צבעי הלק הכי נכונים לכלה, בשנה הקרובה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

בוחרים לק מתאים לחתונה

מה הלק שלך?

איפור, שיער ולייף סטייל

לבחור לק לחתונה זה כמו לחפש מחט בערימת שחת. כל כך הרבה צבעים וגוונים ותתי גוונים וחברות. מי בכלל יכול לבחור?

אבל בסוף תיאלצי להחליט אז בואי נעשה את זה קצת יותר קל. כל צבע משדר משהו אחר, ומתאים לסוג מסויים של כלה, עם סגנון מסויים של שמלה וסגנון מסויים של חתונה
ליקטנו עבורך עשרה גוונים לוהטים וחיברנו כל אחד מהם לסגנון ואווירה, ולך נותר למצוא לאיזו קבוצה את משתייכת.

לק בגוון אדום

לק ORLY צילום: אלון גונן


עם הלק הזה את משדרת בטחון, עוצמה. נכונות להיות נועזת וחזקה. הצבע הזה מתאים לחתונת קיץ צהרי בשישי, בו הכל צבעוני ומתוקתק תחת השמש. כמו כן, הוא יתאים לחתונת ערב, בו כדאי לך לשקול להוסיף לגוון האדום הנועז, נעלי כלה אדומות-יחד מובטח לך לוק עצמתי מעניין ויפה.


לק ESSIE צילום: יח"צ חו"ל

 


לק בגוון ורוד פוקסיה

לק ORLY צילום: אלון גונן

ורוד הוא צבע קלאסי לכלה. תואם לסיפורי אגדה מתוקים. כלה בורוד מתכתבת עם חתונה קלאסית באביב, או עם חתונת קיץ באולם. כלה כזו תרצה לשדר פאסון, רומנטיות. אפשר לשלב עם נעליים בגווני ורוד עתיק ופסטל.

 

לק בגוון סגול לילך


לק ESSIE צילום: יח"צ חו"ל

לילך הוא צבע סגלגל עדין, ומתאים לשמלת כלה קלאסית. להשלמת המראה תוכלי לעטר את ראשך בפרח בגוון הלילך ובנעלי כלה לבנות. הסיגליות הצנועות צומחות בתקופת האביב בחודש אפריל מאי, ולכלה של צבעי לילך תתאים חתונה בגן אירועים, בו הכל ירוק וצומח.


לק בגוון אפרסק


לק ESSIE צילום: יח"צ חו"ל

אפרסק/ורוד עתיק הוא גוון מיוחד שמשלב כתום וורוד. מזכיר סומק קל בלחיים, וככזה, מתאים לכלה חובבת המראה הטבעי. בשילוב עם זר פרחים בצבעי אפרסק ולבן, בחתונת צהריים בראשית הקיץ - קיבלת הרמוניה ושלמות. 
 

לק בגוון חציל/חום/בורדו

לק ESSIE צילום: יח"צ חו"ל

הכי כלה שוברת מוסכמות. רוקיסטית בנשמה. צבע מושלם לחתונה של חורף, כשבחוץ יורד גשם והאדמה רטובה. לכלה שוברת המוסכמות שלא הופלכת בתלם ומתכננת את חתונתה הקרובה בחורף בסגנון מועדון לילה. כדי להשאיר נופך של כלה, אפשר לשלב עם נעליים בגווני חום בז'.


לק בגוון ירוק מנטה


לק ESSIE צילום: יח"צ חו"ל

למרות שהגוון הזה יוצר רתיעה ראשונית דעי לך שזה ה-צבע הנכון. בכלל ירוק הולך לשלוט בתקופה הקרובה. זהו צבע מאוד רגוע, שמתאים לכלה שנפשה עדינה והיא משרה רוגע על סביבתה. אפשר להתאים נעליים עדינות בגווני מנטה, ואקססוריז של פרח לבן על התסרוקת, והנה לך הופעה מנצחת שמשלבת קלאסיות עם ניצוץ שובב ויצירתי. יפה גם בחתונה של צהרי שישי בחורף, וגם בחתונת צהריים באביב. 


 

לק בגוון פודרה

לק  ORLY צילום: אלון גונן

פודרה היא גם גוון טבעי והיא מחדדת את הצבע הטבעי של הציפורן, באופן עדין.   מראה קלאסי, שמשתלב נהדר עם נעליים באותו הגוון, ובציפורני הרגליים תשקלי לשבור עם לק לבן. גם כאן משתלב יפה אצל קלה שאוהבת קלאסי, מאופק, וסולידי, בחתונה בראשית הסתיו, בשעות הערב.  

 

לק בגוון לבן 'פאני באני'
לק  ORLY צילום: אלון גונן

מי שאוהבת את הלבן והולכת על מראה הלבן זה הלק שבשבילה. היינו ממליצות על הגוון הפאני באני, שהוא לבן אבל לא בגוון טיפקס, יותר עדין ויותר נעים למראה הציפורן.

משתלב עם שמלה קלאסית, בלי קישוטים עודפים, נעל עקב לבנה או זהובה תשלים את ההופעה. נקי וטהור. 
 

לק בגוון ורוד שקוף


 לק   ESSIE צילום: יח"צ חו"ל

למי שמחליטה ללכת על פרנץ' או שפשוט לא מתלהבת מצבע בציפורניים, זו אפשרות לתת להן קצת זוהר, בכל זאת, חתונה. צבע מאוד טבעי וכששמים אותו מתקבל גוון דומה מאוד לציפורניים הטבעיות, רק מעט יותר זוהר עם נגיעה של ורדרד. מהווה בסיס מעולה לפרנץ'.

מתאים עם נעליים שטוחות, שמלה רחבה ולא צמודה, אקססוריז לשיער של קשת במראה פזור - הופעה טבעית ומשוחררת. מתאים לחתונות בטבע, בקיץ.

 

לק בגוון סגול אפור


 לק ESSIE צילום: יח"צ חו"ל

ונסיים בגוון שמתאים בול לעונת הסתיו, הבאה עלינו לטובה. גוון שמשדר את אפרויות הסתיו, עם הטמפרטורות הצונחות והציפיה לגשם. עם העובדה ששעות היום מתקצרות לטובת שעות החשיכה. ויחד עם זאת מדובר בגוון שמח שנותן פייט לכל מלנכוליה. קלאסי לחתונות ערב, בתקופות החגים וקצת אחריהם. נעליים אפורות כסופות ישלימו הופעה הדורה ונוצצת.

 

ואחרי כל האפשרויות הללו, לכי תמצאי את הצבע שלך. ואנחנו ממתינות לך כאן. שתפו אותנו בטיפים שלכן, בתמונות מהחתונה ובאמצעות משוחות בלק מרהיב. anatb@d.co.il

 

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה