5 שירי הכניסה לחופה והסלואו הכי טובים - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

5 שירי הסלואו והכניסה לחופה הכי גדולים

שירים לרגעים המיוחדים באירוע

מוזיקה

בחירת שירי החתונה לרגעים המיוחדים לאירוע זה לא דבר של מה בכך. יש לכך משקל רב, סנטימנטליות, אהבה והעדפה לשירים.
נכון, ברוב המקרים לא באמת זוכרים מה  שיר הכניסה שלכם לחופה, או באיזה שיר שברת את הכוס, אבל אפשר גם אחרת,והבחירה המוזיקלית שלכם יכולה להיות בלתי נשכחת לכם ולמוזמנים. תשקיעו בביצוע, כי פסקול שמתנגן ברקע הוא נחמד אבל להקה מוסיקלית שתשיר לכם גם את שיר החופה בביצוע לייב - היא כבר משהו שלא שוכחים.


 
הכירו את להקת לייב - LIVE, שהוקמה ע״י שני מוסיקאים מומחים בהופעות חיות, יובל ניב - זמר ומנהל הלהקה ויונתן פריג'-גיטריסט, זמר ומנהל מוזיקלי.
הלהקה מופיעה בהרכב דגל של שלושה זמרים - זמר ושתי זמרות, קלידן, שתי גיטרות חשמליות, בסיסט ומתופף. מדובר בלהקה שמבצעת את כל הלהיטים המוכרים מכל הסגנונות בהופעה חיה מול הקהל הרוקד.הדבר היפה בלהקת לייב הוא שהם חיים את הרגע, מרגישים את האורחים ומתאימים את הרפרטואר לבאזז ברחבה. כך כל חתונה מקבלת את האופי המתאים לה, לפי הסגנון והקונספט שתבחרו.
 


לכם נשאר לבחור את שיר החופה שלכם, שיר שבירת הכוס ושיר הסלואו הראשון. לשם כך ביקשנו מחברי הלהקה לדרג את חמשת השירים הגדולים לסלואו או כניסה לחופה - הבחירה היא שלכם, את הביצוע תשאירו להם.הם התלבטו רבות, כמעט הלכו מכות, ולבסוף בחרו חמישה שירים שהכי מתאימים לרגע המיוחד.

קבלו אותם!

 
המצעד:

1.      All of me-John Legend
 
את השיר הראשון "All of me" מבצעת הזמרת בלהקה מלווה בפסנתרן, בביצוע שמעניק ייחודיות בהגשת השיר ונותן דגש על המילים המרגשות שלו שמדברות על אהבה ללא תנאים עם המעלות והמגרעות של כל אחד מבני הזוג. זו הבטחה מרגשת לאהוב ולקבל אחד את השני בדיוק כמו שאנחנו.


2.      Love Sond- Adelle -
 
השיר השני, Love Song זכה לאחרונה לחידוש בגירסתה המרגשת של Adelle . את השיר מבצעת זמרת ביחד עם הלהקה. שיר מושלם לזוג שמחפש קלאסיקה מהאייטיז שמדברת על אהבה בכל זמן ומקום בעולם.



 
3.      At last- Beyonce
 
הסיבה שבחרנו בשיר השלישי היא שזהו שיר נצחי! המילים והלחן של השיר יוצרים אווירה רומנטית וכל אדם באולם יזהה את השיר...מהאדם המבוגר ביותר שמכיר את השיר בביצועה של
(Etta James (1961 ug ועד לצעירים יותר שמכירים את גרסתה של ביונסה שראתה אור בשנים האחרונות. זהו שיר שמדבר על מציאת האהוב המושלם ועל קץ הבדידות אחרי שנים של חיפוש.
 
4.      ברית עולם, מתי כספי
 
לגבי השיר הרביעי - זו קלאסיקה שכל ישראלי מכיר, שיר האהבה וההתמזגות האולטימטיבי שמתאר במילים את המשמעות העמוקה של טקס החתונה וההצהרה קבל עם ועדה שכעת תחת החופה אנחנו באים בברית הנישואין לעולם!.

 
5.      נבראתי לך - שלמה ארצי
 
השיר החמישי מתאים לזוג שמחפש קלאסיקה ישראלית. זהו שיר מושלם לטקס החופה כי הוא מתאר בשתי מילים את כל סיפור הקשר העמוק בין בני הזוג. כשהחתן רוצה לומר לכלה ״את הייעוד שלי״.
פשוט ״נבראתי לך״ וכל מילה מיותרת.
 
 
טוב עשינו בשבילכם כברת דרך. כעת האזינו ובחרו את השיר שלכם.
בהצלחה!
 
 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)