השמלה של מיס ארה"ב: ברטה שמלות כלה וערב בעיצוב שמלה מרשים - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מייד אין יזראל

ברטה מלבישה את מיס ארה"ב

שמלות כלה

 מה תעשו אם יום אחד תתקשר אליכם מיס ארה"ב? זה מה שקרה ל-BERTA - מעצבת שמלות כלה וערב 

מסתבר שמיס ארה"ב, אוליביה ג'ורדן (Olivia Jordan), היא מעריצה מושבעת של מעצבת השמלות שלנו, ברטה. כחצי שנה לפני התחרות, היא פנתה אליה ואמרה שהחלום שלה הוא שברטה תעצב עבורה את שמלת הגמר לתחרות מיס יוניברס. ברטה נרתמה למשימה בשמחה למשימה והתוצאות מרשימות בהחלט.

ברטה מעצבת שמלות כלה וערב

צילום: Duke Images


מיס אמריקה והשמלה שעוצבה על ידי ברטה

צילום: יח"צ

מאז החל תהליך הכנה שארך חודשים רבים. תחילה אוליביה הגיעה לבוטיק של ברטה בניו יורק למדידות ראשוניות, ולאחר מכן היא הגיעה כאורחת לתצוגת האופנה של ברטה במלון פלאזה בניו יורק בחודש אוקטובר. אוליביה נפגשה עם ברטה מספר פעמים בניו יורק, על מנת להתחיל את תהליך עיצוב השמלה והתאמתה. לכל פגישה כזאת הגיעה אוליביה עם צוות צילום אמריקאי שתיעד את כל תהליך ההכנות שלה לתחרות מיס יוניברס.


מיס ארה"ב בתחרות מיס יוניברס

השמלה עוצבה בהתאם למבנה גופה של אוליביה, כאשר הושם דגש מיוחד על בולטות וייחודיות בעיצוב, על מנת שאוליביה תבלוט בתחרות (כשבתחרות משתתפות 80 יפייפיות מכל רחבי העולם את חייבת שמלה שתבלוט ותייחד אותך). זאת גם הסיבה שברטה בחרה להשתמש בתחרה מחורזת מאוד ייחודית, אשר מקבלת גוונים שונים בהתאם לזוויות המבט השונות ולתאורה. בנוסף, עיצבה ברטה עבור אוליביה גם גלימה ייחודית, אשר השוותה לשמלה שני לוקים שונים. המראה עם הגלימה היה מלכותי ובעל נוכחות ואילו המראה ללא הגלימה, היה יותר גלאמי וסקסי.

השמלה של ברטה בערב מיס יוניברס

השמלה והשכמייה שעוצבה בידי ברטה

התגובות מהתחרות היו נלהבות ומחממות את הלב - בכל הבלוגים והאתרים שסיקרו את התחרות, נבחרה השמלה של ברטה לשמלה היפה ביותר בגמר התחרות. רבים אף כתבו שפקטור רציני בזכייתה של אוליביה כסגנית מיס עולם הוא השמלה שלה!


כתבות נוספות שיעניינו אותך

Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס