מה לבשה אמה שפלן בהופעה בישראל? תשאלו את אבי ואסף סלון כלות - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

שמלת הסופרן של אמה

אבי ואסף מלבישים את אמה שפלן

שמלות כלה

אמה שפלן זמרת סופרן, מהמצליחות בעולם, שהפכה את האופרה לפופ, הגיעה לארץ להופעה ובחרה ללבוש שמלה/לעצב את תסרוקתה אצל אבי ואסף - סלון כלות

אמה שפלן, זמרת האופרה ששרה את שיר הנושא בסרט האלמנט החמישי, הגיעה לארץ הקודש להופיע בחיפה. על "אבי ואסף - סלון כלות" שמעה מחברה משותפת והחליטה לאפשר לאבי לעצב את שערה ולאסף להציג בפניה את שמלות הערב היפות שלו.

אבי ואסף עם אמה שפלן

צילום: אבי ואסף

אסף כץ, מעצב אופנה, לא התעצל, ונסע עד אליה כשבאמתחתו מזוודה מלאה 'בכל טוב' (שמלות רבותי, שמלות), שפלן התבלבלה מההיצע הרב ומפאת קוצר הזמן לא מדדה את כולן, למרות שהשתוקקה מאוד.


מכינים את אמה שפלן להופעה בישראל

צילום: אבי ואסף

דקות ספורות לפני ההופעה היא בחרה את השמלה 'האחת', מדדה אותה בחיפזון וביקשה את אישורו של סטפן, האמרגן שלה, ולאחריו לבשה אותה בהנאה רבה.


שמלת כלה של אבי ואסף

צילום: נדב בורולה

בינתיים, אבי עיצב את תסרוקתה לקראת המופע והוזמן אף למחרת היום לסדר את שערה, לקראת ראיונות עם התקשורת. השניים הגיעו למחרת היום למלון בו שהתה והתקבלו בחיבה רבה, שפלן בחנה שמלות נוספות בעיצובו של אסף וביקשה לרכוש ממנו בהמשך עוד שמלות חדשות.


שמלת ערב של אבי ואסף

צילום: נדב בורולה

"הכרנו חברה חדשה שאין ספק שנשמור עמה על קשר ואף נשלח לה דוגמאות של שמלות חדשות, לפי בקשתה, ואגב שמעתי שההופעה בארץ הייתה מדהימה...", מסכם אבי בחיוך מרוצה.

שמלת ערב בגזרה מחויטת בשחור עמוק

צילום: נדב בורולה
לאתר של אבי ואסף


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן