שמלות כלה לחורף 2016 - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מלכת החורף

שמלת כלה לעונת החורף 2016

שמלות כלה

בעונת החורף תלבשי לבן, אבל אולי תזדקקי לעליונית. המעצבת דליה שפלר והמעצב דוד חצבני מציגים את שמלות החורף הכי מיוחדות שלהם

שמלות הכלה של דליה שפלר מ'מרי מי', שמלבישה כלות כבר יותר מעשרים שנה, מתאימות לכלות עם גוף בעל פרופורציות טובות ועד למידה 42. שפלר מעצבת את השמלות בקו נקי וייחודי ומבדים איכותיים כדוגמת: משי, טפט, אורגנזה ותחרות במגוון רקמות וגוונים. שמלת הכלה האהובה על שפלר, היא שמלת הכלה שעיצבה לפי קו סקסי ונקי, עשויה כולה מתחרה במרקם אחיד ובה מחשופים עמוקים בגב ובחזה. באזור המחשופים בד שקוף לחלוטין ובקו המותן סרט מעוטר בחרוזים. השמלה בעלת מראה קלאסי לכלות עם הגזרה הנכונה.


מלכת החורף, שמלות כלה, 1

שמלה נוספת ומיוחדת, אותה מציגה שפלר היא שמלת כלה בעלת מחשוף סירה, עשויה מתחרה רקומה עם חוט עדין שמקנה מראה שקוף (לא באמת) עם צורות צפופות, החלק התחתון הוא חצאית קפלים בצבע חלבי. השילוב מהמם.


מלכת החורף, שמלות כלה, 2


טיפ לכלת החורף: לכי עם הסגנון והאופי שלך ובחורף בקשי ממעצב השמלות לצייד אותך גם בשל או עליונית מחממת כלשהי, שתתאים לשמלה ותשרת אותך עד ההגעה לאולם. ובאשר לנעליים, אני ממליץ לבחור רק בנעליים סגורות בחורף!


מלכת החורף, שמלות כלה, 3

צילומים: אמיר צוק

מעצב שמלות הכלה המוערך, דוד חצבני, מציג את השמלות שהכי קרובות לליבו:

דגם נאדין - שמלת סטרפלס שעשויה משילוב של תחרת קרושה וסאטן אטלס במשחקי שקיפויות, המצרים את הגוף. התחרה גזורה ומורכבת מחדש בעבודות יד ללא תפרים, משובצת באבני סברובסקי ופנינים בגזרה צמודה לגוף ותוספת של שובל ארוך עם גימור תחרה המשלים למראה מלכותי. שמלה המתאימה לבנות המחפשות צללית סקסית ומרשימה.

שמלת כלה מבד בדוגמת פרחים שקופים

שמלת כלה לחורף שדורשת עליונית

 

השמלה השנייה נקראת 'דגם נטלי' - סט רומנטי, אצילי עם טוויסט שובב מתחרה צרפתית עם רקמות יד. שילוב של חולצה סגורה עם צווארון בסגנון הרוקוקו, עם חצאית מוגבהת ומחשוף חצוף בבטן. השמלה יוצרת אפקט נסיכי עם אמירה עכשווית ומתאימה לבנות המחפשות אפקט זה וכאלה שרוצות להראות את תוצאות העבודה הקשה בחדר כושר...

שמלת כלה לעונת החורף שנראית כמו שני חלקים

מבט מהגב על שמלת כלה שני חלקים

קרדיטים: דגם נאדין ונטלי. צילום - עמיר צוק. שיער - יוסי נחמאיס. איפור - ורד ספיבק

הדגם האחרון שחצבני מציג, מתוך שלל דגמים יפיפיים, הוא דגם  יהודית - הרומנטיות במיטבה. תחרה קלאסית צרפתית המיוצרת כבר מאות שנים באותה שיטה, בעבודת יד. לשמלה שרוולים רומנטיים עם אפשרות לשליפה אחרי חופה, מחשוף גב משובץ כולו במלאכת מחשבת של פנינים.

טיפ: לא לוותר, גם בחורף, על שמלות סקסיות וחשופות כי אפשר להצטייד לצילומים בצעיף פרווה או מעילון קל. לחופה יש להצטייד בשרוולים נשלפים, או שכמיות עשירות, שיוכלו לשמש גם לקבלת הפנים וישנו קצת את ההופעה.

שמלה לכלה בחורף עם גב חשוף ושרוולים 

מבט מקדימה על שמלת שרוולים לחורף לכלה
צילום - יניב אדרי. שיער - יניב זאדה. איפור - שירלי ויינר. 



כתבות נוספות שיעניינו אותך

ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן