10 אולמות חתונה על הים או בטבע menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

10 אולמות חתונה על הים או בטבע

חתונה בים או בטבע לתפארת מדינת ישראל – מצאנו לכם 10 אולמות חתונה קרובים לטבע או ממש על חוף הים, כדי שהחתונה שלכם תהיה קסומה, בניחוחות היער או בצבע השקיעה

מקום לחגוג

חתונה בגן אירועים על הים או חתונה בטבע מתאימה במיוחד לזוגות שתמיד חלמו להתחתן במקום לא שגרתי, אלטרנטיבי ו'משוגע' ולעשות חתונה בלתי נשכחת שכולם ידברו עליה שנים רבות. בחתונות כאלה התפאורה האמיתית היא הטבע, ההרים העצים והשדות שמסביב, התאורה היא הגוונים שבשמיים והרקיע זרוע הכוכבים ואתם גיבורי העלילה הקסומה שמנצחים על כל היופי הזה ביחד עם קולינריה מנצחת. בחרנו עבורכם את עשרת האולמות וגני האירועים השווים ביותר בטבע בים ובכנרת, לכל אורכה של הארץ, כדי שתוכלו להגשים את כל הגחמות שלכם ביום החשוב ביותר, יום החתונה שלכם. אז בואו ותהיו אתם, ממש כמו איזה שני משוגעים בחוף...

פארק צוק הנשרים – נוף עוצר נשימה בחתונה שלכם

עם מבט פנורמי על הרי הצפון ונחל כזיב, גבעות, הרים וים של ירוק מדובר באחד המקומות עם הנופים היפים ביותר שתראו כאן בארץ! פארק צוק הנשרים מספק לכם חתונה שתרגיש הכי בטבע שיש עם צוות המקום שיתפור עבורכם את ההפקה שתמיד חלמתם, מרמת הסגנון והעיצוב ועד לתפריט הגורמה שיש למקום להציע. הצ'ופר הגדול של המקום היא החופה שמתקיימת ממש, אבל ממש על ראש הצוק ואל מול תפאורה שלא הייתה מביישת את ההפקה של 'שר הטבעות', מקום מופלא לבני זוג שעפים על נוף שכזה.

פארק צוק הנשרים, מעיליא. 053-6110338

צילום: פארק צוק הנשריםצילום: פארק צוק הנשרים

 

חוף נאמוס – חופה בלתי נשכחת אל מול הרי גולן

מה אם היינו מספרים לכם שיש גן אירועים על הים, עם רצועת חוף מושלמת, ממש מול הרי גולן, בה תוכלו לערוך חתונה עם הנוף הכי יפה שיש ואוכל מעולה? חוף נאמוס הוא גן אירועים על הים שמגשים את כל הטוב הזה ועוד, כי מדובר בחתונה בה תוכלו להתנתק מהיום יום שלכם ולשתות קוקטייל טעים ומלא תשוקה אל מול נופי הכנרת והגולן. תקבלו במקום תפריט שף עם מגוון מנות המתבשלות אל מול עיני האורחים במטבח הפתוח של נאמוס לאורך כל החתונה. המקום מתאים במיוחד למעריצי הכנרת, אוהבי הגולן או פשוט לבני זוג שבוחרים לוקיישן מרוחק ופסטורלי!

חוף נאמוס, טבריה. 04-6364955

צילום: חוף נאמוסצילום: נאמוס Nammos

 

בקתה ביער - המקום המושלם לחתונה בטבע

איך אפשר לדבר על חתונות בטבע מבלי להזכיר את בקתה ביער, גן אירועים שהוא הרבה מעבר לבקתה שהוקם על הריסות מבנה עץ ישן ששוחזר לבקתה כפרית בניחוח אירופאי. המקום נמצא בנוף מטריף בלב יערות הכרמל ומורכב משלושה מתחמים: בית קפה צרפתי, הפתוח המהלך כל האירוע, בר טרופי ענק המשרת את כל באי האירוע כדי שיהיו מבושמים כיאה לחתונה, ופרגולה מקורה לצד מדשאה בסגנון אנגלי, המתאימות לכל סוגי מזג האוויר.

במקום תמצאו גם פינות ישיבה אלטרנטיביות וברים של מתוקים בשילוב של כיבוד יוקרתי לכל אורך האירוע. חתונה מומלצת למי מכם שחלמו על חתונה בטבע עם אווירה מושלמת!

בקתה ביער, בית אורן. 053-8095459

צילום: בקתה ביערצילום: בקתה ביער

 

5.91 – כי זה המרחק של החופה מהים, במטרים כמובן!

זו ממש חתונה על הים! אם חלמתם על חופה ליד הגלים אז קיבלתם, 5.91 הוא גן אירועים עם נוף הים הקסום והשקיעות המרהיבות והבלתי נשכחות על קולינריה מעולה בניצוחו של השף הנודע אור שפירא שמציג אוכל גורמה לצד נוף שהוא גורמה לעיניים ולנפש.

החתונה מתאימה לבני זוג מגניבים, קלילים שלא ייבהלו מקצת חול ורסיסי הגלים ולמי שלא מתאים לו שהדודות לסוגיהן יישארו עד סוף האירוע ויקטרו על הסאונד החזק.

5.91, נתניה. 053-6275729

צילום: 5.91צילום: 5.91

 

קסיופאה – גן אירועים על הים לאירוע מושלם

קסיופאה, גן האירועים הפועל למעלה מ-12 שנה, כבר הפך מזמן לאחד מגני האירועים היוקרתיים ביותר הכי מבוקשים שיש. קסיופאה נמצא על גדות המרינה של הרצליה פיתוח, מרפסת הגן משקיפה לים ולשקיעות רומנטיות החודרות גם מבעד לחלונות הזכוכית של המקום. מעבר לנופו של הים, בקסיופאה תמצאו חגיגה קולינרית המוגשת בשיטת ה'מטבח הפתוח' עם גריל דרום אמריקאי שמשתלב היטב באווירת החופש של המקום. אז אם חשקה נפשכם בים וגורמה, זה המקום.

קסיופאה, השונית 2 הרצליה, 053-9418013

צילום: קסיופאהצילום: קסיופאה

 

טראסק –אולם אירועים על הים, המקום המושלם לנדרים שלכם

טראסק מביא לכם את חוויית הים לתוך החופה, כמקום אידיאלי ומושלם להחלפת נדרי החתונה אל מול נופו הקסום של הים כשכפות רגליכם שקועות בחול. במקום תמצאו מגוון סוגי קייטרינג בשלל סגנונות כמו למשל קייטרינג 'אלטו' המציע תפריט איכותי בחומרי הגלם, יצירתי בטעמים ובנראות כשעל המשקאות אמונים 'ברדק שירותי בר' שמספקים מגוון משקאות מיוחדים וקוקטיילים מנצחים. מדובר בחתונת ים אמיתית אז תדאגו שזה מתאים לכם ולבגדי חתן/כלה שלכם כי קצת חול, שקיעה מרהיבה ורחש הגלים רק מוסיפים לאווירה הקסומה של האירוע.

טראסק, יוסף יקותיאלי 6, תל אביב. 077-9976175

צילום: שאטרסטוקצילום: שאטרסטוק

 

עדן  - גן עדן של גן אירועים בטבע

חובבי הטבע והירוק שביניכם ישמחו לגלות את גן העדן המושלם לחתונה תחת כיפת השמיים. עדן הוא גן אירועים פסטורלי הנמצא בלב ליבם של פרדסים ושדות ירוקים באזור ניר אליהו עם שפע של עצים וירוק וצמחייה מוריקה ואגם מים המוקף בכל הירוק הזה ומעניק למקום את הרומנטיקה המושלמת שבו. במקום תמצאו גם פינות חן נסתרות שתוכלו להגניב בהן חיבוק לקראת החופה או בין סבב השולחנות והסלפיז ומעבר לכל היופי הזה, האוכל המוגש במקום הוא לא פחות מושלם מעשי ידיו של השף ג'ראלד וקייטרינג בראף. שילוב של גן אירועים בטבע וקולינריה עילית.

עדן, ניר אליהו. 053-9418231

צילום: עדן- גן האירועיםצילום: עדן- גן האירועים

 

המערה – גן אירועים במערת מסתורין

מדובר באחד המקומות הכי יפים בארץ עם מערת פעמון יפהפייה שהשתמרה במלואה מהתקופה של לפני הספירה, ומביאה לכם את האווירה הכי קסומה ומסתורית שיש. המערה נמצאת במתחם האירועים של קיבוץ בית גוברין ובמשך השנים היא הפכה לגן אירועים מבוקש ואקסקלוסיבי, בעיקר בגלל המראה הייחודי שלו והשילוב שבין מערת הפעמון לטבע שמסביב. המקום מתאים לחתונות ברוח אלטרנטיבית ומשוחררת, לאלו מכם שטבע בוער בדמם וחייהם. ה'בום' הגדול הוא השמיים זרועי הכוכבים שיאירו את החופה שלכם למרגלותיו של עץ זית עתיק וחייכן. זוהי ללא ספק חתונה בטבע שכולם ידברו עליה בשל היותה לא שגרתית ובלתי נשכחת.

המערה, בית גוברין. 053-6130518

צילום: המערהצילום: המערה

 

בצלע ההר – על חתונה כפרית בטבע

בין ירושלים לעמק האלה תמצאו את אחד מגני האירועים היפים והאינטימיים ביותר, בצלע ההר, המיועד למי מכם שרוצים חתונה כפרית עם חופה בטבע וגן מושלם ביופיו המוקף בעצי זית ואורנים, אקליפטוסים וכל העצים שצריך כדי לייצר רומנטיקה. רחבת החופה נמצאת על צלע ההר ומול נוף מהמם ושמיים זרועי כוכבים. המקום מתאים עבור בני זוג שמחפשים לשוטט ממש בין עצי היער מול נופים מרהיבים ולהריח את ריח האורנים המשכר.

בצלע ההר, מחסיה. 02-999-9444

צילום: שאטרסטוקצילום: שאטרסטוק

 

סאנסט הול – המסדרון שלכם לחתונה בים

החופה נמצאת בקצה שביל המוביל אל הים ונשקפת ממנה שקיעה רומנטית ומרשימה על רקע צליל הגלים, מי צריך יותר מזה לחתונה ומשלמת? סאנסט הול הוא מתחם אירועים יוקרתי המחולק למרפסת רחבת ידיים שנמצאת מטרים ספורים מהים ואולם מרווח ואופנתי המכיל עד ל-1200 אורחים, ומאובזר בטכנולוגיה חדישה שתגביר את הווליום של האירוע והאהבה. מתאים לאוהבי ים, גלים ושקיעות, לבני זוג שרוצים חתונה המשדרת קלילות וחופש ול'גולשים' בנשמתם.

סאנסט הול, בת ים. 053-6111641

צילום: Sunset Hallצילום: Sunset Hall


הספקים שלנו

גן ואולם אירועים - בקתה ביער
אולם אירועים - עדן- גן האירועים

כתבות נוספות שיעניינו אותך

צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה