המאפר עידו שוחט מתחתן menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מאפר ביום, חתן בערב

החתונה של המאפר עידו שוחט

סיפורי חתונה

תכירו את עידו שוחט (28) מאפר כלות במקצועו שהחליט למסד את הזוגיות עם בן זוגו אלירן (26), מעצב שיער לכלות במקצועו. שניהם מכירים כבר 4 שנים. הם עובדים במקביל ולעיתים אף עם כלות משותפות.

ההיכרות

עידו ואלירן הכירו דרך הפייסבוק, בשיחת חולין מקצועית על אהבתם הגדולה-כלות וחתונות. הם הפכו לחברים טובים עד שעידו החליט שנמאס לו מהקטגוריה הזו ורצה יותר. אלירן מצדו לא התעניין בקשר. הקשר אמנם לא נותק, למרות שאיפתו של עידו לסיים את זה.

כדי לשנות את הסטטוס והמצב המעומעם החליט עידו לעשות מעשה קיצוני ורכש כרטיס טיסה לחצי שנה לחו"ל. עכשיו ברצינות, אלירן שבתוך תוכו כן רצה את עידו שמע את הבשורה, והתחיל להילחץ שמא עידו יברח לו (כי בינינו עם כמה שאנחנו שמשחקות אותה קשות להשגה, אם אהובך היה מחליט להיעלם לך היית הולכת בעקבותיו). אלירן הרים את הכפפה ולקח צעד קדימה במערכת היחסים החברית, שהפכה לזוגית ואף מאוחר יותר גם החליט שהגיע הזמן להפוך למשפחה והציע לעידו נישואים.

החתונה

החתונה עצמה התנהלה כמיטב המסורת: 
חופה, סלואו וריקודים. לעידו היה חלום ישן לחתונה שלו, וזה להביא זמר שיפזז, ישיר, ויעשה שמח בחתונה, לכן הזמין את קובי פרץ להגשים לו את החלום. תזכרו, חתונות זה המקום להגשים לכם את החלומות הקטנים.

עיצוב האירוע היה נושא לויכוחים  רבים עד שהצליחו להגיע לעמק השווה. אלירן רצה עיצוב יוקרתי, ובתמורה להסכמתו של עידו לעיצוב אלירן הסכים להביא זמר.

ארגון החתונה, היה ברמה ובהשקעה גדולה מתובלת בהמון אהבה.








קרדיטים:

 עידו שוחט - איפור ושיער

אולם: "חצר המלכה"

אלירן ארחה

עיצוב: עיצוב מטעם חצר המלכה

בגדי חתן: "באמוס נורית עיצובים"

צילום: ליאור ZOOM ZOOM

מחתנת: טרי לוי

מוסיקה: INTRO

גימיקים: קובי פרץ כזמר אורח



כתבות נוספות שיעניינו אותך

הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)