איפור כלה לחורף 2015 - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

איפור כלה לחורף

תחזית 2015

איפור, שיער ולייף סטייל

 

סימנים ראשונים של סתיו וחורף כבר באויר, וזה הזמן לבדוק עבור כל כלות החורף שלנו, מהם הטרנדים הצפויים אצל המאפרים. עשינו מה שאנחנו מצטיינות בו, והלכנו לברר אצל ארבעה מאפרים מובילים, לאן נושבת הרוח

מישל אדרי Michelle Edri איפור מקצועי , מאפיינת את חורף 2015 בניגודים. טיפת מייקאפ בהיר, להשגת עור  מואר ובהיר ועיניים מודגשות יותר בסגנון איפור מעושן. לא חובה יותר להשתמש בגווני החום, העונה נראה גווני שחור ואפור בעיניים.

מישל מזכירה שלא כדאי להכביד באיפור כלות על העיניים ובאיפור שפתיים, צריך לשמור על איזון ולכן במידה והעיניים יהיו חזקות, השפתיים יהיו בגוון עדין יותר עם דגש קל של צבע. במידה והעיניים עדינות כגון איילינר ניתן יהיה לשים אודם אדום עז ולתת הדגשה ובמה לשפתיים.

הטיפ של מישל: להקפיד על טיפוח נכון, כגון מריחה של  קרם לחות למראה עור רך גמיש וקורן יותר. לאחר מכן להשתמש בפריימר - מוצר פלא המכין את העור לאיפור. מניחים אותו על העור אחרי קרם הלחות ולפני מריחת המייקאפ ובכך הוא יוצר מעין חוצץ בין העור לאיפור. הפריימר ימלא את הקימטוטים ויצמצם את מראה הנקבוביות, יעניק מראה מט וישפר את עמידות האיפור .

 

 

איפור קלאסי לכלה שאוהבת להדגיש את השפתיים

איפור קלאסי לכלה אנה ארונוב צילום: דודי חסון 

איפור חזק בעיניים ושפתיים מודגשות

 

איפור לקמפיין של קסידי.  צילום: שי יחזקאל 

 

קלים ליין - Klim Line - איפור ועיצוב שיער, מכוון לשחקניות של שנות ה20, 50, 60 כהשראה הגדולה ביותר. גם קלים מאמין שחורף 2015 הולך להיות העונה של הסגנון המעושן, אך התחושה תישאר חמה והקוים רכים. הרבה צבעים חומים, סגולים, בורדו. ומנגד גם קווים נקיים בעיניים ושפתיים מודגשות בצבעים חמים.

 

הטיפ של קלים: שלושה ימים לפני החתונה לסיים טיפולי הסרת שיער בפנים וטיפולי פנים (כשעושים המריטה בשעווה מסירה שכבת עור והיא חייבת להתחדש כמה ימים לפני המייק אפ אחרת הוא אינו נמרח טוב ונשארים סימנים שייראו אפילו בתמונות). 

איפור כלות, צילום: רועי סרוסי
 

 איפור ותסרוקת כלה. צילום: רועי סרוסי

 

שלומית פדידה - סטודיו לאיפור ושיער, מאמינה שבחורף 2015 איפור כלות יתאפיין בקווים נקיים, עם דגש על אזור העיניים. החורף יהיה שימוש בשימרים להארות האזורים הגבוהים בפנים, הסמקות מעודנות ושימוש בליפסטיקים בצבעים בולטים להשלמת המראה. שלומית מציינת שלמרות הכל, באיפור חשוב להימנע מהליכה עיוורת אחרי טרנדים. ככלה וכבעלת אירוע לא תרצי לפתוח את האלבום בעוד כמה שנים ולגלות שהיית קורבן אופנה. איפור צריך לשדרג את הנתונים הטבעיים של פני הכלה ולא להשתלט עליו באופן שיגנוב את הפוקוס מאישיותה.

הטיפ של שלומית: לדאוג לתשתית טובה לעור הפנים. טיפול פנים מקדים שיכלול ניקוי שאינו ראקטיבי יועיל מאוד לתוצאות איפור טובות. לבעלות עור יבש או עם קילופים מומלץ להחדיר לחות. לבעלות עור שמן ישנם טיפולים קוסמטיים במכון. במידת הצורך יש להמשיך טיפול שוטף בבית. חשוב להקפיד על שיגרת טיפוח וכמובן תזונה נכונה ושתיית מים.
ולכל הכלות שלא מוותרות על שיזוף גם בחורף- אין צורך להשתזף בפנים ובטח לא בסמוך למועד החתונה. השאירי זאת לעבודת המאפר, הוא ידע להתאים את גוון המייק אפ לצבע השזוף של הגוף ולדאוג למיזוג מושלם בין הפנים לגוף.



איפור כלות לחורף, צילום: דביר כחלון

איפור כלה לחורף. צילום: דביר כחלון


כתבות נוספות שיעניינו אותך

ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז