הצעת הנישואין המרגשת של ג'קי ואתי - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

ירדה מטיסה וקבלה הצעה

אתי וג'קי - סיפור מהאגדות

סיפורי חתונה

אתי וג'קי-סיפור מהאגדות

 חתן וכלה

תמונות חתן וכלה

 

פז"ם: 3 שנים

תאריך החתונה: 04.03.14

מגורים: הוא מת"א היא מראשל"צ

סיפור ההכרות: במשך שנים אתי עבדה בחברת אמריקן אקספרס שבת"א וג'קי, בחור צעיר שעבד למחייתו בבנק מזרחי טפחות וחלומו היה להכיר נסיכה קסומה,  ניסה לתור לו נסיכות תוך רכיבה על סוס הפוני האדום שלו (סיאט איביזה). חיפש הבחור בכל הנשפים בת"א, ניסה את מזלו בחופי הים, ג'קי ניסה את מזלו גם במסיבות פרטיות,אך נסיכה - לא מצא.

חתן וכלה בשדה פרחים

הרי את מקודשת לי..

ג'קי  לא ידע שאתי מגיעה למקום עבודתו פעם בחצי שנה בענייני עבודה. אמנם הם החליפו מילה לא פעם ולא פעמיים, אך נבצרה ממנו הידיעה שמדובר בעלמה רווקה.

וכך, שנתיים חלפו להם עד אשר ערב אחד, הוזמנו השניים על ידי חברים משותפים למסיבה תל אביבית טיפוסית. אחרי שיחות נימוס ומעט ריקודי סלון, הסתובב לו ג'קי בין האורחים וביניהם זיהה את אתי עומדת ללא בחור לצידה. ג'קי החליט שעומדת בפניו הזדמנות שלא תחזור על עצמה. לא נפרט את השיחה הארוכה, רק נציין שהשניים נפרדו אחרי ריקוד או שניים וסגרו את הערב בהבטחה לדייט לסרט. יומיים לאחר מכן, קיבל ג'קי הודעה בפייסבוק מאתי ובשיחה הזו  קיבל את אומץ ליבו להציע לה דייט רומנטי ומשם העניינים התגלגלו.

הצעת הנישואים

ריקוד הצעת הנישואים

ההצעה: כחצי שנה אחרי הדייט הראשון ואחרי הכרות עם שני הצדדים של המשפחה, החליט ג'קי להציע לאהובת ליבו. אבל איך ? ג'קי חשב רבות על דרך מקורית להצעת נישואין שתתאים לאהובת ליבו. הוא החל להתייעץ עם אחותו ואמו הנרגשות ולא הצליח למצוא אף רעיון מקורי.

אלא שאז טסה אתי לחופשה קצרצרה עם חברה לתאילנד. זו הייתה ההזדמנות לתכנן ולארגן את הצעת הנישואין. אמו של ג'קי הציעה שיכרע ברך בשדה התעופה ביום חזרתה, ג'קי התחבר לרעיון והחל בהוצאתו לפועל לפרטי פרטים יחד עם אחותו. כשבוע לפני הנחיתה של אתי, נפגש ג'קי עם הוריה ובני משפחתה של אתי, כדי לבקש את ידה ומשקיבל את ברכתם, העלה בפניהם את תוכנית הפעולה. השמחה הייתה גדולה, בני המשפחה אהבו את הרעיון, טוב, עדיין לא ידעו שיצטרכו להגיע לשדה התעופה בשעה 02:30 בבוקר לחזרה גנראלית. חולקו משימות ונשלחו שליחים לכל בני המשפחה והחברים, מאילת ועד קיבוץ מרחביה שבצפון. תוך יומיים חזרו השליחים עם המון רב המלווה אותם לחזרות במשך שבוע.

בשעה 02:30 לפנות בוקר, ערכו החברים והמשפחה את החזרה האחרונה ונראה היה שכל עובדי הטרמינל והנוסעים המזדמנים רוצים לקחת חלק באירוע. כמובן שכולם המתינו לשעת השין ב 04:30, הרגע בו עמדה אתי לצאת משער אולם הנכנסים, שם חיכה לה "נהג" שבעצם היה זמר ואליו הצטרפה "נהגת" נוספת, יחד הם פתחו את האירוע כולו בשיר "אהבה ממבט ראשון" של אריק איינשטיין - איך לא?

בני ובנות המשפחה התרגשו מההשתתפות בהצעת הנישואין. אתי כמובן לא יכלה לסרב.

כיום: מצפים לנסיך קטן

צפו בהצעת הנישואין המרגשת 

 

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה