הנה באה 2012 - שמלות כלה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

הנה באה 2012

מה מצפה לך בשנה הבאה

שמלות כלה
הנה זה מגיע, כמו בתחילת כל שנה, הטרנדים המובילים בעולם בתחום שמלות הכלה. תמיד חשוב לזכור שכמו בכל טרנד אחר, אפשר להתרשם, להתנסות אבל לבסוף תמיד לבחור את מה שהכי מחמיא לך באופן אישי. אז מה צפוי לנו ב2012?


 
חצאית (חלק תחתון) עשירה בפרטים. אולי הטרנד המוביל השנה, מה שהתחיל ב2010 השנה מקבל תאוצה. החצאית יכולה להיות מורכבות משכבות שכבות של בדים רכים כמו שיפון ותחרות או בדים חצי רכים כמו אורגנזה וקרפ ואפילו שכבות של סאטן איכותי ומרשים.
 
תחרה. התחרה השנה מופיעה כקישוטים בלבד, ואינה מכסה את כל השמלה. ישנם דיטיילים של תחרות מיוחדות תלת מיימדיות עם נפח, מה שמוסיף לעניין ולמראה יוקרתי. 
 
נקודות. הטרנד הכי לוהט השנה באופנה!! תוספת של בדי טול מנוקדים יוצרים מראה חגיגי וייחודי מאוד. הטול המנוקד יכול להשתלב נהדר בשמלות קצרות באורך הברך למראה שובב וסקסי.
 
כיווצים. הטרנד שממשיך איתנו מ2010, זה יכול להיות כיווצים באזור האמצעי של השמלה (בבטן) שמחמיא מאוד לכלות מלאות יותר, או כיווצים באזור החזה שיכול להחמיא לבעלות חזה קטן (מוסיף עניין לאזור החזה). הכיווצים יכולים להיות אלכסוניים לאורך כל החלק העליון של השמלה, או רק באזור המותן מה שנותן אשליה אופטית של מראה מאורך ורזה. הכיווצים מחמיאים לבדים בעלי ברק טבעי כמו טאפט וסאטן, ויוצרים שמלה בעלת מראה זוהר ושיקי.
 
סטרפלס. הגזרה המובילה גם השנה. גזרה מנצחת לא מחליפים ואכן מדובר באחת הגזרות הכי מחמיאה לנשים. הסטרפלס כמובן יכול להיות ישר, לב, משולשים או אפילו בשילוב כתפיה אחת מעוטרת בפרחים למראה סופר טרנדי..
      
צבעוניות פסטלית רכה. הטרנד של שילוב אלמנטים בשחור מפנה את מקומו לטובת צבעוניות מעודנת ופסטלית כמו ורוד עתיק, פודרה, ירקרק ואפילו תכלת מאוד בהיר.

 אקססוריז
הינומה. אולי זה בהשראת הנסיכה קייט מידלטון ההינומה השנה הולכת להיות ארוכה, מאוד ארוכה, כזו שמלטפת את הרצפה ויוצרת סילואט ארוך ומחמיא. הגימור של ההינומה יכול להיות חלק, או מעוטר בתחרה שתואמת את רוח השמלה.

כלה עם כפפות

כפפות. בין הטרנדים הכי חמודים העונה. הכפפות חוזרות ובגדול!

תיק קלאץ' לב.
 במקום זר פרחים! התיק יכול להיות מתחרה, סאטן, עם אבזמים מעניינים, ואפילו שיבוץ של אבני סברובסקי זעירות לתוספת גלאם.
תיק קלאץ של כלילה


באדיבות טל ברגרין - סטודיו כלילה

כתבות נוספות שיעניינו אותך

הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים