נדב בורלא - We צלמים - צילום אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialAlbumStillsStillsnVideosVideomy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

נדב בורלא - We צלמים

053-7101608
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

נדב בורלא - We צלמים

קצת על העסק

  • 053-7101608

    מספר מקשר
    זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
  • מספרי טלפון נוספים
  • הנמל 48, חיפה

איך מגיעים לנדב בורלא - We צלמים

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

נדב בורלא - We צלמים - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

70 חוות דעת על נדב בורלא - We צלמים

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
mor-תמונה
mor
מור וז'אק- חוות דעת :)
5
21/07/2016

אז ככה... לקח לנו שנה שלמה לתכנן את החתונה שלנו ואחד הדברים שדאגנו לסגור לפני הכל היה צוות צילום. מהרגע הראשון שהגענו לפגישה עם אלינור (המהממת!) היה מיד חיבור והבנו כבר עם מי יש... לנו עסק... מעבר ליחס האישי והחם שזכינו לקבל, גילינו שמדובר בצוות מקצועי שפועל במסירות ובאמת מכל הלב. ביום החתונה הפתיע אותנו נדב בנוכחותו והתרגשנו כל כך! בחרנו להתחתן בחודש הכי חם בשנה (יולי!!!), אבל מזג האוויר הזה לא היה מגבלה כלל בצילומים שלנו. נדב ואלכס לקחו אותנו להצטלם במקום מקסים ובעיקר נעים שמעבר לכך שהתמונות יצאו נדירות, גם הצלחנו להנות מהחוויה! בערב הצטרפו עוד אנשי צוות שגם הם היו מדהימים ואין מה להוסיף... לאורך כל היום האווירה הייתה מושלמת... בקיצור, לכל הזוגות שמתחתנים בזמן הקרוב, אין יותר מדי מה להסס... אם בא לך צילומים מדהימים וצוות שיעשה לכם את החתונה להכי מושלמת שיש, לכו על זה! כי אין ולא יהיה על we studio בעולם! אוהבים אתכם :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מעיין וגבי-תמונה
מעיין וגבי
סטודיו בורלא - אלופים!
4.5
15/06/2016

הגענו לסטודיו להתרשמות כ7 חודשים לפני החתונה שלנו. מהרגע הראשון הבנו שיש לנו עסק עם מקצוענים..! החל מהצגת החומרים שלהם בפנינו ועד לאלינור המקסימה ששמרה על החיוך והאכפתיות לאורך... כל התקופה. ביום החתונה עמדו בזמנים ואפילו הקדימו טיפה, נדב וצלם הוידאו שבא איתו נתנו לנו להרגיש הכי נוח בעולם, וזאת למרות שאנחנו זוג שמובך בקלות. הם שמרו על אוירה קלילה ושמחה לאורך כל היום ונתנו לנו להרגיש שאנחנו בידיים טובות. החומרים והאלבומים הגיעו אלינו בזמן, כשקיבלנו את סרט החתונה הוא היה קצת קצר לטעמנו, אבל אלינור ונדב לא עזבו אותנו עד שנהייה מרוצים מאורך הסרט והכניסו אליו בדיוק את מה שרצינו. בנוסף, פינקו אותנו בטריילר מקסים של החתונה...! אמנם המחיר הוא קצת מעל הממוצע, אבל שווה את היחס, האמינות, המקצועיות והאכפתיות שהסטודיו פועל לפיהם. ממליצים בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
shaninaor-תמונה
shaninaor
סטודיו WE - נדב בורלא האלופים
5
04/06/2016

נדב בורלא, צוות הצלמים ואלינור היקרים. לא סתם אתם הראשונים שאנחנו כותבים להם, הראשונים לפרוק בפניהם את כל רגשות ההתרגשות והשמחה שלקחתם בהם חלק כל כך משמעותי. מהרגע הראשון הרגשנו... שאנחנו במקום חם ומקצועי. נתנו לכם יד חופשית, לא הסברנו, לא דרשנו ולא ביקשנו כי ידענו שאנחנו בידיים טובות, אבל אחרי אותו יום אנחנו בטוחים וגאים בבחירה הטבעית בכם. כולם הסבירו לנו כמה צלם זה חשוב ובמהלך אותו היום הבנו למה. המקצועיות והספונטיות שלכם לא מובנים מאליהם. עוד לא ראינו את התמונות אבל הספיקו לנו כמה הצצות מאותו היום. נדב, הכישרון שיש לך והיכולת להעביר רגעים מרגשים לזיכרונות השאירו אותנו פעורי פה. אתה תעשה הכל בשביל להפיק את התמונה שיש לך בראש, אם זה אומר להשתטח על הרצפה ולהיכנס בין שיחים, כל זה בשביל להוציא יותר מהמקסימום . היית מעורר השראה והתרגשנו להיות חלק מהיצירה. מהרגע שהגעת המתח ירד והשרת אווירה שאפשרה לנו להרגיש הכי טוב בעולם, הכי אנחנו. לא להאמין כמה אפשר להינות ביום לחוץ ואינטנסיבי שכזה. זו הייתה חוויה חד פעמית ואנו מאחלים לכל זוג לחוות כזה יום צילומים מדהים. ולך אלינור המקסימה, כייף ומחמם את הלב לבוא ולשמוע אותך מתעניינת, צוחקת ומתרגשת יחד איתנו, אין ספק שאת חלק בלתי נפרד. אוהבים ו מ ע ר י צ י ם!!! שני ונאור קינן.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Dalia-תמונה
Dalia
הבחירה המושלמת
4.5
31/05/2016

הבחירה שלנו בנדב החלה בהמלצה מחברה טובה כי על צילומי החתונה אמרנו שאנחנו לא מתפשרים והבחירה היתה פשוט מושלמת עבורנו. קודם כל נפגשנו עם אלינור המקסימה אשר כיוונה, הרגיעה ואף נתנה... המלצות לעוד נותני שרותים מופלאים. שנית הצוות המקסים שלנו דורי ואלכס שליווה והצחיק אותנו במהלך היום ולבסוף נותרנו עם הזכרונות בצורת אלבום מהמם והוידאו המושלם תודה רבה לכם, מקווים שנתראה בקרוב בשמחות הבאות .

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Hani-תמונה
Hani
סטודיו ווי פשוט מדהימים!!!
5
17/04/2016

פגשתי את נדב (הבעלים של הסטודיו) באירוע שהלכנו בכלל לראות את הדיג'יי שרצינו לחתונה, אני ובעלי הסתכלנו על המסך וראינו את התמונות המדהימות שהקרינו על המסך באירוע והבנו שאלו הצלמים... שאנחנו רוצים בחתונה! וכך היה נסענו לפגישה פגשנו את אלינור המדהימה ואת נדב המקסים, לאורך כל הדרך קיבלנו יחס חם, מקצועי, אני לא אחת שאוהבת את כל העניין של הצילומים, ביום החתונה ממש חששתי מזה, אבל היה כל כך כיף, אווירה מדהימה משוחררת, קלעו בול לסגנון שרצינו, באירוע עצמו הצלמים הוטמעו בין האורחים לא הרגשנו אותם בכלל, הם פשוט תפסו רגעים יפים באירוע, שמחו איתנו והתוצאה הסופית- האלבומים, וואוו, פשוט מהמם, תמונות איכותיות בטירוף אלבום מעוצב בסגנון חוויתי, מרגש לראות את התמונות כל פעם מחדש, לסיכום: הייתה לנו חוויה מדהימה עם סטודיו ווי, אני ממש ממליצה עליהם, השירות ,המקצועיות העמידה בזמנים היחס החם והכיפי והתוצאה הסופית- פשוט מושלמים!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים