מה תנעלי עם השמלה הלבנה? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

צועדת לחופה

נעליים לכלה לחורף 2016

נעליים

נעלי עקב הם הבחירה הבנאלית. אם את רוצה להיות מעודכנת' אופנתית וגם להרגיש בנוח, החורף תלכי על שטוח 

הטרנד הבולט ביותר של חורף 2016 הם המגפונים. המבחר מטורף - משולבי רצועות ואבזמים, רכוסים ברוכסנים, בסטייל אופנוענים קשוחים ואפילו בדומה לרוכבי הסוסים במערב הפרוע.

טרנד נוסף, שנשאב מהעולם הגברי, מציג מגוון נעלי אוקספורד בלוק אנדרוגיני, נטולות עקבים ונשרכות בשרוכים. העונה הן מוצעות בטקסטורות שונות בעקבים שטוחים ורחבים או לחלופין בפלטפורמה שטוחה. אין ספק כי הן החלופה האולטימטיבית לנעלי הבובה שנשארו הפעם מאחור והן ישתלבו נהדר עם חצאיות, מכנסיים ואפילו שמלות. הטקסטורות ופלטת הגוונים הם שמעניקים להן טאץ' נשי עם שיק אופנתי. 


צועדת לחופה, נעליים, 1

צילום: יח"צ


צועדת לחופה, נעליים, 2

סכו עור. צילום: יח"צ

נקמת הטרקטור מגיעה בסוליות הנעליים המחוספסות שמתכתבת עם אופנת הגראנג' (אופנת רחוב). אם את בעניין של אאוטפיט קלאסי, אלגנטי ונשי אולי כדאי שתוותרי מראש על נעליי סוליות הטרקטור המשוננות, בעיקר משום שעקבים חושפי 'שיניים' מתאפיינים במראה בומבסטי מוגזם ואפילו בווריאציה "עדינה" יותר עם סוליות דקות יותר הן שומרות על מראה אורבאני גס.


צועדת לחופה, נעליים, 3

סכו עור. צילום: יח"צ

ולסיום, פריט חובה במגירת הנעליים שלכן הוא דגם המוקסין. אלה ננעלות על רגל חשופה, כך שהן רלוונטיות עם מכנסיים, חצאיות ושמלות, והיות שבארצנו החורף הוא יחסית קל, הן הופכות רלוונטיות ברוב ימות העונה.


צועדת לחופה, נעליים, 4

צילום: יח"צ

ליידי קומפורט משיקות ליין סניקרס סרוגים כשאחד הדגמים מתהדר בקלילות ובמשקל של פחות מ-150 גרם (משקל של שלושה תפוחים למשל). דגם סרוג, עם שלל צבעים זוהרים לצד דוגמאות מהונדסות. נעלי הספורט סופר נוחות עם סוליה גמישה ליום יום.

מחיר החל מ-150 ש"ח ועד 230 ש"ח.


צועדת לחופה, נעליים, 5

 ליידי קומפורט. צילום: עמירם בן ישי 




כתבות נוספות שיעניינו אותך

משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז