור נראה בסתיו-חורף 2017? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

טעימה מצבעי שנות ה-80

איפור סתיו 2017

איפור, שיער ולייף סטייל
הצבעים המובילים של הסתיו-חורף הקרובים יהיו כחול, חום וכסף; גווני החום והאדמה ימשיכו להוביל אך בתוספת נגיעות נועזות של צבע

המאפר אלי חורי מאפיין את קווי האיפור של עונת הסתיו-חורף 2017, ומספר על לוק חורפי מוכר שכולל בסיס עדין, עיניים מעושנות ושפתיים כהות. עם זאת, ישנן תוספות מינוריות שהופכות את המראה הכללי לקצת נוסטלגיה מתקתקה של שנות ה-80.

האייליינר תופס מקום נכבד, הצלליות מבריקות ואפילו יש גם מעט גליטר על העיניים. הטרנד החזק שנכנס אלינו בסתיו הקרוב הוא הבהרת גבות!

צלליות חומות

בסיס איפור מושקע

גבות מובהרות

על השפתיים יתנוססו אודמים כהים בצבעים עמוקים, הנוטים לגווני הבורדו-סגול ואפילו שחור, לאמיצות שבינינו. בעונה הזו הגלוס מנסה לתפוס חזרה את מקומו, אך הפעם מעל האודם הכהה. בסך הכל, חומרי האיפור הצפויים לעניין אותנו מגיעים דווקא מעולם הבסיס, הווה אומר מייקאפים קלילים אך בעלי כיסוי מושלם.

מראה עיניים בובתי

שפתיים משוחות בגלוס

מראה עיניים מעושנות

גימיק מעניין אך לא פשוט לביצוע שנכנס בעונה הקרובה, הוא הלוק הבובתי, על ידי רימל ריסים עליונים ותחתונים. לסיכום, המראה "הטוויגי" חוזר לאופנה בצעדי ענק. אם חלקכן מתכננות איפור קזו'ואל, אז צללית חומה, מעט יותר כהה מגוון העור, ומסקרה איכותית תשלמנה את העבודה. כמו כן, הדגשה, לא דרמתית מידי, מצוינת לעיניים ומושכת תשומת לב. לסיום, אודם סגלגל חצי שקוף ישלים את המראה הכי מעודכן.

מראה איפור סתיו חורף 2017

מראה איפור עדין

קרדיטים
:

איפור - אלי חורי
שיער - עומרי רשף
תכשיטים - קרן וולף
שמלות כלה - דרור קונטנטו
צילום - שירה מינץ
דוגמנית - יעל קוך

כתבות נוספות שיעניינו אותך

זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה