קולקציות טבעות אירוסין מודל 2011 menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

ארוסה עליה

קולקציית טבעות אירוסין מעודכנת

תכשיטים ואקססוריז

קארי ברדשאו טענה פעם שגבר שלא יודע לבחור את טבעת האירוסין הנכונה - כנראה אינו הגבר הנכון. אמנם מדובר באמירה מעט דרמטית, אך אי אפשר להתעלם מהמשמעות והאחריות הגדולה שנושא התכשיט הקטן: הוא מסמל לא רק אהבה וחיבור, אלא גם את תמצית הסטייל של זו הנושאת אותו על אצבעה. טרנדים וגימיקים תופסים אולי בתחום השמלות והאקססוריז, אך בכל הקשור לפריט האישי והסימבולי קיימת משמעות אדירה לסגנונה האישי של המיועדת. גברים - כך תעשו זאת נכון ותשמעו "איי דו!"; נשים - זה הזמן להשאיר את הכתבה פתוחה על המחשב, ולרמוז לגבר שלכן מה אתן רוצות.


לבחורה הרומנטית - שירי אודיז

מה רומנטי יותר מלענוד על האצבע טבעת מקולקציה הקרויה "לנצח על ידך"? שירי אודיז, מעצבת תכשיטי יהלומים, השיקה לאחרונה קולקציית טבעות נישואין בסגנון וינטג'- ענתיק, השואבת השראתה מתקופת המלוכה באירופה במאה ה-17 ו"התקופה הרומנטית" בסוף המאה ה-18. הטבעות של אודיז מעוצבות ומפוסלות בעבודת יד תוך שמירה על אותנטיות הנאמנה לתקופה המקורית, ובין העיצובים המוצלחים תוכלו למצוא טבעות מעוטרות בעלים קטנים, במבנה דמוי כתר מזהב 24 קראט או ביהלומים עדינים, שיאפשרו לעונדת להרגיש כמו הגרסה העכשווית של יוליה קפולט. רומיאו, קלעת בול. 

עיצוב: שירי אודיז. צילום: אלכס קוצ'רנקו
 
לבחורה הקלאסית - ה.שטרן ומילר

אלה שלא מוכנות להתפשר על המסורת של כריעת הברך והגשת טבעת יהלום בוהקת, כזו שתוציא לכל הקולגות את העיניים, ימצאו את מבוקשן ברשת המוכרת ה.שטרן וברשת האיכותית לא פחות - מילר. בה.שטרן מציעים מגוון טבעות אירוסין ונישואין, החל מאלה הקלאסיות עם יהלום סוליטר ועד כאלה המתכתבות עם טרנד הוינטג'.

טבעת בעיצוב מילר
במילר מציעים טבעות בעיצוב הקלאסי - יהלום בודד באמצע או מספר יהלומים שלא משאירים מקום לספק - החתן יודע את העבודה. המלצה שלנו - לכו על טבעת האירוסין הקלאסית של מילר (6,460 ₪) ולאחריה בחרו בטבעת הנישואין של ה.שטרן, שעל פניו נראית קלאסית אך כוללת בצדה הפנימי טאץ' יצירתי - הטבעות כוכבים (1,590 ₪).

טבעת נישואין של ה.שטרן

לחובבות הוינטג' (עם חולשה לבית המלוכה) - קרן וולף ואפרת קסוטו

בינינו, מי לא שפשפה את עיניה למראה טבעת האירוסין שזכתה נסיכה אחת בממלכה קרה במיוחד - קייט מידלטון? אז זהו, שלא צריך לחבב תה ארל-גריי וסקונס בשביל לענוד טבעת אירוסין המעוצבת בהשראת טבעות ירושה. קרן וולף, מעצבת התכשיטים והאקססוריז שהפכה למילה שגורה בפיהן של כלות עם חיבה לוינטג', מציגה קו טבעות אירוסין בהזמנה אישית, הנותן מענה לנסיכות שלא מעוניינות לראות את הטבעת שלהן חובקת אצבעות נוספות. כל טבעת הינה one piece, ומושפעת מעיצוב רומנטי של פעם, המשדר רכות ונשיות. בין העיצובים המומלצים: טבעת משובצת בתריסר יהלומים שבמרכזה אבן ספיר שחורה, וטבעת בת תשעה יהלומים שלא נופלת מזו שקיבלה קייט מויליאם (2,500 – 5,500 ₪).

טבעת אירוסין 14ל ויהלומים בשילוב אבן ספיר שחורה של קרן וולף.  צילום: ניר יפה
גם אפרת קסוטו
, מעצבת תכשיטים בעבודת יד עם טאצ' וינטאג'י מובהק ויכולת להפוך טבעת חדשה לכזו שנראית כמו פריט אספנות, השיקה טבעות אירוסין שנראות כמו גרסה משודרגת של טבעת האירוסין המפורסמת של דיאנה, העשויות זהב 14 קראט בשיבוץ זרקונים ואבן פנימית לבחירה - גרנט או ספיר (1,800-2,000 ₪).

טבעת בעיצוב אפרת קסוטו. צילום: אמיר קסוטו

לזוג היצירתי - אלי היבש

אם אתם רואים בטבעת האירוסין והנישואין לא רק תכשיט שמטרתו לסמל את המעבר מהרווקות לעולם המונוגמיה, אלא גם אמצעי המשקף חיבור אמיתי בין שתי נפשות, בוודאי תשמחו לדעת שאת הטבעת המושלמת אפשר לא רק לחפש יחדיו, אלא גם ליצור אותה אחד לשנייה, בסדנא זוגית המעשירה קצת את הסיבוב הקבוע של בחירת ההזמנות, השמלה וצלם המגנטים. אלי היבש, מעצב תעשייתי העוסק בצורפות ובעיצוב תכשיטים, מציע ללקוחותיו חוויה ייחודית – סדנת עיצוב טבעות נישואין מזהב 24 קראט בליוויו האישי, במספר מפגשים במהלכם תוכלו לבחור את סגנון הטבעת, הטקסטורה והעיבוד הסופי, ולהעניקה לחצי השני כמתנה אינטימית אמיתית.

עיצוב: אלי היבש


לבחורה עם השיק  - מיכל בן-ישי

אלה המחפשות תכשיט עם טאצ' אישי ומיוחד, כזה שלא בהכרח שוחה עם זרם הכלות וטומן בחובו גם אמירה אישית, בוודאי יתאהבו בעיצוביה של מיכל בן ישי, צורפת שיוצרת קולקציות מושלמות המשלבות מוטיבים עתיקים בעיצובים עכשוויים. חומר הגלם עצמו משמש כהשראה בטבעת – פגמים בחומר ובאבנים מודגשים ומובלטים – מה שהופך אותה לתכשיט מקורי, בלתי מושלם, גולמי, נאיבי וראשוני (כמו אהבה אמיתית, אם תרצו). בין הדגמים המדהימים תוכלו למצוא טבעת שבמרכזה גלם יהלום 18 קראט, שסביבו משובצים ארבעה יהלומים ( 4200 ₪) וטבעת 18 קראט במראה לא מעובד, עם ארבע שיניים לשיבוץ יהלום (2,800 ₪ לא כולל היהלום). אם אלה לא מספיקים, תוכלו לתאם פגישה עם המעצבת וליצור תכשיט בעל ערך אישי ורגשי השייך רק לכם.

 טבעת אירוסין בעיצוב מיכל בן ישי. צילום: מלנית

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)