בא לכן לשמוע על שילוב עור בשמלות הכלה או הערב שלכן? קולמנטרו חושפת פרטים מעניינים - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

קומלטרו: שמלות כלה וערב משולבות עור

מה דעתך על שמלת כלה או ערב מעור?

שמלות כלה

cumaltero"" משמעו בלטינית "כמו עור שני"; זו תמצית הרעיון של העיצוב היצירתי של אלונה ברונשטיין. תפסנו אותה לשיחה קצרה

בסיס עיצוב השמלות ב'קומלטרו' כולל שימוש בחומרי גלם רכים ומלטפים הנצמדים לגוף. עורות הסטרץ' נצמדים לגוף ו'מחזיקים' אותו כמחוך מחטב ובדי המשי המעוצבים משווים מראה כמעטפת נשפכת ומרחפת. השימוש בתחרה כולל פסי תחרות צרים המחוברים באופן אומנותי כבגד ייחודי שעיצובו לא חוזר על עצמו בשום צורה בשנית. אבל בטח תשאלו את עצמכן, כמו שאנחנו שאלנו:
 
שמלות עור?! במזג האוויר בישראל?'

"המחשבה כי עור אינו מתאים לישראל ברוב ימות השנה אכן נכון, אבל רק לעורות פרה עבים בתוספת ביטנות. אולם בקומלטרו, באופן ייחודי, נעשה שימוש בעור כבש דק המעובד להיות עור נמתח המתאים לשימוש בישראל בכל עונות השנה, כולל הקיץ. היתרון הכי בולט של סוג עור זה מתבטא באופן בו הוא מתאים עצמו לגוף ונמתח באופן סקסי ומחמיא".

שמלת כלה ייחודית

ובכל זאת, שמלת כלה בשילוב עור?

שמלות הכלה אני משתדלת שהתחרה ו/או המשי יהיו דומיננטיים יותר. השילוב של העור מקנה יוקרה וייחודיות ובבגדי הערב העור יותר דומיננטי ומקנה לבגד את העוצמה הנשית מחד ואת יכולת השימוש הרב שנתית ורב עונתית מאידך".

שמלת כלה בשילוב תחרה ועור

מה חשוב לדעת על 'עור' לפני שקונים שמלה הכוללת שילובי עור?

"ישנם עורות מסוגים ומקורות שונים. עורות הפרה והחזיר הם הזולים והעבים יותר ומתאימים יותר לתיקים ואביזרים ופחות לבגדים. עורות הכבש מתאימים לביגוד, הם עבים ומתאימים, בישראל, בעיקר לעונות הסתיו והחורף. ולבסוף העורות היקרים והיוקרתיים ביותר הם עורות הסטרץ' שמתאימים גם לקיץ וכבר כוללים את הבטנה שכבר מודבקת עליהם. מה שעוד חשוב לדעת הוא שבגד משולב עור מומלץ לנקות בניקוי יבש ולאחסן במקום שאינו חשוף לאור שמש ישירה, וזאת כדי לשמר את המראה העוצמתי שלו במשך שנים רבות". 

שמלת כלה קלאסית

אלו שילובים מעניינים קיימים בשמלות כלה?

"כמעצבת עם נשמה של אומנית אני משתדלת לעצב שמלות שונות ממה שרגילים לראות... התחלתי בשמלות כלה מעור זמש לבן רך ומלטף שמתאים לכלה שרוצה להיראות שונה עם שמלה שלא מגבילה אותה בריקודים וגם יכולה לשמש אותה בהמשך כשמלת ערב מרשימה. אחרי כן הצלחתי לשים את ידי על עורות הסטרץ' הדקים והנמתחים ועיצבתי מספר שמלות כלה עשויות מרצועות עור לבן רקומות זו לזו ושזורות פנינים בעבודת יד אין סופית. כשהגיעו לידי תחרות לבנות עתיקות מספרד, לא יכולתי לעמוד בפיתוי ושזרתי מהן שילובי תחרה ועור ייחודיים".

שמלת עור אדומה

ומה עם אקססוריז נלווים לכלה?

"אני מעצבת גם הינומות מאד מושקעות משולבות תחרה ורקמות ולחלק מהשמלות גם כובע לבן מוולור יוקרתי. האמת, אני מאד גאה בכובעים המעוצבים שלי ובפרחי העור שאני אוהבת להכין כאביזרים משלימים".

מיהי 'הכלה שלך'?

"הכלה של קומלטרו היא כלה המחפשת איכות וייחודיות ורוצה לשדר אלגנטיות וקלאסיקה, ללא חשיפה מוגזמת. חלק מהשמלות שלי מתאימות יותר ל'כלת פרק ב', או לכלה ריאליסטית שמבינה ששמלת קצפת ואבני סברובסקי היא לפעמים הגזמה גרוטסקית. יש סמליות רבה בשמלות הכלה שלי; הן אינן חד פעמיות ורובן יכולות לשמש לאחר החתונה כשמלות ערב".

שמלת ערב משולבת עור שחורה

אילו עוד שילובים מעניינים יש בשמלות שלך?

"בחלק מהדגמים אני משלבת גם אבני חן רקומות (לא בהדבקה) ומשי. בעקרון, אני שמרנית בגישתי ונמנעת ממחשופים מוגזמים, ולכן חלק מהדגמים מתאימים גם לנשים מהמגזר הדתי. אני מעדיפה לעצב גזרות קלאסיות, בחלקן א-סימטריות היוצרות עניין".

מי הכי היית רוצה שתלבש שמלה שלך?

"אני בטוחה כי כל אחת מכוכבות השטיח האדום בהוליווד תשמח ללבוש שמלה שלי. עם כל הצניעות, אני בטוחה שאני יכולה להלביש אותן לא פחות יפה ומרשים. בכל פעם שאני רואה בגד שלא מתאים לאותה כוכבת או ידוענית, אני מדמיינת איך הייתי מלבישה אותה לאותו אירוע. ואם לציין שמות ספציפיים מתוך רשימה ארוכה, הייתי שמחה להלביש את קים בסינג'ר, קמרון דיאז ואת ונסה פרדיז. בארץ, הייתי שמחה להלביש את גלית גוטמן או את יעל אבוקסיס. שתיהן נשים יפות שרק משביחות עם הזמן".

שמלת ערב שחורה

ולסיום, איך המחירים?

"שמלות הערב שלי, ברובן, זולות יותר משמלות הכלה. אבל יחד עם זאת, אני ערה לקושי של לקוחות רבים להרשות לעצמם את הבגדים שלי. לכן עיצבתי ובניתי גם קולקציה "פשוטה" יותר שבה אני מרסנת את הדחפים העיצוביים הפרפקציוניסטים שלי ונמנעת מתהליכי עיצוב עתירי עבודת יד בהמשך. בקולקציה זו מעור נמתח נשמרים היוקרה ותחושת "כמו עור שני" וכל היתרונות שמאפשר עור סטרץ' והמחירים הרבה יותר נוחים." 

שמלת ערב סקסית

*התמונות באדיבות קומלטרו


כתבות נוספות שיעניינו אותך

בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות