שמלות כלה זולות - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

שמלה ולא עולה

שמלות כלה זולות

שמלות כלה

כמה מעיק לחשוב על כסף כשבוחרים שמלת כלה. כאילו לא מספיק לכן להעיף מבט בכותרות העיתונים בשביל להבין שעכשיו זה זמן לחסוך, מגיעות הוצאות החתונה ושואבות את חשבון הבנק. מצד שני אין מצב שתהיי עוד פעם בשמלת כלה....
החלטנו להיות אמיצות ולבדוק את הסיכוי למצוא שמלות כלה זולות ויפות במחיר שלא ידיר שינה מעיניכן.

האמת, זה היה קשה, אבל בסוף מצאנו את 
שמחה מחברת בריידל שופ. מדובר באישה שמבינה וגם חרתה על דגלה את נושא החסכנות בהוצאות על שמלת כלה, ולכן החלטנו להושיב אותה לשיחה על נושא כאוב זה. שמחה ישר הראתה לנו את גבולות הגזרה. אם שמלות כלה בהשכרה נעות בדרך כלל סביב 7,000 ש"ח, אז מחירה של שמלה זולה באמת (במחיר, רק במחיר) ינוע בין  1,500 ₪ ל- 3,500 ₪. המחיר משתנה בהתאם לשיטת המכירה של השמלות.

לא נעים, אבל התקשינו להאמין שבמחיר הזה אפשר להשיג משהו איכותי, בהתאמה אישית. אבל היא בשלה, מתעקשת ש
המחיר הזול אינו מרמז על איכות נמוכה של הבדים או העבודה. שמלות הכלה שנמכרות במחירים זולים נתפרות מהבדים האיכותיים והאופנתיים ביותר: שיפון, תחרה ועוד. גם העיצובים הינם אופנתיים, ותואמים את רצונותיה של הכלה. השירות שניתן לכלה עומד בכל הציפיות, שכן השמלות מותאמות לרצונות ולבקשות של הכלות. במילים אחרות - הוזלת המחיר אינה מתרחשת על חשבון השירות, האיכות או העיצוב של השמלה.

אז איפה החיסכון, שאלנו, ולמה
מחירי שמלות הכלה בארץ גבוהים כל כך?להפתעתינו, שמחה דווקא סינגרה על הקולגות. היא טוענת שעלויות שמלות הכלה גבוהות כל כך בשל סיבות מוצדקות: עלות העבודה יקרה מאוד, כמו גם ייבוא הבדים וחומרי הגלם עולה הון תועפות. בשביל להוזיל את עלויות השמלה ללקוחה, יש לחפש פתרונות יצירתיים כיצד אפשר לחסוך על עלויות העבודה ועל מחיר חומרי הגלם, זאת מבלי להתפשר על איכותם. אחת השיטות היעילות ביותר להשיג את המטרה היא להעביר את הייצור הבסיסי של השמלות לחו"ל, ולבצע בארץ רק את התיקונים הנדרשים.

ייצור של מוצרי טקסטיל בחו"ל נתפס לעיתים קרובות כפחות איכותי, אך למעשה מה שחשוב הוא למצוא מתפרה טובה, שאפשר לסמוך עליה. מעבר לזאת, הייצור לא חייב להתבצע במזרח הרחוק. גם ייצור אמריקאי יכול להוזיל את העלויות עבור הלקוחה.

אחרי שחזרנו הביתה ונתנו ליום הזה קצת לשקוע, הבנו שהבעייה היא בעיקר בנו. כי אם יש מי שמספק את השירות הזה במחיר נוח, כל שנותר לנו הוא להתאמץ קצת יותר, ולצאת מהסטיגמה ולחפש את המעצבת שהמחיר שלה יתאים לכיס שלנו. וזה אפשרי. וכדי שלא תצטרכו לסמוך עלינו הבאנו גם כמה דוגמאות:
שמלה: בריידל שופ


   


שמלה: בריידל שופ






































שמלה: בריידל שופ






































שמלה: בריידל שופ






































שמלה: בריידל שופ









































כתבות נוספות שיעניינו אותך

 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז