איפור כלה בשנת 2015 - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

איך תתאפרי ב 2015?

טרנדים חמים באיפור

איפור, שיער ולייף סטייל

שנת 2015 מביאה עימה חידושים באיפור כלות.  יערה מרדכי, מאפרת מקצועית לכלות, חולקת עימנו את הטרנדים הלוהטים של השנה  

איפור רך זוהר וסקסי

בשנה שעברה ראינו שימוש בברונזרים, הצללות כהות בשילוב עם הברקות, וזאת כדי לתת לפנים מראה מפוסל ושזוף דוגמת ג'ניפר לופז וקים קרדשיאן. כמו כן הגבות הודגשו באמצעות עפרון והריסים הובלטו באמצעות מסקרה.
השנה תהיה מאופיינת במראה הכמעט עירום עם הצללות רכות והברקות עדינות שלא יוצרות מראה מזיע ורטוב. הגבות מסורקות באופן טבעי למראה והריסים יוצרים מסגרת עדינה מסביב לעין. המראה הזה מפסל את הפנים לא פחות מתקבלת תוצאה יותר אותנטית.

 איפור כלה: יערה מרדכי

 

איפור קלאסי

למען האמת, המראה הזה מעולם לא יצא מהאופנה, אך בשנת 2015 המראה הנשי הסקסי והמעודן חוזר לקדמת הבמה. המראה מאופיין באיי-ליינר קלאסי בקווים אנטומיים המקבילים לעין ויוצרים מראה מעט מלוכסן אך של עין פקוחה, מלווה בסומק בגוון אפרסק טבעי וגבות מסורקות ומודגשות בעדינות. את הלוק משלימות שפתיים מלאות בגוון אדום. השנה האדום הקלאסי מפנה את מקומו לאדום יין עמוק שמשלב תתי גוונים של ורוד וסגול.

 איפור כלות, איפור: יערה מרדכי



מראה מעושן עדין

בשנים האחרונות התרגלנו לראות מראה מעושן בגוונים אפורים ושחורים שיוצר דגש על איזור העיניים על חשבון שאר הפנים. במהלך השנים המראה הזה עבר אדפטציות כדי לרכך אותו ולהתאים אותו לכלות. בשנת 2015, שמבשרת את הטרנד הטבעי, המראה המעושן מקבל טוויסט עם מגוון צבעים מעודנים כמו ורודים, אפרסקים ואפילו סגלגלים שמשווים לעין מראה פקוח ומפתה. את המראה משלימים סומק עדין ואודם בגוון ניוד או בגוונים סגולים-ורודים שיככבו השנה.

 איפור לכלות, איפור: יערה מרדכי

 


בוהו שיק

אחרי המראות האולטרא מודרניים שליוו אותנו בשנת 2014, בשנת 2015 מראה הבוהו שיק של שנות השישים חוזר ובגדול. זהו טרנד שמשלב את המראה הרך והעדין עם אודם בהיר והצללות רכות מחד, אך מדגיש את העיניים באיילינר עבה ומסקרה מודגשת מאידך. הבוהו שיק הוא השילוב המושלם בין המראה הטבעי והמראה הנשי. הוא יתאים לכלה שמעוניינת במראה הטבעי, אך רוצה לתת טוויסט מעניין ולהדגיש את העיניים במראה חתולי.

איפור כלות 2015, איפור: יערה מרדכי 

לכל הטרנדים שהוצגו יש מכנה משותף - מראה טבעי שמדגיש עור זוהר במראה בריא וחיוני עם הצללות קלות והברקות עדינות ומשלב גם טוויסט של שפתון בצבע דרמטי או אייליינר שמדגיש את העיניים. הטרנדים לשנת 2015 משלבים מצד אחד מראה טבעי ואותנטיות ומצד שני מאפשרים לך, הכלה, להרגיש זוהרת ומלכותית ביום הגדול שלך, מבלי להרגיש מאופרת יתר על המידה.

 

קרדיט:

יערה מרדכי- איפור כלות וערב

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)