ראש של סתיו - איפור, שיער ולייף סטייל - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

ראש של סתיו

תסרוקות כלה לסתיו

איפור, שיער ולייף סטייל

 הסתיו בפתח, הלחות יורדת וזה הסימן שניתן להשתולל עם תסרוקות קצת יותר מורכבות. מה ממתין לנו בעונה הקרובה? בואו לקרוא

סוגי תסרוקות

ישנן איסוף סוגי תסרוקות - לשיער קצר, לשיער ארוך, כאלו שכוללות תוספות שיער וכאלו שלא. עם זאת, החלוקה הגסה של סוגי
התסרוקות היא לשתי קבוצות עיקריות - תסרוקות ארוכות ותסרוקות אסופות, שמניחות איסוף אומנותי של השיער כלפי מעלה. בעוד שהתסרוקות האסופות מתאימות במיוחד לקיץ, שכן הן מקלות על אזור הצוואר והכתפיים של הכלה. עם זאת, עונת הסתיו ההפכפכה עלולה להפתיע דווקא במשבי הרוח הקרים, ולכן דווקא בסתיו מתאים יותר לפזר שיער.

יתרונותיה של התספורת הארוכה בצילומים

תספורת ארוכה ומסודרת, אך כזו שעדיין מאפשרת לרוח החלשה של הסתיו לשחק עם השיער, מעדנת את המראה הכללי של הכלה, וצלם טוב יידע לנצל את היתרון הזה לצילומים בלתי נשכחים. בצורה זו השיער של הכלה נראה שונה במעט בצילומים השונים, וזה אפקט מעניין ביותר. היות והשיער תפוס בקונסטרוקציה מסודרת, הרוח הקלילה אינה הורסת את השיער, אך היות ולא כל השיער תפוס בסיכות ובצמות, התסרוקת מאפשרת גם מקום למשחק שובב ולא מזיק.

צילום: עופר בן חגי                 
האם צריך להאריך שיער?

אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב הכלות (חוץ מדיאטות קפדניות) היא הארכת שיער. יום למחרת הצעת הנישואין, הכלות מתרחקות ממספרות ואפילו משתמשות בחומרים שמבטיחים צמיחת שיער מוגברת. כל זה למעשה מיותר, כיוון שבחירת התספורת אינה נובעת מאורך השיער. אם אתן מתחתנות בסתיו ומתכננות תסרוקת ארוכה, אורך השיער שלכן לא ישחק תפקיד בבחירת התסרוקת, שכן, כל אתגר אפשר לפתור באמצעות תוספות שיער אמיתיות. תוספות השיער הללו נעשות משיער טבעי, ומגיעות בשלל צבעים, כך שההתאמה של התוספות לשיער הטבעי הינה מושלמת. בצורה זו ניתן ליצור את התסרוקת הרצויה ללא מאמצים מיוחדים.

בוחרים את התסרוקת

את תסרוקת הכלה לא בוחרת ביום החתונה, אלא כמה חודשים מראש. בעת בחירת התסרוקת, חשוב לקחת בחשבון את תנאי מזג האוויר של הסתיו, וזה לא פשוט, כיוון שאת התספורת לחתונת סתיו בוחרים בדרך כלל בקיץ, ואז הכלה בעיקר מחפשת דרכי מילוט מהחום, שבא לידי ביטוי בין היתר בתוספות שיער.

בעת בחירת התסרוקת, חשוב לקחת בחשבון את המראה הכללי של הכלה - עומק המחשוף, עד כמה גלויים הכתפיים, צבעים נוספים בשמלה, עיצובים מיוחדים על השמלה וכמובן אופי האיפור. התסרוקת מותאמת מתוך מטרה להבליט אלמנטים רצויים במראה הכללי של הכלה. לעיתים, מעצב התסרוקת יבחר בקישוט שיער שיותאם לקישוטי השמלה, כך למשל סיכת פנינים שתתאים היטב לשמלה שהאפליקציות שלה מקושטות בפנינים.

בחירת תסרוקת צריכה להתאים למזג האוויר הסתווי, לאופי הצילומים וכמובן למראה הכללי של הכלה ולאופי שלה. מסיבה זו, יש לבחור היטב את מעצב השיער שבידיו מפקידים את המשימה החשובה הזו.

צילום: עופר בן חגי

צילום: עופר בן חגי

באדיבות: סלון כלות של עופר בן חגי


כתבות נוספות שיעניינו אותך

ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה