מתנה לחיים שלא חשבתם שתקבלו - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מה אתם עושים בבוקר שאחרי?

יש מי שחושב עליכם גם אחרי החתונה

מסביב לחתונה

ההתרגשות בשיאה, ההיי מטורף וההכנות בעיצומן. אתם רוצים שהחתונה שלכם תהיה לא פחות ממושלמת, שאת תהיי הכלה הכי יפה בעולם ושהאוכל יהיה מדהים, וכך יהיה. אבל מה קורה מחר בבוקר? וביום שאחרי? איך מתחזקים זוגיות מאושרת? איך מכלכלים בית בצורה נבונה? ומתי חושבים על ילד?

חיי הזוגיות שלכם מתחילים רק ביום שאחרי, וזה מוזר אבל מרבית הזוגות לא מקדישים לכך מחשבה, הרי אלו באמת החיים שלכם... ברור שיש אהבה וברור שאתם לא מכירים מאתמול, ובכל זאת חיי נישואין שונים מאוד מחיי חברות (גם אם גרתם ביחד עוד קודם). יש משהו בשותפות עד הזו ובתכנון חיי המשפחה, שהופך את הזוגיות שלכם לעוצמתית במיוחד. אז כדי שתצליחו ובגדול, 'עדן על המים' חשבו על רעיון מדהים, איך הם יכולים להעניק לכם את המתנה הכי שווה לחיים המשותפים שלכם.

חיזוק הזוגיות

שאלתם את עצמכם, מה האתגרים המרכזיים שלכם כזוג, מה החזון הזוגי שלכם? ואיך מתגמשים ומגשרים? 'עדן על המים' כבר ראו הרבה זוגות והבינו שאם יש משהו שיכול באמת לתרום לכם רגע לפני החתונה, זו סדרת פגישות עם מנטורים זוגיים כהכנה לחיי זוגיות מאושרת, סדנאות זוגיות חווייתיות לחיזוק הקשר, ימי כיף ובילויי אקסטרים כדי שתוכלו להתרגש ביחד, בילויים ופינוקים במסעדות ועוד, כדי שיהיה לכם זמן איכות מושלם!


מה אתם עושים בבוקר שאחרי?, מסביב לחתונה, 1

יח"צ עדן על המים

קבלו כמה טיפים כטעימה מהמומחית של 'עדן על המים' לזוגיות, לי ראובני בר דוד:

1. זוגיות זאת עבודה - אחרי שהפרפרים מתעופפים, יש אהבה אבל עדיין צריך לגשר על פערים, תפיסות ושונות בין שני אנשים. צריך לזכור שהתהליך הזה לוקח זמן ולכן בדרך, שמרו על כבוד האחר ואל תנסו לשנות את בן הזוג, תקבלו אותו. הביחד שלכם הוא בנייה של משהו חדש, שצריך להתאים לשניכם.

2. לסמן גבולות מול משפחות המוצא - הרבה פעמים הקשרים נשחקים בגלל מתחים מול אימא שלו, אימא שלי, סבתא, דודה וכו'. חגים כדאי לעשות בתורנות קבועה פעם פה ופעם שם, ואם אפשר ביחד הכי טוב, כדי לשמור על קשר יציב ועקבי עם ההורים משני הצדדים ולא לייצר מתחים מיותרים מבחוץ.

3. נפש בריאה בגוף בריא - פעילות גופנית משותפת (לא רק סקס) מקרבת ומהנה. לכו פעמיים שלוש בשבוע, בערבים או בשבת לטיול, לרכיבה על אופניים, שחייה בים או גלישה, אלו הם הזדמנויות ליהנות יחד אבל גם לשמור על הגוף. כשעושים את זה בזוג, זה גם מדרבן וגם מאפשר תחום משותף של הנאה ועניין.

4. זמן איכות עם משמעות - בתוך שגרה של לחצים, מתחים, עבודה וילדים, הזוגיות לפעמים הולכת לאיבוד. צריך לזכור שזמן איכות זה לא בהייה משותפת מול הטלוויזיה אלא באמת לעשות דברים ביחד, ליהנות, לצאת, לבלות, לא לקחת את הדבר הזה שנקרא זוגיות בתור מובן מאליו. זה חשוב ולטפח ערב זוגי, דייט בבית או בחוץ, מושקע, יין טוב ועוד.

5. להיות גם לחוד- חשוב לטפח שגרה עצמאית של הנאה וצמיחה במרחב האינדיבידואלי, לא להזניח חברים מהעבר, תחביבים, ספורט ומשפחה. לא להקריב בשם הזוגיות את הדברים שחשובים לי כי הם העוגן לאושר האישי שלנו.


מה אתם עושים בבוקר שאחרי?, מסביב לחתונה, 2

יח"צ עדן על המים

סדר כלכלי

אבל אולי אתם בכלל זקוקים להדרכה פיננסית נבונה? יציבות ובטחון כלכלי, קריטיים בחיי זוגיות מאושרת וטובה. אז מה דעתכם להיפגש עם מנטור שייעץ לכם איך לנהל את התקציב המשפחתי? היכן להשקיע את החסכונות והמתנות? ומה לגבי דירה, לקנות או לא? כל השאלות הפיננסיות שמטרידות אתכם יבואו על פתרונן בשלום...

קבלו כמה טיפים כטעימה מהיועצת הכלכלית של המקום:

      יסודות מוצקים - לבנות את החיים המשותפים על בסיס כלכלי יציב ובטוח.

      רק בשמחות - להתכונן היום למה שצפוי מחר - התינוק הראשון, רכישת בית.

      באושר ועושר - ניהול משותף של כלכלת המשפחה תורם לחיי זוגיות שקטים ורגועים יותר.

      בית קטן באהבה גדולה - לקחת בחשבון את כל המשמעויות לפני קניית דירה, כך תבטיחו התנהלות משפחתית רגועה ושקטה יותר בעתיד הקרוב והרחוק.


מה אתם עושים בבוקר שאחרי?, מסביב לחתונה, 3

יח"צ עדן על המים

הכנה למשפחה

אתם כבר בהיריון? מזל טוב! מתכננים את יורש העצר כבר עכשיו? נהדר. חשבתם על אפשרויות הלידה שלכם? תוכלו לבחור לקבל ייעוץ מדולה ותרפיסטית בתחום הלידה (b.o.t), שתספק לכם מידע משמעותי וחשוב על אפשרויות הלידה השונות ויעזרו לכם למקד את החוויה. ולא פחות חשוב, להכיר בחששות ובפחדים הטבעיים ולהתמודד עימם בשלווה.

קבלו כמה טיפים כטעימה מהדולה שלנו:

  • התכוננו לקראת הלידה. קראו במשותף ספר לידה המתאר את כל התהליכים עד הלידה ובזמן הלידה.
  • תכננו יחדיו כיצד הייתם רוצים ללדת? באיזה בית חולים? באיזו שיטה? התכוננו לכל האפשרויות, כולל שינוי של הרגע האחרון.
  • הכינו תיק לידה מסודר, כולל פינוקים לשעת לחץ.
  • החלטתם לקחת דולה שתלווה אתכם? וודאו שאתם מתחברים אליה ותחושת הבטן שלכם טובה לגביה, עם זאת אל תסתמכו רק על תחושות ובדקו מקצועיות וותק.

את המתנה ה'שווה' הזו יקבל כל זוג שיינשא בחודשי החורף הקרוב, במקום הקסום 'עדן על המים'


כתבות נוספות שיעניינו אותך

 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס