קייטרינג כמהין - קייטרינג לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereHow-ManydishPriceKosherFoodmy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

קייטרינג כמהין

053-8092451
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • קייטרינג

  • כמה מוזמנים
  • 50-900

  • סוג הקייטרינג
  • בשרי

  • כשרות
  • כשר

  • סגנון הגשה
  • פינגר פוד, בופה, הגשה לשולחן, שרינג

קייטרינג כמהין

קצת על העסק

  • 053-8092451

    מספר מקשר
    זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
  • מספרי טלפון נוספים
  • הדקל 16, פרדסיה

איך מגיעים לקייטרינג כמהין

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

קייטרינג כמהין - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

7 חוות דעת על קייטרינג כמהין

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Ariel-תמונה
Ariel
מושלם!!!
5
11/07/2018

רצינו להודות לשחר היקר ולכל צוות המדהים של קייטרינג כמהין. הייתם נהדרים והאירוע בזכותכם היה מושלם! הצוות דאג לכל פרט קטן עוד לפני שנתגלה לעיננו... זה לא מובן מאליו שהצלחנו... ת מהאורחים ולהקדיש להם את מרב תשומת הלב שלנו בזמן שאתם דאגתם לכל השאר.. שחר בנה לנו תפריט שהתאים בדיוק לצרכים שלנו... שפע של בשר איכותי לצד מבחר ענק של אוכל צמחוני טרי, טעים ומעניין. האורחים וגם אנחנו ליקקנו את האצבעות. הכל היה הרבה מעבר למצופה. ניפגש בשמחות ☼♫ משפ' גרינברג

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Nina-תמונה
Nina
קייטרינג מושלם לחתונה
5
19/11/2017

רצינו להודות לשחר היקר ולכל צוות המדהים של קייטרינג כמהין. הייתם נהדרים והאירוע בזכותכם היה מושלם! הצוות דאג לכל פרט קטן עוד לפני שנתגלה לעיננו... זה לא מובן מאליו שהצלחנו... ת מהאורחים ולהקדיש להם את מרב תשומת הלב שלנו בזמן שאתם דאגתם לכל השאר.. שחר בנה לנו תפריט שהתאים בדיוק לצרכים שלנו... שפע של בשר איכותי לצד מבחר ענק של אוכל צמחוני טרי, טעים ומעניין. האורחים וגם אנחנו ליקקנו את האצבעות. הכל היה הרבה מעבר למצופה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
חוות  דעת כמהין-תמונה
חוות דעת כמהין
תענוג של קייטרינג!
5
08/12/2014

חגגנו בר מצווה לבני בחודש האחרון. לשחר, הבעלים של כמהין הגענו לאחר המלצה שקיבלנו ומהרגע הראשון הרגשנו שהגענו ל"מקום הנכון".... ולא התבדינו. (ביקרנו בעוד מספר קייטרינג אך היה... ר לנו הן מהיחס והן מהטעימות שהם לא משתווים כלל ל"כמהין") משחר קיבלנו יחס אישי, אכפתי, הבנה עמוקה לכל צרכינו והתחושה הייתה שאפשר להיות רגועים..."ושהכל יהיה בסדר", לא כסיסמא אלא מתוך אמונה אמיתית. האוכל באירוע היה פשוט מושלם: הגשה אסטטית ויפה, האוכל היה בשפע, הכל נראה היה טרי, רענן וחגיגי ומעל לכל- טעים, טעים, טעים טעים !!! הצוות היה מקצועי , סובלני ונעים וניכר שתודרך כראוי. לא הפסקנו לקבל מחמאות על האוכל גם מספר ימים לאחר בר המצווה. לכל מי שחוגג אירוע אנחנו ממליצים בחום על קייטרינג כמהין בבעלותו של שחר, בחור מקסים ומקצועי מאוד!!!

הוספת תגובה
יהלי ואלעד-תמונה
יהלי ואלעד
מעולה!!
5
22/10/2012

הימרנו!!! על סמך התרשמות מהתמונות באתר ופגישה עם שחר, בלי המלצות ממכרים, בלי טעימות..... היה מעולה!!! הרכבנו תפריט מגוון, עשיר, טעים ואיכותי! קונצנזוס בקרב האורחים. היו לנו מספר... מגבלות, איתם הצוות זרם באופן מלא. שחר מקסים, זמין ומשתדל וכל הצוות מקצועי ונעים. ממליצים בחום!!!

הוספת תגובה
מיכל ותמיר-תמונה
מיכל ותמיר
הדובדבן שבקצפת
5
27/07/2011

הי כולם, התחתנו לפני כשנה בביתן אהרון מול 300 אורחים. כמו שאתם ודאי חווים ברגעים אלו ממש, התלבטויות בין הספקים השונים רבות, מבלבלות ואף מלחיצות... ובראש ההתלבטויות: הקייטרינג! מי... הכי יפנק את האורחים שלנו? עם מי יהיה לנו "ראש שקט"? (קחו בחשבון כלה חולת שליטה) אז התייעצנו, קראנו, השוונו, שאלנו, בדקנו... וכמובן שטעמנו וטעמנו ושוב טעמנו.. נפגשנו עם הקייטרינגים המומלצים ביותר. אבל אז פגשנו את שחר. וההתלבטויות הסתיימו. כבר אירוע הטעימות היה שונה: אינטימי, שקט, רגוע... כל המנות, ללא יוצא מן הכלל, היו טעימות ומיוחדות וההגשה מעודנת ומפתה (תשאירו מקום לקינוחים!) קיבלנו משחר ייעוץ אמין, מקצועי, ענייני, סבלני, יצירתי ומרגיע. שחר ידע בדיוק איך לממש את הפנטזיות שלנו, אך עדיין לשמור על קווים מקצועיים והכרחיים להצלחת האירוע. מבחינה אישית - התענוג לעבוד עם שחר והצוות היה יוצא דופן. ומבחינת האורחים - המחמאות לא מפסיקות לזרום (כן, גם שנה אחרי). השירות היה מעולה. הצוות מקצועי, שירותי ומקסים. לא היו "פקקים", התפריט היה מגוון, מעניין, צבעוני ובשפע. ההגשה נעימה, נקייה ואסטטית. הכמויות היו מדוייקות ועשויות "בול". ובעיקר - טעים טעים טעים! אז שיהיה במזל!

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים