איפה תוכלו להפיק אירוע עסקי ברמה של חתונה? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מקומות אולטימטיביים לכנסים

אירועים עסקיים וכנסים מקצועיים

מקום לחגוג

אולמות רבים מקצים חטיבה עסקית מיוחדת לכנסים ואירועים עסקיים. יצאנו לבדוק; מה כוללים השירותים? איך מתנהל כנס באולם? וכיצד מתפעלים כנס מוצלח? שלושה מקומות מובילים נדגמו

נסיה - מתחם חלומות, אירועים וכנסים

מה מאפיין אירועי כנסים?

בחטיבה העסקית של מתחם האירועים "נסיה" מבינים שעבור חברות עסקיות, אירועים עסקיים הם כלי אסטרטגי ליצירת דיאלוג מגוון ודינאמי עם קהלים שונים. אירועי כנסים הינם אירועים המיועדים לחברות, מפעלים וארגונים שונים. האירוע נועד למטרות שונות כגון כנסים, נשפים, אירועי השקה שיווקיים, תערוכות, מסיבות, סמינרים, אירועי גיבוש ורווחה, קוקטיילים, ימי עיון וקונגרסים. הדבר העיקרי שמאפיין אירועים אלו הוא הגיוון וההתאמה האישית המדויקת.

כיצד נערכים לכנס?

צוות ההפקה מומחה ביצירת אירועים למגזר העסקי, להשגת התפוקות הנדרשות, תוך יצירת תמהיל מדויק בכל המדדים: קולינריה מגוונת ומפתיעה, בנית צורות ישיבה שונות וחדשניות, עיצוב מותאם התומך במסר ובמיתוג הרצוי, אבזור טכני מוביל בתחומו, עמידה קפדנית בלוחות זמנים, וחניה בשפע. לרשות הלקוחות: שירותי קד"מ, דיילות, מחשוב ועיצוב חלל האירוע, עד לגיבוש אירוע קונספט מושלם.

האם יש שירות אחד או יותר שמוצע לאירועי כנסים ולא מוצע באירוע "רגיל"?

אירוע עסקי שונה לחלוטין מכל אירוע אחר. מחלקת האירועים העסקיים בנסיה נקראת- Tailor Maid היא דרך חיים עבורנו. אין אירוע שבלונה, אין פתרונות מוגדרים, הכל פתוח ונתפר לפי הצרכים. להבדיל מאירועים פרטיים, בתחום העסקי האירוע חייב להיות מותאם לכל עובד ועובד, להציג את החברה על הצד הטוב ביותר, ולהעניק לנוכחים חוויה בלתי נשכחת. כל זאת תוך כדי רצף של תכנים מעשירים ומהנים כאחד. כל אירוע עסקי יחוג סביב ערכי החברה ויוכל להכיל מצגות, הרצאות, הפעלות ותכנים המעניקים גאוות יחידה לעסק.

כמה אנשים המקום לכנסים מכיל?

בנסיה שני מתחמים המכילים כל אחד גן קבלת פנים ואולם. ב"שלמה המלך"- אירועי קוקטייל עד 1,200 איש. וב"כינור דוד"- אירועי קוקטייל עד 750 איש.


אירוע עסקי במתחם נסיה

צילום: גל פלוטניקוב

המוזיאון - גלריה לאירועים

מה מאפיין אירועי כנסים?

במוזיאון גלריה לאירועים, מקפידים על שירות דינמי ואישי, עם דגש על התאמת האולם לצורך ולדרישת הלקוחות. המטרה היא לספק את כל הפתרונות לכל כנס, כולל עיצוב המקום, התאמת  קולינריה לאירוע, אספקת ציוד הקרנה תאורה והגברה ועוד שירותים ופתרונות מתקדמים.

כיצד נערכים לכנס?

לאחר תיאום הציפיות ודרישת הלקוח, מפיקים תכנית כנס, המשלבת את כל הנתונים וההכנות, כולל סקיצה לטובת הכנס למועד הנקבע.

האם יש שירות אחד או יותר שמוצע לאירועי כנסים ולא מוצע באירוע "רגיל"?

לאירועי כנסים, לקוחות המוזיאון נהנים ממגוון פתרונות ושירותים מתקדמים והכל בהתאמה לאופי הכנס.

כמה אנשים המקום לכנסים מכיל?

כמות האורחים במוזיאון היא מ-50 ועד -800 בשני אולמות נפרדים, כאשר ישנה אפשרות לפתוח לחלל אחד גדול, ובנוסף קיים גן פתוח תחת כיפת השמיים לקבלות פנים ולפי הצורך.

המוזיאון - אירוע עסקי במתחם אירועים

צילומים: מירו זריהן

אפקה אירועים

מה מאפיין אירועי כנסים?

רוח חדשה נושבת בתחום הכנסים והאירועים העסקיים, שכל כולה סטייל, תחכום, יוקרה ושיק שמשולבים עם המון קז’ואליות לא מתאמצת. אירועי כנסים כיום מתחלקים לשניים: כנסים פרקטיים (באנו, שמענו, הלכנו), וכנסים חווייתיים – כאלו שבנוסף למהות האירוע, מעניקים חווית אירוח של קולינריה ולייף סטייל.

כיצד נערכים לכנס?

הכל מתחיל בשיחת הטלפון: כשמתקשרים אלינו, אנחנו מיד מנתחים את צורכי הלקוח, המטרות שלו מהאירוע ומתאימים לתקציב שלו מספר קונספטים ורעיונות יצירתיים לביצוע האירוע. אנו מזמינים אותו להגיע אלינו ולהתרשם מהמקום, משום שכשרואים את אפקה במציאות – אי אפשר לבחור מקום אחר. משם, הלקוח מקבל שירות אישי וקשוב מכל הצוות שלנו, דרך סקיצות, תפריטים וטעימות, ספקים חיצוניים איכותיים, ותהליך מלא בו אנו מתרוצצים והלקוח רק צריך לבחור.

האם יש שירות אחד או יותר שמוצע לאירועי כנסים ולא מוצע באירוע "רגיל"?

באפקה אנו מציעים מכלול של יתרונות משמעותיים לכל אירוע, ובכללו אירוע עסקי: לוקיישן אורבאני מושלם (צפון תל אביב), חניה חינם בשפע, מתחם מודולארי הכולל אולם גדול, לובי טרקליני וקומת גלריה עם מרפסת, מערכות הגברה ומולטימדיה חדשניות ומטבח שף צבעוני עכשווי וממש ממש טעים. ביום האירוע, לקראת כל אירוע, עסקי או פרטי, אנו מתכוננים במלוא המרץ ומוודאים שהאירוע יעבור חלק, שהכל יתקתק, והכי חשוב – שכל האורחים יקבלו את החוויה האידיאלית.

כמובן שלאירוע עסקי נערכים באופן שונה, כיוון שיש קונספט מסוים שמותאם לאירוע. למעשה, כשנערכים אצלנו אירועי חברה, אנחנו מעניקים לכל אחד ואחת מהאורחים פסק-זמן מהיום שבחוץ, והמטרה שלנו היא להוציא אותם מרוצים ומחויכים.

כמה אנשים המקום לכנסים מכיל?

בתקופה האחרונה ערכנו אירועים עסקיים כל כך צבעוניים ומכל-כך הרבה תחומים – השקות, הרמות כוסית, ימי עיון מסוגננים, מסיבות עיתונאים, מסיבות פורים, הרצאות מרתקות, הופעות מוסיקה לחברות שונות, ואפילו הקרנה ענקית של ליגת האלופות למאות עובדי חברה מהמובילות במשק, כך שאנו בעצמנו מקבלים מכל אירוע חוויה משלנו! זה יכול להיות אירוע אינטימי של 50 איש בגלריה עם מרפסת לצפון היפה של תל-אביב, כנס של מאות אנשים באולם, או אפילו אירוע משולב בכל המתחם ל-800 איש!

דוריה - מתחם אירועים

מה מאפיין אירועי כנסים?

אירועי כנסים הם למעשה כרטיס ביקור ובמה אסטרטגית להצגת חזון ויכולות עסקיות. היכולת שלנו בקבוצה להבין לעומק את צרכים אלה מחד בשילוב היכולות הרחבות של הקבוצה מאידך מבטיחה ללקוחות טיפול עד הפרט האחרון, החשיבה בסוג אירוע כזה הוא שונה לחלוטין מאירוע כמו חתונה.

כיצד נערכים לכנס?

זה מתחיל בהבנת הצרכים של הכנס או אירוע החברה. אנחנו לומדים את ה-DNA  של החברה, עם הצרכים של אותו יום. אנחנו מביאים לידי ביטוי את היכולות הגבוהות של הקבוצה באירוח קולינרי, ארגון וסדר, צוות מארח גדול ומקצועי, יכולות טכניות של המתחם וליווי של חברת ההפקה ICONIC, בניצוחו של מפיק העל אילן אשר שמתמחה באירועים מדויקים ומעוררי השראה.

כמה אנשים המקום לכנסים מכיל?

המתחם כולל:

•3 דונם של גן  אירועים מרהיב עם מגוון אפשרויות סידור מ 600 איש בישיבה, 1200 בקוקטייל ו-700 בישיבת תיאטרון.

•ההיכל – חלל עצום המתאים להפקות ענק, עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום, ההיכל יכול לאכלס ל 1000 איש בישיבה סביב שולחנות , 2000 באירוח קוקטייל  ו-2500 בישיבת תיאטרון. במוקד ההיכל בר מרכזי, מול במה רחבה ו-65 מטר של מסכי לד מתקדמים.

•האמפיתאטרון – בנוי להופעות ואירועים עם מופע מרכזי, במה ענקית עם חיפוי קונכייה, מפלסי ישיבה סביב שולחנות ל- 700 איש, או 1500 בקוקטייל ו-2500 בישיבת תיאטרון.


כנסים במתחם אירועים דוריה


כנסים מקצועיים באולם דוריה

צילומים: בני טפירו



כתבות נוספות שיעניינו אותך

חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)