הכי צמוד אלייך - מסביב לחתונה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

הכי צמוד אלייך

מעל הכל: הלבשה תחתונה

מסביב לחתונה

הם ילטפו לך את הירכיים, ינוחו ברכות על גופך ויגרמו לך להרגיש הכי נשית. לבנים אינטימיים הם הפינוק שלך וגם שלו, שיעניקו לליל הכלולות ולירח הדבש טאץ' מפתה

כלה צריכה להיראות וגם להרגיש מושלמת, והלבשה תחתונה היא הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל. וכמובן שזה גם לא נגמר בזה, כי אחרי ליל הכלולות יש בדרך כלל גם ירח דבש, שכולל חופשה זוגית, וגם שם את צריכה להוציא מעצמך את המקסימום. גם אם את לא חובבת לאנז'רי מושבעת – זה הזמן שלך להתפנק

eva showמסיבת רווקות
אחת המתנות שרצה הכי חזק במסיבות רווקות, ובצדק, היא לבנים סקסיים לכלה. אם מסיבת הרווקות שלך התרחשה מספיק זמן לפני היום הגדול, תוכלי גם למדוד ולברור את הפריטים השווים במיוחד, לאמץ את אלה שאהבת ולנסות להחליף את אלה שלא. רצוי שתכיני לך סטוק של אופציות טובות, כדי שתוכלי להתלבט בנחת וגם לקחת אותן איתך הלאה לירח הדבש.
כדאי לנצל את המעמד של מסיבת הרווקות לשדרוג קולקציית ההלבשה התחתונה שלך, כי בדרך כלל לא מדובר בדודות שהגיעו לחינה או בנדוניה של אמא. אלה הן החברות שלך שמכירות את הטעם שלך וזורמות עם השיגעונות שלך. אם את חושקת בלבוש תחתון מיוחד ויקר, תוכלי לבקש מהן שבמקום שכל אחת תקנה לך מתנה אישית - כולן ביחד ירכשו עבורך את הפריט שביקשת.

מסיבת החינה
"המנהג העתיק הוא לתת לכלה נדוניה", מסבירה אוה אוחנה, בעלת המותג להלבשה תחתונה אוה שואו. "פעם האמא של הכלה היתה מכינה לה בגדים שישמשו אותה בשעות הפנאי האינטימיות שלה עם בן הזוג הטרי. זה יכול היה להיות פיג'מה חגיגית, חלוק סאטן או כותונת סקסית. בשנים האחרונות המנהג העתיק חזר בגדול והופך להיות טרנדי".
מתנה מיוחדת לערב החינה היא ערכת כלה הכוללת חלוק, בייבידול ותחתונים, הכל בצבע לבן בתולי וכלתי.

מסיבת המקווה
אחרי שכל בנות המשפחה והחברות שרות, מברכות ומתרגשות יחד איתך, תוכלי לצאת מהרחצה עם לבוש לבן, סמל לבתוליות ולכלולות. הלבוש הלבן הזה יכול להיות חלוק סאטן רך ונשפך שמתחתיו תחתונים וחזייה חדשים וצחורים כשלג, שייצמדו לך לגוף ורק את תרגישי את הכוח והאנרגיה שהם מעניקים לך.

ג'ק קובהערב החתונה
הכלל החשוב ביותר בבחירת הלבנים שתלבשי מתחת לשמלה הוא הנוחות.

חזיית הכלולות 
אין מושג כזה "חזיה לכלות". כל אחת והחזיה שלה - לפי גודל וצורת החזה שלה, ולפי הסגנון והסוג הנוחים לה באופן אישי. את אלה סביר להניח שעד לרגע זה כבר הספקת להכיר. אך חשוב לא פחות - החזיה צריכה להתאים באופן מדויק מאוד לשמלה. לכן לא בוחרים את הלבנים לחתונה, לפני שבוחרים שמלה.
יש שמלות שכלל אינן דורשות חזיה, משום שהיא בנויה בתוך השמלה עצמה. אך אם בשמלה שבחרת אין מבנה או מחוך ואת זקוקה לחזיה, עלייך לבחור חזיה בדגם התואם לדגם השמלה שלך.
לדגמים שונים של שמלות מותאמות חזיות שונות:
לשמלה בעלת גב חשוף קיימת חזיה עם סגירה נמוכה במיוחד או שקופה, וכמו כן ישנן רצועות המתחברות לחזיה ומאריכות את הכתפיות שלה לאורך הרצוי
לשמלה עם סגירת קולר קיימת חזיה בעלת סגירה דומה
לשמלה עם איקס בגב ניתן להתאים חזיה עם כתפיות מוצלבות
למחשוף מרובע קיימת חזיה מיוחדת המכונה גזרת בלקונה
ולשמלת סטרפלס, תתאים חזיית סטרפלס, רצוי בעלת רצועות גומי בצדדים, המונעות את החלקת החזיה בגלל הזעה.
ג'ק קובהג'ני קובה, מנהלת השיווק הבינלאומי ברשת ההלבשה התחתונה ג'ק קובה מעניקה כמה עצות שיסייעו לך בבחירת חזיית הכלולות:
* חשוב שהחזיה לא תיראה מתחת לשמלה. תחרות, מלמלות, פרחים, חרוזים ושאר אלמנטים התפורים על חזיות רבות, יבלטו בצורה לא יפה מתחת לשמלה. לכן השאירי את הסטים המפוארים להזדמנות אחרת, ולכי דווקא כאן על שיא הפשטות - חזיה חלקה, בלי קשקושים מיותרים. יתרון: אלה בדרך כלל גם חזיות פחות יקרות.
* חזיה ותחתונים לבנים נראים מתחת לשמלה לבנה. לכן רצוי לבחור בצבע גוף.
*בנוסף, חשוב אמנם לבחור את החזיה אחרי שבחרת את השמלה, אך לא יום לפני החתונה. כדאי להגיע עם החזיה למדידות של השמלה כדי לוודא התאמה מושלמת ביניהן.
חזיה, כידוע, יכולה לסייע לך ליצור את האשליה האופטית הרצויה: אם את בעלת חזה גדול ומעוניינת להקטינו, תוכלי ללבוש חזיית מינימייזר. אם את בעלת חזה קטן ומעוניינת להעניק לו מראה מלא, תוכלי להשתמש בחזיית פוש אפ מרופדת.
אל תקני חזיה בלי למדוד כי "את יודעת את המידה שלך". לכל חברה יש גזרות שונות. בנוסף, כלות רבות מורידות במשקל באופן משמעותי לפני החתונה, ושינויים במשקל משפיעים גם על גודל החזה.
אחרי שרכשת את החזיה, כדאי לך ללכת איתה במשך יום או יומיים כדי לראות אם היא נוחה. 
אם יש לך חזיה טובה בבית שעונה על הדרישות מבחינת הצבע והסגנון, אל תוציאי סכום נוסף. הסתפקי בה. היא כבר הוכיחה את עצמה כנוחה, ועדיפה מאשר חזיה חדשה שעלולה להתברר ברגע הקריטי כלא נוחה.
tipbox
פתרונות אחרים:
אם המחשוף של שמלתך נדיב במיוחד ואת בכל זאת זקוקה לתמיכה בחזה אך חוששת שכל חזיה תיראה, תוכלי להיעזר במדבקות להרמת החזה (שאינן מיועדות לבעלות חזה גדול במיוחד). המדבקות הן חד פעמיות, ניתנות ללבישה עד שמונה שעות, ולא ניתן להסירן וללבוש אותן שוב. המדבקות באות בחבילות של שלושה זוגות, לכן אם את מעוניינת בפתרון הזה, כדאי לך לנסות אותן כמה ימים לפני החתונה, לבדוק שהן נוחות לך ושעורך אינו רגיש למוצר. את המדבקות מסירים בתום השימוש בעזרת שמן תינוקות.
פתרון אחר לשמלה צמודה ו/או שקופה במיוחד הוא מדבקות להסתרת הפטמות. מדבקות אלה מיועדות בעיקר לכלות בעלות חזה קטן שאינן זקוקות לחזיות, ולא רוצות שהפטמות ייראו דרך הבד.
ג'ק קובההתחתונים המסתתרים
בנושא הזה אין הנחות. אלא אם השמלה שלך נפוחה במיוחד ואין שום סיכוי שכל סוג שהוא של תחתונים יבלוט מתחתיה, רצוי מאוד להקפיד בעניין, ולבחור תחתונים שלא ייראו מבעד לשמלה. מבחינת הצבע, כמו בחזיות, מומלץ צבע גוף, חלק, ללא הדפס או שילובים של תחרה, פרחים וכו'.
הגזרה המומלצת לכלות היא תחתוני חוטיני, כדי שלא יראו את הפסים על הישבן מבעד לשמלה. אם את חוששת שהבטן תבלוט מעל התחתונים, אל דאגה: יש גם חוטיני עם מחטב לבטן.
מי שאינה מרגישה נוח בחוטיני, תוכל למצוא תחתונים בגזרת ביקיני, בוי שורט, או תחתונים בגזרה נמוכה מאוד, המסתיימים במקום שבו רוב השמלות אינן צמודות. בנוסף ישנם תחתונים בהם התיפורים היחידים הם בפתחי הרגליים, כדי שהתפרים במותניים לא ייראו מבעד לשמלה.
גרבון לכל נעל
הגרבונים מעניקים מראה אחיד, יפה וחלק לרגל. מומלץ לבחור בגרבונים בעלי 15-20 דניר בצבע שקוף או בצבע גוף (כל אחת וצבע הגוף שלה, יש גוונים רבים בחנויות). אם את נועלת סנדלים, יש גרבונים ללא תיפורים באצבעות.
את התאמת צבע הגרבון לגוף תוכלי לעשות בעזרת שרוולי הדוגמיות שבחנויות. הכניסי את היד, מתחי עליה את השרוול, ובחרי בגוון הקרוב ביותר לצבע היד. אל תבחרי בגוון כהה יותר במטרה ליצור מראה שזוף, משום שהתוצאה המתקבלת היא מראה לא טבעי.
חשוב לקחת איתך ביום החתונה עוד זוג ואפילו שניים של גרבונים למקרה הצורך.
חטובה מתמיד
אם את רוצה להיראות רזה יותר ביום החתונה (מי לא?), ולא הצלחת להוריד הכל בדיאטה - ניתן לעשות זאת בעזרת מחטבים.
שמלות רבות מצוידות במחטבים בילט אין, ואם יש לך אזור בעייתי במיוחד שאת מעוניינת להסתיר, אמרי זאת למעצבת בטרם תחילת התפירה. שמלות בעלות מחוך בדרך כלל משמשות גם כמחטבים.
אם את מעוניינת במחטב, חשוב שגם הוא לא ייראה מבעד לשמלה, לכן לשמלות צמודות מאוד או בעלות בדים שקפקפים, מחטבים בדרך כלל אינם מתאימים. גם כאן רצוי לרכוש מחטב בצבע גוף.
המחטבים קיימים בגזרות שונות וברמות שונות של תמיכה. מי שזקוקה לתמיכה קלה בלבד, יכולה להיעזר בגרבונים מחטבים.
המחטבים הפופולריים ביותר הם אלה המעוצבים כתחתונים, וניתן להשיגם ברמות שונות של תמיכה באזורים השונים: בטן, ירכיים, ישבן ומותן.
מומלץ לקנות מחטב במידה שלך. אם תקני במידה קטנה יותר, הוא עלול ללחוץ לך כל הערב. לדבריה, מחטב ארוך עם רגל הוא פתרון אידיאלי כי הוא מחליק את הבטן, מחטב ירכיים רחבות, מסתיר צלוליטיס (הנראה מבעד לבד השמלה הלבן) ומומלץ אפילו לשמלה בעלת בדים שקופים.
סוגי מחטבים: בגד גוף המחטב את הבטן בגזרת חוטיני, שלא יראו את סימני התחתונים; תחתון המחטב את הבטן; שורט המחטב את הישבן והבטן; מחטב בטן ומותניים עם חוטיני המגיע עם עצמות כדי למנוע גלגול בישיבה; מחטב בטן ומותניים הנלבש כמחוך; מחוך הבנוי לפי מידת החזיה עם גב עמוק; ומחטבים לחיטוב המותניים, הבטן, הישבן והירכיים שמגיעים עם קרסים ופתח תחתון, כך שלא צריך להתפשט כשהולכים לשירותים.

 ירח הדבש
על הקשר ההדוק בין ירח הדבש ללבנים סקסיים אין צורך להרחיב את הדיבור, אבל בכל זאת, תחשבי כמה כיף יהיה לך להסתובב בחדר במלון עם חלוק סאטן בצבע פנינה או עם חלוק תחרה לבן, או אפילו עם כותונת סקסית קצרצרה.
"הבייבידול הסקסי מעורר את ירח הדבש", מסכמת אוה, "כל הפריטים העשויים מסאטן או מתחרה נעימים לגוף, מאוד חושניים, מעניקים תחושת גלאמור ומייצרים את ההרגשה הסקסית והתשוקה. חשוב לבחור את הפריטים הנכונים, האלגנטיים והרומנטיים שיתנו את הטאץ' החושני שמתאים לכלה".

 

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה