עיצוב חתונה בסגנון סתיו ישראלי menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

עיצוב כפרי וסתווי בטבע - כתבת מגזין מתחתנים 2014

חיבור אל הטבע

הפקת אירוע

"זה התחיל מרעיון של קונספט חורפי של עיצוב אירועים, עד שהגענו למסקנה שהחורף הישראלי הוא יותר כמו סתיו ארוך", מספרת המעצבת קים ביולו על הרעיון שמאחורי העיצוב. מרגע שנבחר הקונספט הסתווי, נבחר גם המקום המתאים - "חגיגה בכפר" בכפר הס. מרכיבים חשובים בתפאורה הם פשוט חלק מהמקום: ארגזי עץ, כלי בישול, מכונות חקלאיות ישנות וטאבונים. כדי להביא את הסתיו לכפר, נבחרו לעיצוב גוני שלכת: כתום, אדום, צהוב, זהב וקרמים.

עיצוב אירועים לחתונות

כדי להתחבר לכפריות, הובאו למקום הרבה פרחים, וגם נאספו פחיות, צנצנות ישנות ובדי שק - הפריטים ה"תעשייתיים" הללו הוסיפו את הפן המִחזורי. הרעיון פשוט: אם חוגגים בטבע ונהנים ממה שיש לו להציע - רצוי בתמורה לשמור עליו. בשם המודעות הירוקה קושטו השולחנות באביזרים ממוחזרים, וגם בירקות ובעציצים, שאותם לוקחים האורחים הביתה בתום האירוע. כלומר החיסכון כפול: אין צורך לקנות מתנות נוספות לאורחים, וגם זורקים פחות, וכך מצמצמים את כמות הפסולת. בנוסף, מספרי השולחן צוירו על בד יוטה שעטף בקבוק יין משומש, כל מוצרי הנייר הוכנו מנייר ממוחזר, רק הראנרים והמפות נתפרו במיוחד (ומן הסתם ימשיכו לאירועים נוספים).
 
עיצוב שולחנות לאירועים

פרט לטבע הכפרי ולסתיו, מקור השראה נוסף שנוכח בעיצוב הוא ה"שאבי שיק" - סגנון עיצוב אקלקטי שמושפע מהכפריות האמריקאית ואינו מסתיר את יושנם של החפצים, אלא דווקא מציג אותו בגאווה. ה"שאבי שיק" מתבטא כאן בבקבוקים ובצנצנות שנאספו דווקא ביוון ובקפריסין, המשמשים כאגרטלים. "יש לי מחסן שלם של צנצנות", מגלה ביולו, שגם הקדישה לא מעט זמן לחיפוש בדים עם טקסטורות המתאימות לקונספט. הריהוט שייך למקום, והוא אחת הסיבות לבחירה בו. ביולו אהבה את העץ המאסיבי, החשוף והכבד של הרהיטים (שעליו שילמה בגב תפוס, אבל יצאה מרוצה).

עיצובים מיוחדים לאירועים

פתקים לסידור מקומות ישיבה

שילוט בחתונה

עוגה מעוצבת לחתונה

עיצוב שולחנות לאירועים

הכתבה המלאה "הביאו את הסתיו" מופיעה במגזין מתחתנים 2014, עמוד 147

 

עיצוב והפקה: קים ביולו - עיצוב הפקת אירועים  

מקום: חגיגה בכפר – אירועים בטעם מיוחד

עיצוב גרפי:ColorFool 

עוגות:  העוגות של לילך

צילום: גלעד קלוגר

פרחים: פרחי בוקי 

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן