רעיונות לקישוט רכב חתונה menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

אני רוצה, אני רוצה מכונית

רעיונות וטיפים לקישוט הרכב

הפקת אירוע

החתונה מתקרבת אט אט, ואת מתחילה להיזכר שיש לך עוד דברים לסגור ברשימת הצ'ק ליסט. אחד מהם זה לזכור לבחור רכב ליום החתונה ובאיזה עיצוב לעצב אותו. הרכב לוקח חלק נכבד בחתונתו, הוא זה שמודיע לסביבתנו "היי, אנחנו מתחתנים היום!". לעיצוב הרכב ישנו חשיבות, ולכן חשוב לנו לבחור רכב, שיהיה מרווח ככל האפשר על מנת שנוכל לשבת בו עם המחוך, והחיטובים עד כמה שאפשרי בנוחות המרבית.הרכב צריך להכיל לפחות ארבעה אנשים שזה אתם והמלווים שלכם לכן בחירה ברכב גדול זה הפתרון למציאת הנוחות. אך מה בנוגע לעיצוב?

מעבר לגודל הרכב, העיצוב החיצוני היום תופס מקום קצת אחר. ישנו את העיצוב ה'רגיל' של אותם  הסרטים המוכרים לכולנו שהולכים מקצה אחד של הרכב לקצהו השני. כיום החתן הכלה ומעצבי הרכבים מנסים לקחת את זה למקומות יצירתיים יותר, הומוריסטיים, קלאסיים ומינמלסיטים. את מקומם של הסרטים תופסים טולים, עיצובים שונים והמון פרחים. לעיתים בוחרים את הצבעים לפי חליפת חתן, לפי צבע השמלה של הכלה או סתם לפי המצברוח. 'לאמיצות' מבינינו אתן נותנות לבעל לעשות את העבודה או יותר נכון, מה שאתן לא יודעות זה שהוא נותן לבעל המקצוע לעשות את עבודתו ללא הוראות וכאוות נפשו.

 

שי לב רן מעצבים רכבים וזרי כלה מהגינה של סבתא חנה מספר לנו על השיגעונות שלנו בעיצוב רכבים וכמה טיפים לרכבכם ליום החתונה:

עיצוב רכב היום, הוא שיגעון אינסופי ובדרך כלל תלוי בחירה של הכלה שמחליטה באילו צבעים, ובאיזה עיצוב היא תבחר. מעבר לעיצובים הרגילים של סרט לאורכו של הרכב, נתקל שי גם בבקשות לעיצובים מיוחדים שנובעות מרעיונות מקוריים, שבדרך כלל מגיעים אלינו היישר מחו"ל. לדעתו הרעיונות הללו עוד ייתפסו חזק בארצנו. בין הרעיונות המיוחדים שעיצב היו: קשירת פחיות מאחורי הרכב, קישוט הרכב בצבעי קבוצת הכדורגל שהזוג אהד ועוד.

רכב חתונה מקושט בפחיות

אבל אחד העיצובים  שקרו לו לאחרונה וכרגע תופס מקום נכבד אצלו בחנות הגיע מבקשתה של כלה שקיבלה את ההשראה מתמונה מחו"ל. היא בחרה לעצב את רכבה כדמות של כלה עם שפתיים, ריסים כתר והינומה.

רכב מקושט לחתונה

רכב מקושט לחתונה

כאשר הכלה הראתה לו את התמונה, שי קצת חשש, אך בעקבות עקשנותה והחשש לאכזב אותה הוא החליט לקחת את זה כפרויקט והחל במלאכה. שי הביא מעצב מיוחד שיתפור ויכין כתר וכרית שפתיים מיוחדת שיהיו בגודל הנכון לרכב.  בהכנת הריסים הכלה סייעה על פי מתכון סודי. זה הפך את העיצוב לאחד המפורסמים והמלהיבים אצלו.

וכדרך אגב שתדעו שקיימת גם גרסת החתן.

 

טיפים לעיצוב הרכבים ליום החתונה:

1.      למעצב הרכב חשוב לדעת אם הזוג יצטרך להשתמש בתא המטען באותו היום. לאלו שארזו תיק למלון, שמלה נוספת או אלכוהול לאולם. וזאת כי צורת הקישוט והעיצוב משתנה במידה ויזדקקו לתא מטען.

2.       זמן עיצוב הרכב ונוכחות במקום: עיצוב הרכב לוקח כחצי שעה. הנוכחות בזמן העיצוב לא מחויבת, יותר מזה כדאי להשאיר את הרכב בבוקר ולהגיע מאוחר יותר לקחת אותו ואת הזר כלה על מנת למנוע התייבשות של הפרחים. את הפרחים יש  להשאיר בקירור בתוך מים בחנות הפרחים ולאסוף אותם לפני שיוצאים לכיוון הכלה.

3.      רוב הזוגות שוכרים רכב לאותו היום. לכן, יש לקחת בחשבון שלא תמיד יקבלו את הרכב בזמן. ולא תמיד יקבלו את הצבע שבחרו-לכן יש לוודא מראש על מנת שהמעצב יוכל להיערך מראש לצבעים הוודאים שתבחרו.

4.      חשוב לדאוג שהמעצב שלכם לא ישתמש בדבק סלוטייפ לעיצוב. כאשר תרצו להוריד את הקישוט יום אחרי  הדבק יוריד צבע. במידה ושכרתם את הרכב תצטרכו לשלם קנס לחברת ההשכרה.

5.       לא מומלץ לצאת מהאירוע חזרה עם הרכב המקושט, יש הרבה שיחשבו שהכספת נמצאת ברכב וינסו לשדוד אתכם.

רכב חתונה מקושט בפרחים

רולס רויס מקושטת לחתונה

רכב חתונה מקושט בכובעי חתן וכלה

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר