מתקדמים לסתיו - איפור, שיער ולייף סטייל - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מתקדמים לסתיו

איפור סתיו לכלות

איפור, שיער ולייף סטייל

כשכלה מתכננת את האיפור שלה לחתונה, כדאי מאוד לקחת בחשבון גם את עונת השנה, ולהתאים את האיפור לקווים המנחים שמקובלים לעונה זו.

הסתיו הוא עונה מלנכולית מטיבה. השמיים מתקדרים, היומים מתקצרים. אבל כלה של סתיו צריכה להיות רעננה כמו פריחה אביבית. איך מגשרים על הפערים ועדיין שומרים על מראה עדכני לעונה. בבקשה.

הצבעים הנכונים ביותר לאיפור סתיו

קצת לפני השלכת, המבשרת על בוא הסתיו, מגיעים הטרנדים הבולטים בתחום האיפור לעונת הסתיו הקרובה. הדגש הוא על בחירת צבעי השלכת, כאשר בקולקציית האיפור ניתן למצוא נגיעות צבע של גווני החום, הברונזה גוונים זהובים, ירוקים וכמובן כתומים. כל הצבעים והגוונים של העונה נבחרים בהשראת תופעות הטבע המאפיינות את תקופת הסתיו.

אופנות הסתיו יתאפיינו באיפורים מעושנים, כאשר עור הפנים ייראה מאט וזוהר, השפתיים יבלטו בנגיעות עדינות של גלוסים בגווני ברונזה, כתום או מראה טבעי של שפתיים וההסמקה בגווני החום עד האפרסק. צבעי עונת הסתיו רגועים ומתאימים לכל אחת, כך שאף אחת לא תתקשה להתחבר למראה סתווי וטרנדי.

חשיבותן של העיניים באיפור כלה

איפור הסתיו מעביר את תשומת הלב מאזור השפתיים לאזור העיניים. אין טבעי יותר מלשים דגש מיוחד באיפור הכלה על העיניים, היות ואחרי כל הנשיקות, כוסות היין והמתאבנים, השפתיים זקוקות לרענוןף בעוד העיניים נותרות מאופרות למשעי. בין אם הצללית חומה ודרמטית או בגוונים עדינים של כתום, העיניים בפוקוס.

מתאימים את האיפור לאופי הכלה

מעבר להתאמה לעונה ולטרנדים, האיפור צריך להתאים לכלה עצמה. המסגרת לאיפור נשאר אומנם במסגרת מה שמקובל לעונת הסתיו, אך חשוב שהכלה תדגיש למאפר איך היא רוצה להיראות. ישנן כלות רבות שבוחרות באיפור בולט ומודגש, שכן מדובר ביום בולט במיוחד בחיים שלהן, ואיפור דרמטי גורם לאישה להרגיש כמו מלכה. מצד שני, נשים שלא אוהבות להתאפר גם בחיי היומיום ירגישו שלא בנוח עם איפור בכלל, ובטח ובטח עם איפור כבד. במקרים אלו נעשה שימוש בצבעים עדינים, והמאפשר יבחר לוותר על מרכיבים שונים באיפור במטרה להעניק לכלה תחושה כמה שיותר טבעית ונוחה מבחינתה.

איפור סתיו מתמקד בצבעי שלכת, ומעביר את הדגש לעיניים. איפור המתאים לעונה מאפשר לך להעביר מסר של אישה מעודכנת ואופנתית, כאשר האיפור ישתלב היטב עם התחושות שמעביר לנו מזג האוויר ששורר בחוץ.

הכתבה באדיבות המאפר עופר בן חגי

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים