אירועים עסקיים, איך נערכים להרמת כוסית? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

הרמת כוסית - לא רק אירועים עסקיים

עסקי, פרטי או חברי - הרמת כוסית זהו אירוע מרגש שפוגש אותנו בנקודות ציון משמעותיות, משמחות ומלאות באווירה מאושרת.

מקום לחגוג

מחמש דקות בהן היו מכנסים את כל העובדים במשרדהרמת כוסית התפתחה מאוד והפכה לקונספט בפני עצמו.

אפשר לחלק את אירועי הרמת הכוסית לשניים: הקונספט הפרקטי שבו יש נאום, עושים לחיים ושותים, והקונספט החווייתי שבו עוטפים את ציון הדרך המשמעותי בחוויה קולינארית בלתי נשכחת, לא משנה אם זה ל-10 אנשים עם תפריט צנוע או 500 איש עם טעמים מכל הסוגים והצבעים.

עמדות קידום מכירות באירוע עסקי

אירוע בלתי נשכח

מה שעושה את ההבדל, ה-Game Changer, זו המקוריות. תמיד אפשר להביא מאפים וקאווה ולסגור את הסיפור, אבל כמו שאומרים בקייטרינג לה פמיליה – לכל אורח מגיעה חוויה מלאה של קולינריה ולייף סטייל. אז איך הופכים הרמת כוסית לאירוע מרגש, טעים בטירוף ומשמח? עם שלושה ערכים מרכזיים: מקצועיות, איכות והכי חשוב – יצירתיות.


מנות אישיות להרמת כוסית

יצירתיות משמע קודם כל להבין את הלקוח - מה הצרכים שלו? איזה אימפקט הוא רוצה שיהיה באירוע שלו? מהו אופי האורחים ולכבוד מה מתכנסים? מהו התקציב שלו? מכאן צריך לקחת את כל הנתונים, לשכוח מכל מה שעשינו עד היום וליצור הצעה מושלמת, הכוללת תפריט צבעוני ועדכני, צורת הגשה שתתלבש כמו כפפה על האירוע והמקום בו הוא מתרחש, וככלל הזמן להיות קשוב ללקוח.

רוצים דוגמאות?

הנה טעימה, מתפריטים של אירועים עסקיים, שאנחנו עושים ויותר מזה - אוהבים לעשות:

בר שייקים פירות/אלכוהול על פי צבעי המותג/החברה ; דיפינג – טובלים קרמבויים/ארטיקים/כדורי עוגה בתוך שוקולד מומס, סירופ טופי וציפויים צבעוניים פריכים ומטריפים ; איגלו – עמדת שיש קפוא עליה מערבבים גלידה איטלקית עם תוספות בריאות או מושחתות ממש מול הלקוח ועל פי בקשתו ; תפריט צנצנות לנשנוש חפוז שמשאיר טעם מקורי ומרענן ; קאפקייקס מעוטרים בחטאים על-פי הזמנה אישית ; יש עוד מלא אירועים טעימים ומקוריים שעשינו, והחדש שלנו מגיע לשנות את פני הענף כולו! דליברי – מגשי אירוח מתוקים/מלוחים בהתאמה אישית, בקונספט שייבנה על צרכי הלקוח, ובלי צורך במלצרים או ברמנים, פשוט לפתוח ולהשתולל!


הגשה אסתטתית לאירוע הרמת כוסית

לפעמים, יש הרמות כוסית שרוצים תפריט אלכוהולי יוקרתי, עם נשנושים קולינאריים קטנים ומשובחים. התפיסה שלנו היא מאוד ברורה – הלקוח יודע מה הוא רוצה, אבל הוא לא יודע כמה שנשדרג לו את האירוח, כך שהאורחים יצאו עם חיוך וזיכרון טעים מהאירוע.

לוגיסטיקה וכו'

כאשר יש אירועים עסקיים הכוללים הרמות כוסית, מכל סוג, הלוגיסטיקה חשובה לא פחות. כדי שהאורחים בהרמת הכוסית יקבלו את החוויה המושלמת, יש לחשוב מראש על כל הביצוע, מההגעה שלנו ועד לניקוי הטיפה האחרונה שזלגה לאחד האורחים. אפילו חשוב יותר – מקת"גים, מקרים ותגובות: מה יכול להשתבש? מה יכול להפתיע אותנו? ואז לדאוג מראש לפתרונות, כך שנוכל להתרכז אך ורק
בדבר אחד – הענקת חוויית אירוח מושלמת.


מתנות קטנות לעובדים לחלוקה באירוע הרמת כוסית

הכתבה נכתבה בסיוע קייטרינג לה פמיליה




כתבות נוספות שיעניינו אותך

 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)