למה כדאי לכם להכיר את שאטו גליל? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חופשה בניחוח פרובאנס

הכירו את מלון שאטו גליל

ירח דבש

כשאתם בשלבי ההכנות לחתונה, אחד הדברים המרגשים לפנטז עליו הוא ליל הכלולות, או ירח הדבש. בפועל רובנו חולמים יותר מכפי שאנו יכולים ליישם ורוצים לטוס לחו"ל כשיש לנו חופשה קצרצרה מהעבודה.

אולם בסופו של דבר מה אנחנו צריכים? מלון מפנק ושירות אישי, פרטיות וכמה שיותר, נוף מדהים כי ממילא לא נרצה לצאת מהחדר, ובשביל זה לא צריך לארוז מזוודות ולבזבז חצי יום בנתב"ג.

כך שאם אתם לא מתכננים חודש בקצה העולם בטרקים דעו כי בפינה הצפונית של המדינה, מרחק שעתיים מתל אביב (בדוק על השעון) ודרך שעוברת בין הרים וצופה על הכינרת, בשולי העיר צפת, ממש מעל ראש פינה, שוכן מקום יוצא דופן העונה לשם "שאטו גלילי".

לאחרונה הזדמנתי ל"שאטו גלילי" והפוטנציאל למתחתנים ולאלו שבדרך היה ברור, ולכן אספר לכם עליו. אגב, אם לא שמעתם עליו עד כה זה מפני שהמקום נפתח בעיצומו של מבצע "צוק איתן" שלא עשה חסד עם ענף התיירות, ולכן זו הזדמנות נפלאה להסיר מעליו את הלוט.

מלונות יוקרה לא חסרים כאן וגם מלונות בוטיק, אבל מלון כזה טרם נראה פה. למעשה ההגדרה מלון אינה הולמת אותו כי המקום מתהדר בחויית אירוח אישית מאוד.

מבחוץ הוא נראה כבית יוקרתי על צלע ההר, אך כשנכנסים פנימה מתגלה הקסם האמיתי. חמישה חדרים בלבד מונה המלון, ומעניק משמעות חדשה למושג "בוטיק" כשכל אורח מקבל את מספר הטלפון של המארחת במקום, שדואגת לכל דבר ועניין. כאן לא תהיו אורחים מהחדר בעל המספר הדו ספרתי ולא תידחקו בחדר האוכל. לא תתקשרו לקבלה ולא תפגשו בכל שעה משעות היום פקידה אחרת. המארחת היא הכתובת לכל בעיה, שאלה, התייעצות לגבי מסלול טיול או מסעדה, כולל הזמנה שתיעשה עבורכם.

קומת הכניסה עם מרחב הסבה ובה ספרייה שעיקרה תחום היין מצד אחד, ושולחנות אבירים ומטבח מאובזר לעילא בצד השני. מול הכניסה, חלונות ענק ומרפסת המשקיפה מצוק ההר על נופי הכינרת והגולן.

הלובי. צילום: אלברט אדוט

שולחנות האבירים. צילום: אלברט אדוט

קומה למטה היא קומת החדרים. לכל חדר מעין כניסה אישית. החדרים עצמם מעוצבים באופן חלומי – ממש כך. לכל חדר עיצוב משלו, אבל טלוויזיית 55 אינטש, המרפסות שפונות לנוף ובהם ריהוט גן מפנק, החימום התת רצפתי ומכונת האספרסו והכיבוד שממתינים לכם בחדר – הם המשותף לכולם. 

חדר מעוצב. צילום: אלברט אדוט

החדרים שונים זה מזה. צילום: אלברט אדוט

חדר רחצה.  צילום: אלברט אדוט

הקומה התחתונה משמשת לספא, המשרת את באי המקום אך פועל גם כיחידה נפרדת. הספא מרוהט באופן שמשדר ניקיון ורוגע, כראוי. והוא נפתח לחדר רחב ידיים שבצידו האחד ג'קוזי ובזני ספות הספה וטלוויזיה רחבת ידיים. כמובן שאם תחשקו באספרסו קטן תוכלו לקבל אותו גם כאן.

הג'קוזי. צילום: אלברט אדוט

מכאן נפתחת לכן מרפסת גדולה ובה פינות ישיבה הצופות לנוף, ובמרכז בריכת שחייה. לרבוץ על שפת הבריכה בפרטיות מוחלטת מול הנוף – זו החופשה המושלמת.

מתחם הבריכה הצופה לנוף. צילום: אלברט אדוט

המלון מתייחד בהבנה ומקצועיות בתחום היין. לצד הספא פועל חדר יין מקצועי ובו ניתן להזמין טעימות, הדרכת יין ועוד. בקומת הכניסה ספרייה מרשימה בנושא. וישנם גם טיפולי ספא המשלבים יין כחלק מחומרי הגלם.

את ארוחת הבוקר הגלילית תוכלו להזמין בכל שעה שתבקשו. ארוחה מושקעת שכולה תוצרת בית. אם תהיו נחמדים תקבלו גם מתכונים.

כיאה למקום כזה תוכלו גם להזמין ארוחת שף, שיגיע ויבשל לכם במטבח ייעודי לכך.

בזכות תחושת האירוח המיוחדת תוכלו לנצל את המלון לאירוע משפחתי מצומצם, וכבר היו כמה משפחות שסגרו את המקום כולו לאירועים פרטיים. וכמובן שהוא מושלם לכל חגיגה זוגית (יום נישואין, יום הולדת וכדומה).

והמלצה אחרונה – אם אתם חפצים בתמונות לוקיישן מיוחדות, וגם אם תזדקקו ליום מיוחד לשם כך, שווה לשקול זאת, כי אפילו התמונות לא משדרות את הקסם המיוחד שכל פינה בשאטו גלילי תוכל להעניק לתמונות שלכם. תראו בעצמכם.







 

הכתבת היתה אורחת המקום 

 

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)