כמה קרוב, ועדיין כמו חו"ל - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

5 מקומות שווים לירח דבש

צימרים יוקרתיים לירח דבש

ירח דבש

 

לאחר ההכנות המטורפות לחתונה וההיי של האירוע עצמו, מגיע לכם לנוח בסטייל. יצאנו לבדוק מי הם חמשת הכוכבים שיפנקו אתכם בלי סוף, ויעניקו לכם ירח דבש מהסרטים...

לא חייבים לנסוע לחו"ל ואירופה מזמן כבר כאן, רק תציצו בתמונות ותבינו שאין כאן הגזמה. בחרנו עבורכם צימרים יוקרתיים בצפון במקומות שלא מתפשרים, לא על איכות, לא על עיצוב, לא על פינוקים ולא על פרטיות. מוכנים לפגוש בחלום ירח הדבש שלכם? קדימה.

דוריתא – לימן

סוויטות יוקרה בלב מושב לימן, שמיועדות לזוגות בלבד. מדובר באחוזה המשתרעת על פני 30 דונם וממוקמת  בין הפרדסים, המטעים והשדות הירוקים של הגליל המערבי. באחוזה 5 סוויטות בנויות אבן, יוקרתיות, מפנקות ומעוצבות בסגנון קלאסי מוקפד, ואלגנטי.

בסוויטות חלונות בלגים ענקיים המשקיפים לגינה הירוקה והפסטורלית, מיטה אורתופדית זוגית וגדולה, פינת ישיבה, פינת קפה עם מכונת אספרסו, טלוויזיה ( LCD בגודל 50' ), כבלים, מערכת קולנוע ביתית ו- DVD, קמין לימות החורף הקרים, מטבח מאובזר ושלל פינוקים מתוקים.

רוצים עוד? בריכה פרטית, ג'קוזי ספא פרטי, פינות ישיבה, ערסלים, לובי עם שולחן ביליארד וסנוקר, שולחן פינג פונג, גן ירוק ומגוון עיסויים וטיפולי ספא להשלמת החוויה. לסיכום: יש לנו ארץ נהדרת!


 5 מקומות שווים לירח דבש, ירח דבש, 1

אחוזת דוריתא, צילום ארנולד בר

הבית של שירי – אמירים

הבית של שירי הוא חלל אחד פתוח ומרווח שרוהט ועוצב ע"י אמנים ומאובזר ברמה גבוה. ולראיה, בצימר מיטת אפריון, פינת ישיבה, טלוויזיית LCD עם חיבור ללוויין, מערכת קולנוע ביתית, קמין, אינטרנט אלחוטי, חדר רחצה עם ג'קוזי פינתי, מקלחת "גשם", מחמם מגבות, פינת אוכל מעוצבת, מטבח מאובזר במקרר (כדאי לפתוח כי הוא מלא בכל טוב!), מיקרוגל, טוסטר, פלטה חשמלית, מכונת אספרסו, מסחטת תפוזים, כלי אוכל ועוד הפתעות. לצימר מרפסת מוצלת עם פינת ישיבה נוחה, מיטת קונכייה ונוף ירוק מרהיב.

בחצר הירוקה של הצימר בריכת ספא, כיסאות נוח, פינת צמחי תה ושפע ריחות משכרים של הבוסתן המקומי. בבוסתן עצי הדרים, זיתים, פקנים, פיטנגרו, תאנים, רימונים ועוד. ואתם, יותר ממוזמנים לטייל בו ולקטוף. לסיכום: לפנק, לפנק, לפנק ואל תפספסו את ארוחת הבוקר המוגשת כאן.


 5 מקומות שווים לירח דבש, ירח דבש, 2

הבית של שירי צילום ארנולד בר

אחוזת משכית -  לימן

מלון בוטיק, הממוקם אף הוא בלימן היפיפייה ומאפשר לכם נופש יוקרתי בצפון אבל באווירה בינלאומית. ברגע שתיכנסו, דרך שער הברזל של אחוזת משכית, תהיו בחופשה עם ניחוחות טוסקנה באוויר. מלון הבוטיק suites & spa  הוא מתחם אירוח יוקרתי, ובו סוויטות מפוארות ומבודדות המוקפות גינה פרטית ולובי מפואר. במלון 4 סוויטות אבן עם גן פרטי, מתחם ספא צמוד, שתי בריכות מרוצפות פסיפס, מתחם לאונג' (מפואר כמובן) ובו גם ניתן להזמין מגוון ארוחות שף.

אז מה תמצאו בסוויטה? הסוויטות בנויות בסגנון ספרדי, בכל סוויטה מיטה ענקית עם מזרן אורתופדי איכותי, מסך 60" , מערכת סאונד היקפית, ג'קוזי זוגי רומנטי, קמין ומיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי, פינות ישיבה מרווחות, חדר רחצה מפנק, מטבחון מאובזר ובר קפה הכולל מכונת אספרסו של   NESSPRESO ושולחן אוכל זוגי.

לא הספיק לכם? קבלו גם מתחם ספא עם חדרי טיפולים (כולל טיפולי מים!),  2 זוגות אופני רכיבה לשימוש חופשי ומיני בר שתייה קלה ללא תוספת בתשלום . לסיכום: פינוק עד שתצעקו די!


 5 מקומות שווים לירח דבש, ירח דבש, 3

צילום: אחוזת משכית

המקום - נטועה

מלון בוטיק המשתרע על פני 21 דונם ושוכן על צלעו של הר ירק, ומשקיף לנופו המרהיב של הגליל המערבי. במלון 13 סוויטות מפוארות, כל אחת מעוצבת כיצירת אומנות ארכיטקטונית שונה, וכוללת כ 150 מ"ר של פרטיות מושלמת. בכל סוויטה בריכת שחיה פרטית. בתי האבן, משמע הסוויטות, פזורים על פני טרסות, מוקפים מדשאות, עצים מלבלבים ועוד לא דיברנו על הנוף המדהים.

סביב הבריכה חלונות ענקיים מהם משתקף נוף וגינה פרטית עם פינת אוכל, ערסלים ועוד. בכל סוויטה תמצאו כורסת מסאז', מטבחון מאובזר, מיני בר מלא, נעלי בית וחלוקי מגבת, מערכת שמע בבריכה, מערכת קולנוע ביתי, טלוויזיית פלזמה 50 אינץ', מרפסת מאובזרת בערסלים וכורסאות, ספרייה, פינות ישיבה ועוד. לסיכום: אירופה הקלאסית


 5 מקומות שווים לירח דבש, ירח דבש, 4

המקום, צילום: אלברט אדוט


 5 מקומות שווים לירח דבש, ירח דבש, 5

המקום, צילום: אלברט אדוט

פנחס וגסטון – שבי ציון

שש סוויטות יוקרה רומנטיות ושלוות על קו המים. כל סוויטה פונה למתחם המרכזי, שכולל בריכת שחייה (מחוממת) שמשקיפה לחוף הים, הוט טאב מעוצב ומרתף יינות וסיגרים. בלובי המפואר מרפסת פנוראמית לים, ובחצר מיטות שיזוף, נדנדות, ערסלים ומדשאה ירוקה שמתחברת אל חול הים. נכנסתם לאווירה? עכשיו כנסו לסוויטה. כל סוויטה מרוהטת בפינת ישיבה, סלון גדול, יין משובח מבציר איכותי, שתייה קלה, עוגיות ופירות. בסוויטה אמבט זוגי מעוצב, מיטת קינג סייז ביבוא אישי מאירופה, מכונת אספרסו, מסך טלוויזיה 42" המחובר למערכת סאונד מקצועית. לסיכום: גן עדן זה כאן.


 5 מקומות שווים לירח דבש, ירח דבש, 6

פנחס וגסטון - שבי ציון

 

 

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה