טבעות אירוסין - מה הן אומרות עלייך? menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

איך תתאימי לעצמך טבעת אירוסין נצחית

הגודל לא קובע

תכשיטים ואקססוריז

אומרים שכל מעשה במחשבה תחילה (אנחנו חושבות והוא צריך לבצע), חשוב שתדעי להגדיר לעצמך ולמיועד, איזו טבעת את רוצה שהוא יגיש לך כשהוא מעלה את השאלה.

בדיקה קצרה שערכנו העלתה שהטבעת שאת בוחרת אומרת עלייך משהו, אז בואי תראי איזו טבעת מתאימה לך, ומה היא אומרת עלייך.

הטבעת הקלאסית:

הטבעת הקלאסית מתאפיינת ביהלום במרכז, והוא לוקח את הפוקוס. כלה לעתיד שמתחברת לסגנון הזה אוהבת סגנון קלאסי, ושואפת ליופי נקי ועל זמני. היא בדרך כלל גם תעדיף שמלת כלה לבנה קלאסית, כזו משיפון, שתשב על קמורי הגוף ותזרום איתו.
  
טבעת: ג'קסון 


הטבעת בגרסה המוגדלת

טבעת קלאסית כמו הקודמת רק היהלום גדול יותר ולעתים מוטבע בטבעת. הכלה שתבחר בה אוהבת לבלוט, למרות אופיה הסולידי ובחירותיה הקלאסיות היא תרצה להבליט את נכסיה. היא תעדיף עקבים גדולים יותר ושמלה עם פרטים מודגשים יותר, כדי שכולם יוכלו לראות.

טבעת: ג'קסון 

 


טבעת קלאסית בשיבוצי זרקונים

לטבעת היהלום הזו נוספו זרקונים קטנים מצידי היהלום. גם הכלה הזו אוהבת לבלוט אבל באופן קצת שונה. הגודל לא קובע אבל הזוהר כן. זו טבעת נוצצת יותר שבוהקת בסביבתה. גם השמלה תהיה קלאסית מחד אבל תתהדר בבד תחרה מאידך. נוכחות שקטה אבל ברורה.


 
 טבעת: ג'קסון


טבעת קלאסית עם יהלום גדול בשילובי זרקונים

טבעת אירוסין שאין מצב לפספס. גם יהלום גדול במרכז וגם זרקונים מצדדיו. כמה שיותר גדול ונוצץ יותר טוב. זו כלה ששואפת לזהור. המילה גלאם רשומה על שמה. היא מקרינה ביטחון רב ונוכחות מרשימה. שמלת הכלה שלה תהיה סקסית, צמודה לגוף, עם שזירת חרוזים עדינה שגרום לשמלה לזהור גם כן.

טבעת: ג'קסון 

טבעת משולבת זהב וכסף

החישוק הוא הטוויסט של הטבעת. חישוק שחציו פס זהב לבן וחציו פס זהב כסף. אם את כלה מתלבטת זו ממש טבעת בשבילך. לא צריך להחליט האם עדיף זהב לבן או צהוב, זהב או כסף.
אם יש לך כבר שמלה מוכנה אבל את חושבת ללכת על שמלה שנייה זה בסדר כי את אוהבת גם וגם.

טבעת: ג'קסון 

 

טבעת דיאנה

טבעת שעוצבה בהשראת הנסיכה דיאנה. היהלום המרכזי שלה הוא בצבע שחור. הכלה הזו אינה רק קלאסית, היא מקרינה אצילות ומשדרת יוקרה. זו אינה טבעת אירוסין סטנדרטית ודורשת אומץ מסויים. גם הכלה שתענוד אותה חושבת מחוץ לקופסא, ותבחר חתונה יוקרתית אך יצירתית.


 
טבעת: קרן וולף 


טבעת פרחים

בטבעת הזו היהלומים משובצים בצורת פרח. זו טבעת עם נגיעת וינטג' שמתאימה לכלה שאוהבת פרחים וטבע. הכלה הזו מתאפיינת באופי קליל וזורם, תלבש שמלה נופלת ורחבה, עם זר פרחים על הראש, החתונה תערך בטבע וכנראה גם בצהרי שישי.

טבעת: קרן וולף 


הצורה הגיאומטרית

טבעת בצורת וי משובצת באבנים. טבעת בצורה גיאומטרית, ישרה. לא טבעת שגרתית אבל משדרת מבנה, מסגרת. מתאים לכלה שאוהבת להרגיש מיוחדת אבל מאוד אוהבת סדר וארגון. גם השמלה תהיה מיוחדת, לא שגרתית, אבל בדוגמא חוזרת. בלי חריגות. 


טבעת: קרן וולף 

נקי וטהור

לכל מי שלא חובבת יהלומים, אפשר למצוא טבעת אירוסין גם בלעדיהם. לטבעת כזו תהיה דוגמא מסויימת, כמו הטבעת שבתמונה: טבעת פרחים, רומנטית. מתאים לכלה שנחנה בשלווה פנימית, רוגע, זורמת עם חתונה בחוף הים בכפכפים. 
 

 טבעת: קרן וולף

קרדיטים:

 ג'קסון תכשיטים - טבעות אירוסין טבעות נישואין http://jackson.mitchatnim.co.il/

 סטודיו קרן וולף - עיצוב תכשיטים ואביזרים http://k-wolf.mitchatnim.co.il/


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש