5 שלבים לבניית חתונה מסוגננת | עיצוב חתונות - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

השראות לעיצוב חתונה

איך מקבלים השראות לעיצוב חתונה

הפקת אירוע

חתונה מעוצבת, או חתונת קונספט זה כבר בון טון. אבל מה לעשות, לא כולנו נולדנו עם היכולת לתכנן חתונה, כלומר מעבר לבחירת נותני שירותים בסיסית. ובשביל עיצוב הרמוני, טוטאל לוק, צריך איזה חזון, ראיית הנולד.
לצערינו אין שבב שנוכל להשתיל לך, אבל הנה שלבים הכרחיים בדרך ליצירת קונספט עיצובי לחתונה, גם למי שזה בא לה באופן טבעי.  
 

שלב ראשון - בחירת הנושא האהוב עלייך:

זה יכול להיות הסרט האהוב עלייך, חתונה קלאסית, נסיכותית, קונספט חתונה לפי צבעים, לפי עונות ועוד. הטיפ שלנו: תשתדלי להתמקד במשהו שאת מאוד אוהבת, למשל מי שמגדל אייפל מרגש אותה כל פעם מחדש (מודה באשמה) - ניתן ללכת על הכיוון הרומנטי וסימבולי, ולבנות חתונה בקונספט צרפתי ואם את ממש רוצה להתמקד בקונספט פריזאי.

לכלה שמסתפקת בזר על השולחן כקונספט, ניתן להסתפק בנגיעות קלות של עיצוב, רק השתדלי לשמור על אחידות: צבעים מסויימים, סגנון קולינרי וכד'.
 
 חתונה בקונספט פריזאי

אחידות צבעים בחתונה

שלב שני - השראות לסגנון שלך:

מרגע שהחתונה היא עניין גמור תתחילי לאסוף תמונות של פריטים שאהבת: חתונות, עיצוב שיער, איפור, שמלות כלה, נעליים, חליפות חתן. כל צילום שאת מתחברת אליו, אבל לא יותר משניים שלושה מכל תחום. חפשי את הדומה בין התמונות ותקבלי את ההשראה שלך.

 
 השראה לחתונה בעוצבת

שמלת כלה לחתונה מיוחדת

שלב שלישי - מחברת רעיונות:

הצלחת לגבש סגנון לשמלה ועיצוב חתונה (צבעי מפות, סוגי פרחים וכד')? מעולה. העלי את המידע על הכתב ותרשי לעצמך לרדת לפרטי פרטים. צרפי לכל רשימה את התמונות שבחרת. כעת צרי רשימת מטלות (ללכת לשלוש מעצבות, לבדוק שני מעצבים לחופה וכד') ואת בדרך הנכונה.
 
 מהו סיגנון שמלת הכלה שתרצי

חתן

שלב רביעי - יוצאת לשטח:

אחרי שאספת את התמונות, ההשראות והרעיונות שאת רוצה ליישם בחתונה שלך, הגיע הזמן ללקט. הכוונה לכל אותם פריטים קטנים שאת מוצאת "על הדרך" או אלה שאת נדרשת לכתת רגליים כדי להשיג אותם למשל, ההינומה שחשקה בה נפשך, האביזרים להזמנה שבחרת לעשות בעצמך, ועוד. כמו בכל דבר אחר, ככל שתקדימי להתחיל, כך תספיקי יותר וברוגע, וגם תוכלי לשנות את דעתך אם התוצאה לא
תיראה לך.

 
 עיצוב שולחנות החתונה

קייטרינג לחתונות

שלב חמישי - הביצוע הסופי:

כשהחתונה מתקרבת זה הזמן ליישם את התכנון בפועל. לדאוג שכל אנשי המקצוע סגורים על הקונספט ומתואמים עם מה שבחרת, ומתואמים בינם לבין עצמם.

עצה קטנה: אל תגזימי בשאיפות שלך. חתונה כמו במגזין נועדה להשראה וצוות המפיקים שעמל עליה, לא מופיע בתמונה. אל תקפצי מעבר ליכולותייך, כי לכל דבר יש מחיר. ואם הרצונות שלך יאפילו על מסגרת היכולות (כלכלית, רגשית) זה לא יהיה שווה את התוצאה, יפה ככל שתיהיה.


כתבות נוספות שיעניינו אותך

צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה