חליפות חתן menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

It's the man world

החליפה של החתן

חליפות חתן

לאלו מאיתנו שניחנו באהבה לסטיילינג, האפשרות להלביש את החתן המיועד היא חגיגה אמיתית. וחוץ מזה, לא כולנו באמת סומכות על זה שהוא יקלע לטעמנו בבחירת החליפה, לכן אנו מרגישות את הצורך העז להיות נוכחות באירוע המרגש, בבחירת החליפה. לדעתי, אם נודה בזה האירוע הזה הוא יותר עבורינו, הכלות.

ישנן כמה סגנונות לבוש לחליפות: סגנון אורבני, קלאסי, מסוקס וכו', כשכל סגנון מבטא טעם ואמירה אישית,וגם תלוי בסגנון החתונה. רוב החתנים מעדיפים חליפות חתן בצבעי שחור, אפור, חום וכחול אך השמיים הם הגבול בהתאם לנועזות של החתן.

בחרנו ארבע דוגמאות לסגנונות לבוש של חליפת חתן כהמלצה, השראה, או סתם כרעיון.

חתונה אלגנטית
חתונה אלגנטית לא מתיימרת לבטא קונספט מיוחד. היא חפה ממורכבות וזה הקסם שלה. בתמונת השער לכתבה חליפה שמתכתבת עם חתונה כזו. מדובר בחליפות בקשת של גוני אפור, שחור, כחול וחום. החולצה עצמה תשבור את הסגנון ע"י חולצת משבצות, חולצת פסים, נקודות או במילים אחרות לא בחולצה נקייה וחלקה. צבעי החולצה יהיו בגוונים בהירים יותר מגוון החליפה. העניבה שתתאים תהיה בצבע מנוגד לחליפה אך בצבע שיתאים, אם הלכתם על גווני כחול בחליפה ובחולצה העניבה תוכל להיות שחורה, חומה וכו'.
הלוק הנבחר: אנחנו בחרנו בחליפה כחולה, עם חולצה משובצת בגווני כחול בהירים, תכלת. העניבה עצמה היא בצבע ניוד. אלגנט פשוט, ומקסים.

(פריטי החליפה והאקססוריז בתמונה שייכים לפולגת)

 

חתונה קלאסית
חליפת חתן בסגנון קלאסי
לחתונה קלאסית מתאימה חליפה קלאסית. חליפה  אופיינית תהיה בצבעי שחור/אפור/כחול כהה, עם חולצה לבנה תחתיה, משולבת בעניבה בגווני החליפה. לטרנדים מבינינו ניתן להמיר את העניבה בפפיון.

הלוק הנבחר הוא חליפת חתן אפורה כהה או שחורה, חולצה לבנה, עניבה כהה. האקססוריז: שעון גברי מתכתי קלאסי ועניבה כחולה עם פסים לשבירת הצבעים האטומים, ניתן לשלב עם עניבה אטומה גם.

 

חתונה אורבנית
חליפת חתן בסגנון אורבני
חתונת ימי שישי בצהריים דורשת לוק קליל, צבעים בהירים, יותר שילוב-פחות צבע אחד בולט. בדרך כלל הצבעים שייבחרו הם כחול וחום. בלוק כזה אפשר ללכת או על עניבה ופפיון בלי בלייזר או על בלייזר בלי עניבה ופפיון, כיוון שהלוק צריך להראות פחות רשמי אלא יותר קליל. לאמיצים מבינינו למכנס כחול עם חולצה לבנה ניתן לשלב פפיון אדום.

הלוק הנבחר: מכנס כחול בוהק משולב בחגורה חומה, חולצה לבנה מכופתרת,  בלייזר חום בהיר לבחירה בלי האקססוריז, נעליים חומות בגוון החגורה. האקססוריז: שעון מתכתי עם רקע כחול התואם למכנס, עניבה כחולה. אפשר לפתוח כפתור בחולצה ולהיות גם בלי עניבה.

 חתונת חורף
חליפת חתן לחתונת חורף
לחתונה שמתרחשת ביום חורף קודר מתבקש הלוק המסוקס והמסתורי. לרוב זו חתונת ערב, אולם אירועים סגור שמתאים לאווירת החורפית והקרירה. בעיצוב ישלטו צבעים כהים וכך גם בבחירה של החליפה. מומלץ לבחור צבעים כהים, לאמיצים אולי אפילו מכנסי עור.

הלוק הנבחר: מכנסי עור שחורים, חולצה מכופתרת שחורה, נעליים שחורות. כדי לשבור את הקשיחות הוספנו בלייזר בצבעי תכלת טורקיז עם הדפסים. אקססוריז: שעון-שחור, עניבה בגווני כחול לשבירת הצבע השחור ולניחוח הגברי מסוקס הוספנו בושם בריח מתאים.

 

חתונת וינטג'



וינטג' משמעותו להביא את האופנה הישנה כאופנה מודרנית. מתאים לחתונות מודרניות המעוצבות בסגנון וינטג', עיצובים של שנות ה50', שנות ה20'  המלווים במגהצים ישנים, תריסים כמחזיקי כרטיסי ישיבה ועוד פריטי עיצוב ישנים למיניהם. כחלק מסגנון הלבוש החתן יתהדר בפרטי לבוש תואמים של אותם שנים, וינטג'ים. הצבעים המככבים יהיו חום עתיק בהיר, זהב, גוונים עתיקים בעיקר. הסגנון יהיה מלווה בצווארונים.

הלוק הנבחר: הבלייזר- מדובר בבלייזר שהוא העיקר במראה והופך אותו ללוק וינטג'. הייחוד בבלייזר: צווארון גבוה, גוון חום בהיר. המכנס יהיה אפילו ג'ינס באותם צבעים או בגוונים.  החולצה מכופתרת ורודה בהירה. אפשר גם לבנה האקססוריז: עניבה -נשארת באותם הגוונים, גווני השמנת חום, כך גם הנעליים. מומלץ שעון בצבע חום.

 

 

הפריטים המופיעים בתמונות:

·         גולף- צילום: אודי דגן.

·         CASTRO- צילום: אודי דגן

·         CLARKS- צילום: עידו לביא.

·         שעון לאונגין- צילום: יח"צ חו"ל.

·         Tommy Hilfiger - צילום: יוהן סנזי.

·         ZARA- צילום: יח"צ חו"ל.

·         שעון טיסו- צילום: יח"צ חו"ל.

·         שעון קנת קול - צילום: יח"צ חו"ל..

·         טימברלנד- צילום: יח"צ חו"ל.

·         פולגת- צילום: גלעד בר/טל טרי/אייל נבו.

·         בגיר- צילום: אבי ולדמן.

 

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש