למה כדאי להתחתן באביב? הנה 8 סיבות - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

למה להתחתן באביב?

8 סיבות וטיפים לבחור בחתונה אביבית

הפקת אירוע

אומנם זה לא נראה כך, אבל האביב תיכף כאן. לכבוד העונה שבפתח הנה 8 סיבות וגם טיפים מדוע כדאי להתחתן באביב.

 

 1. מזג אוויר: יש משהו שעושה טוב בשינויי מזג האוויר, בשעות שמתארכות, בחמימות ללא הלחות. מצד שני חובה לסייג ולהזכיר שהאביב סובל מ"שגעונות", ולעתים יכול להתפרץ גשם זלעפות או שרב כבד. אך אם נפלתם על יום אביבי מושלם, הוא יעשה לכם את האירוע. 


 

2.  שיער ואיפור: בגלל שמדובר באביב, אין עוד לחות מעיקה באוויר, וגם אין רוחות סוערות של חורף. זהו מזג אוויר מושלם לשיער והאיפור, שנותרים מוקפדים לכל אורך היום והערב. 

 
 

3.  חתונה בטבע: העונה בה הטבע מתהדר במלוא עוצמתו, אידאלית לחתונה בטבע. הפריחה, הצבעים והריחות, מהווים את העיצוב הכי יפה שאפשר לקבל. זהו הזמן לחתונות שישי צהריים, בשמש נעימה, ומשקאות קלילים של אביב. 
 

4. עיצוב: ואם בכל זאת חשקה נפשך בעיצוב מרכזי שולחן ופינות בר, מגוון הפרחים האביבי מעניק לך אפשרויות רבות. לכי על זה. 

 

5. שמלות כלה: היתרון הגדול של חתונת אביב מבחינת שמלות כלה זו העובדה שאז יוצאות הקולקציות החדשות בחנויות המעצבים וטווח אפשרויות הבחירה שלך מתרחב. 

 

6.    צילום:  זה נכון שלכל עונהיתרונות משלה, אך יש משהו באביב, עם השמש הנעימה בשמיים, הפריחה מסביב,  והאווירה המתחדשת שמביאות את התמונות שלכם לידי מיצוי.  


7.  מסיבת רווקות: סופסוף תוכלי לבחור במסיבה בבריכה ולהשוויץ בגוף המחוטב שהשקעת בו לקראת החתונה, גם יום כיף בשמש עם חברותייך יכול לבוא בחשבון.

 

8.  בחירת מועד לחתונה: חודשי האביב מקבצים שלל ימים חגיגיים, לכן כדאי שתשימו לב לימים המצומצמים על מנת שתוכלו להתחתן בתאריך שתרצו ותאהבו. בשביל זה תוכלו להיעזר באפליקציה מתי כדאי להתחתן: http://when.mitchatnim.co.il/

 

 

ושיהיה במזל טוב!

 

 תמונות: שאטר סטוק

 

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס