אין כמו שיער חלק. אז תעשי החלקה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מראה חלק

5 סוגי החלקות למראה חלק נטול פן

איפור, שיער ולייף סטייל

חודשי הקיץ הם החודשים האידיאלים להשקיע בהחלקה; אפשר ללכת לים ולבריכה ללא חשש וגם הפן אינו נהרס מהזיעה והלחות האיומה. השאלה היא איזה סוג החלקה מתאים לך ומה ההבדל בין ההחלקות השונות?

קיימים היום בשוק סוגים מגוונים של החלקות ולכל אחת מתאימים סוגי החלקות בהתאם לסוג השיער והמראה שהיא אוהבת. יש שאוהבות שיער חלק 'מקלות' ויש שאוהבות מראה רך וטבעי, מעט מעוגל. חשוב לעדכן את הספר לפני ביצוע ההחלקה מה את בדיוק אוהבת ולהתעדכן, לכמה זמן מחזיקה ההחלקה ומה הסיכונים שכרוכים בה (מבחינת בריאות השיער).

החלקת שיער יפנית

החלקה יפנית מותאמת לרוב סוגי שיער, ריכוז החומרים הכימיים משתנה בין שיער טבעי, צבוע או בהיר, ומותאם לרמת העמידות של השיער. ההחלקה היפנית מצמצמת את נפח השיער, מחליקה אותו והחשוב ביותר - מצליחה לקבע את השינוי. עם היתרונות הרבים שיש להחלקה היפנית, החיסרון הבולט הוא בכך שלא ניתן לבצעו על שיער 'שרוף' או מובהר כיוון שאז הסיכוי שהשערה תישבר, גבוהה במיוחד. לידיעתכן, החלקה יפנית אורכת מספר שעות ומצריכה סבלנות מרובה. כאשר השורש הטבעי צומח, יש צורך לבצע טיפול מחודש בשיער שצמח (בלבד!), בדרך כלל זה קורה אחרי חצי שנה עד שנה.


שיער שעבר החלקה יפנית

אליסטורציה 

החלקת שיער צרפתית

החלקה צרפתית מבוססת על קרם הכולל סרמידים, ויטמינים וחלבונים אשר מגנים על סיב השערה ומעניקים הגנה לשכבה החיצונית של השיער. המראה שלה רך, חלק ומבריק והיא מתאימה לכל סוגי השיער, כולל שיער מובהר, שרוף או טבעי. ההחלקה פחות 'חזקה' מבחינת עמידותה ולכן מספיקה לחצי שנה בלבד.


שיער בהחלקה צרפתית

אילוסטרציה

החלקת במבוק

מדובר בהחלקת שיער פחות מוכרת, שמבוססת על חומרים פעילים שהופקו מצמח הבמבוק ומתאימה לשימוש על כל סוגי השיער, כיוון שניתן להתאים את עוצמת החומר לסוג השיער. חומרי ההחלקה משלבים חומרים טיפוליים של מינרלים וויטמינים. שימו לב - האפקט מצטבר מטיפול לטיפול וכך משפר משמעותית את הטקסטורה של השיער, את ההחלקה יש לבצע בממוצע כל 5 חודשים.


שיער שעבר החלקת במבוק

תמונה 3: כנ"ל

החלקה ברזילאית

החלקה ברזילאית היא, אולי, ההחלקה הכי פופולארית כיוון שהיא ידועה כהחלקה משקמת שגורמת לשיער להיראות בריא ומבריק. אם השיער שלך איבד את החן והברק שלו, אולי כדאי לשקול סוג כזה של החלקה, כי היא מחדירה קראטין (חלבון סיבי) אל תוך סיב השערה. למעשה, החומר שפעיל בהחלקה חודר אל השערה דרך הסדקים והפגמים שבה, ומשקם אותה. החלקה ברזילאית מחזיקה בממוצע כארבע חודשים.


שיער שעבר החלקה ברזילאית

אילוסטרציה

קליאופטרה

החלקת קליאופטרה היא החלקה טבעית אך מתאימה רק לשיער בצבע שחור (פחם). תהליך ההחלקה קצר במיוחד, כרבע שעה במספרה, עם זאת עוד כשמונה שעות בבית. חשוב לדעת, שהחלקת קליאופטרה עוטפת את השיער ולכן הוא נעשה כבד יותר. חשוב - ההחלקה לא מתאימה לבעלות שיער דק ועדין כיוון שהוא עלול להישבר, ומתאים במיוחד לשיער גלי וטבעי. השיער נצבע בצבע שחור פחם.

 

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן