השף יגאל אזולאי בגן אירועים הרמוזו menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

תפריט מחלקה ראשונה

גן אירועים הרמוזו

קייטרינג ובר

כאחד הימים הכי מיוחדים בחיים, ואולי הכי מיוחד, החיפוש אחר לוקיישן ייחודי לחתונה הוא די מובן. גם התפריט צריך להיות מושלם ויוצא דופן וכך גם המולטימדיה, ואם אפשר שתהייה סוויטה פרטית לנוח בה לפני תחילת האירוע.

גן אירועים הרמוזו ביער בן שמן עונה על כל הדרישות ואף יותר. החוויה מתחילה כבר ברקע, 24 דונמים ירוקים בלב יער בן שמן. הטבע מקיף את המקום מכל עבריו ויוצר תחושה אצילית, שלא לומר נסיכותית. חלל האירועים עצמו, אולם גדול ל-800 אורחים ואולם קטן ל-400 איש, מעוצב ברוח המאה ה-21 עם מולטימדיה חדשנית, מסכי LED ומערכת שמע משוכללת, ותקרת זכוכית שמחליפה צבעים.

השאיפה לחדשנות ולמצוינות מגיעה לשיאה בתפריט שכמותו טרם נראה בענף האירועים. השף יגאל אזולאי, לשעבר שף מחלקה ראשונה באל-על ובעל 18 שנות ניסיון בענף, הצליח להביא לאולם אירועים קולינריה של מסעדת שף עד לפרטים הקטנים ביותר. החגיגה מתחילה כבר בשלב חומרי הגלם, מהמעולים שניתן להשיג - אנטרקוט מיושן ומשויש, צלעות טלה מובחרות, שמן כמהין, שום שחור ומוצרים יוקרתיים נוספים שעד כה נצפו רק במטבחים של מסעדות גורמה. בשלב הבישול נעשה שימוש בטכניקות בישול חדשניות, כולל אלמנטים מהמטבח המולקולרי. צילחות על גבול האמנות הוא השלב הסופי שמביא את המנות לשיאים חדשים של יופי וטעם. וכשם ששפים שואבים השראה מסביבתם כך גם כאן היער "נכנס" לצלחת. מנת הדגל היא לוקוס על פחמים וניחוחות עצי ברוש, אשר משקפת את המקום ואת סביבתו - גזעי עצים וענפי ברוש מיער בן שמן שנשקף מבחוץ, ודג מובחר וטרי שמטופל בשיא העדינות.

תפריט בגן אירועים הרמוזו

מנת גן אירועים הרמוזו

השילוב בין טבע, מודרניות וקולינריה עילית ברמה הגבוהה ביותר הוא מתכון לאירוע בלתי נשכח, כזה שיהפוך את החתונה הפרטית ליום הכי מיוחד בחייכם ולחוויה בלתי נשכחת עבור האורחים.    

מודרניות וקולינריות בגן אירועים הרמוזו

 קייטרינג בגן אירועים הרמוזו.
קרדיט:
הרמוזו - מתחם אירועים


כתבות נוספות שיעניינו אותך

Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים