חתונה מושקעת ומעוצבת בהשראת סיפור ילדים - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

אגדת דשא

חתונה מארץ הפלאות

סיפורי חתונה
כמו כלות רבות, גם אורית רצתה חתונה מהאגדות. אבל בשונה מאחרות, היא גם בחרה את האגדה האהובה עליה, הקימה אותי לתחיה בזכות כישרון העיצוב שלה, כמה חברים טובים וכמובן החתן המתאים - שלא רק כבש את לבה אלא גם הגיע לחתונה מחופש למלך הלבבות. אז מי בא למסיבת התה? 
 
הקונספט: חתונה מארץ הפלאות
המקום: אגדת דשא
היום הגדול: 3.5.2013
הכלה והחתן: אורית סמיט ויוסי טרוזמן







פגישה ראשונה

הם הכירו לאחר התכתבות בפייסבוק, שהוצתה בזכות תמונת הפרופיל של הכלה לעתיד, שבה הצטלמה כשהיא אוחזת באבטיח ענק (מחווה לספר הילדים שכתבה, "האבטיח המתגלגל ברחובות הכרמל"). המתנה הראשונה שהוא נתן לה היתה פסטה ריקוטה שבישל בעצמו, בדייט שהתקיים על ספסל בשדרות רוטשילד. הצעת הנישואים התרחשה בפריז, ותוסרטה על ידי החתן כמו סצנה מסרט "ג'יימס בונד", כשהכלה בטוחה שהם בכלל בדרך לחתונה של קרוב משפחה. לא פלא שחתונתם של אורית ויוסי עוצבה ונחגגה כמו יום בחייה של אליס בארץ הפלאות.

החתונה - גן אירועים ייחודי



הגן הפסטורלי "אגדת דשא", כולל שמו עם המילה "אגדה", התאים לקונספט. למקום גן בשטח 1200 מ"ר שבנוי מטרסות דשא שיוצרות אמפי מדורג לישיבת האורחים מול רחבת הריקודים. בכל מקום פינות ישיבה אלטרנטיביות בין עצים ופרחים ופינות מים קסומות. המתחם כולו יושב על פיסת היסטוריה והמבנים בו שופצו תוך שמירה על רוח התקופה ההיסטורית בה הם הוקמו. המבנים ממוקמים מסביב לחצר חאן מרהיבה. לאחרונה שופצו גם מלון בוטיק ומרכז מבקרים וכיום המקום מציע שלל אפשרויות לאירועים.

תלבושות ואביזרים
 


יוסי הולבש כמלך הלבבות ואורית כמלכה הלבנה, ואת הטקס ערך הזחל הכחול שישב על פטרייה ועישן נרגילה, כמו בסיפור הנודע של לואיס קרול.

חתונה מארץ האגדות

בני הזוג, שמכבדים את הסביבה, המירו את ההזמנות המודפסות באתר מושקע, ואת התפריט הרגיל בארוחה טבעונית. פתקי ההושבה היו קלפים קטנים, ועל כל שולחן היה קלף גדול שסימן את מספרו.

חתונה מיוחדת


אורית אספה יותר מ-100 כלים מיוחדים שאיתם יצרה מרכזי שולחן בצורת מגדלי ספלים. כשהאורחים נכנסו, רבים מהם עם כובעים לראשיהם, נגלתה לעיניהם מסיבת התה של הכובען המטורף. אזור קבלת הפנים עוצב עם שלטים מתוך הסיפור, פטריות ושיחי שושנים אדומות ולבנות.

מסיבת תה בחתונה


חתונות מיוחדות


 

דבר הכלה
אחרי הצעת הנישואים המקורית של יוסי, הייתי חייבת להפתיע גם אותו. הרעיון שלי היה שאחי והחברים המוכשרים שלו יתחפשו לדמויות מהסיפור וישחקו בקבלת הפנים. הזמנתי להם תחפושות מהאינטרנט וחלק מהתחפושות יצרתי בעצמי. הייתי בטוחה שיוסי גילה, אבל כשהוא ראה אותם, הוא היה בשוק.



הכובען המטורף והארנב החום שרו לאנשים שלא היתה להם יום הולדת "היום לא יום הולדת"; כששאלו את האורחים אם הם רוצים חצי כוס תה, הם הגישו להם חצי ספל; מלכת הלבבות הזמינה אנשים לשחק קרוקט עם פלמינגו, קיפוד וקלפים גדולים. כשמישהו הצליח להכניס את הקיפוד לשער, היא קראה: "מצוין! ערפו את ראשו!"; הארנב הלבן אמר לנו שאנחנו מאחרים כשהגענו לחתונה שלנו, והוא צדק!; אליס היתה מקסימה, שיחקה עם הילדות והסתובבה בין כל התחנות.
היו חסרות לי דמויות - הקלפים של מלכת הלבבות. במפתיע, שני חברים של יוסי התחפשו לקלפים מוצלחים במיוחד והשלימו את החסר.


חתונה מארץ הפלאות

טיפים לזוגות שחושבים על חתונה מיוחדת: לכו על זה ואל תחשבו פעמיים! האורחים יזכרו את החתונה שלכם למשך כל חייהם כי היא תהיה כל כך שונה ומיוחדת מכל שאר החתונות שהם רגילים אליהן. אל תסתפקו בקישוטים הרגילים ששמים בחתונות, תהיו מקוריים. חפשו רעיונות באינטרנט ואפילו תכינו בעצמכם, זה כיף! אני ממליצה ללכת על חתונה עם קונספט. ואם אתם לא מעוניינים בחתונה דתית, חשבו איך תוכלו לשלב את הטקס עם הקונספט שבחרתם כך שחוויה תהיה עוד יותר מיוחדת.



הכתבה המלאה במגזין מתחתנים, 2014, עמוד 182

עשו את החתונה
אולם:
אגדת דשא באחוזה
עיצוב: אורית סמיט
הפקה: אנה - אניקה,
צילום: אסף קליגר - אסף ורועי צלמים
איפור: שגית צמח - Sagit Makeup שגית צמח איפור מקצועי 
שיער: אביחי בן ששון - Avihay Ben Sasson בפייסבוק
שמלה: Fausto - Alma Novia
שחקנים: דני אמיתי, בד אמינוף, רונה שרירא, שיר סררו, דני סמיט


 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש