גל יאסנקוב סטודיו לצילום - צילום אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialAlbumStillsStillsnVideosVideomy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

גל יאסנקוב סטודיו לצילום

053-9384572
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • מגנטים, סטילס, וידיאו, אלבום

  • מיוחדים
  • רחפן, טראש, זוגיות

  • עיצוב אלבום
  • דיגיטלי

  • מחיר לסטילס
  • 3000 עד 5000 ₪

  • מחיר לוידיאו
  • 3000 עד 5000 ₪

  • מחיר לסטילס ווידיאו
  • 6000 עד 10000 ₪

גל יאסנקוב סטודיו לצילום

קצת על העסק

איך מגיעים לגל יאסנקוב סטודיו לצילום

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

גל יאסנקוב סטודיו לצילום - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

41 חוות דעת על גל יאסנקוב סטודיו לצילום

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
גולש-תמונה
גולש
אחלה צלם
5
02/09/2018

תותח, הוא והצוות שלו השרו אווירה נהדרת בחתונה ובשלבי ההתארגנות

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
alexkhos-תמונה
alexkhos
גל יאסנקוב התותח
5
16/06/2018

חייב להמליץ על גל שהיה צלם הסטילס שלנו באירוע, ליווה אותנו במשך כל היום באווירה טובה ומקצועית, ולא רצה ללכת גם כשהאירוע כבר היה קרוב לסיום. כל ההתנהלות מולו הייתה נוחה ונעימה עוד... לפני החתונה, הראה לנו את כל האופציות לצילומים ונתן תחושה שאנחנו בידיים טובות. ראינו שהבחור מקצוען ורציני אבל עושה הכל באווירה קלילה וכיפית. ביום החתונה לקח אותנו במקומות יפים ומיצה את כל מקומות הצילום תוך עמידה בזמן ובלי עיכובים. ממליץ בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
הגר-תמונה
הגר
אין עליך!!
5
27/08/2017

כמה כיף לרשום חוות דעת על הספק שהכי היינו מרוצים ממנו בחתונה!!! גל והצוות שלו עשו לנו את יום החתונה עצמו להרבה יותר מוצלח ונעים, מעבר למקצועיות שבעבודתם פשוט נהנינו לבלות איתם את... כמעט יום שלם ועוד את אחד הימים הלחוצים בחיינו :-) הייתם מצחיקים וזורמים ונותנים כוחות כשצריך, מרגיעים ומכניסים לפרופורציות.. חשוב לי לציין שכל התהליך מול גל והצוות שלו נעשה כל כך בנועם ובסבלנות, ותאמינו לי היה צריך הרבה סבלנות לכל ה"שיגעונות" שלי.. ותמיד הכל נעשה ובלתת לנו הרגשה טובה, כאילו אנחנו הלקוחות הכי חשובים בעולם ושדרכנו לא תיפרד עד שלא נהיה הכי מרוצים שיש.. תודה על מי שאתם עבורנו ובכלל! חסר בימינו אנשי מקצוע שמסתכלים על חתן כלה מעבר ל"הכנסה" שהם. ואם כבר מדברים על הכנסות, המחיר שלכם ממש אבל ממש לא מייצג את כל ההשקעה והאיכות הגבוהה שזכינו לה! ככה שאפילו תהינו בהתחלה אם זה שהמחיר יחסית זול למחירי השוק אולי משהו פה "לא בסדר"?! אבל הוכחתם לנו שוב שאתם הכי בסדר שיש ושהעולם הוא זה שהפוך! אוהבים המון ובטוחים שנתראה בשאר השמחות של הקרובים שלנו (כי חברים ומשפחה שרואים את התמונות והוידאו שלנו עפים עליכם) ובשמחות העתידיות שלנו..

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Maya-תמונה
Maya
צילומי חתונה
4.2
10/07/2017

הבחירה בגל כצלם שלנו בחתונה הייתה ללא ספק הבחירה הנכונה. כבר מהפגישה הראשונה איתו וההתרשמות מעבודות קודמות שלו היה אפשר לראות שמדובר במקצוען שדואג לפרטים הקטנים ושהוא ברמה אחת... ל לצלמים אחרים. ביום החתונה הוא והצוות שלו הביאו אנרגיות טובות והפכו את תחילת היום לקליל וכיפי. אלבום התמונות שקיבלנו איכותי ובדיוק בהתאם למה שציפינו. הקליפים מסכמים את החתונה בצורה כיפית ומתאימים בין מוסיקה לצילומי וידאו בצורה מושלמת. מומלץ בחום, תקבלו תמורה מלאה וערך מוסף.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
sasha-תמונה
sasha
אל תפספסו את הצלם הכי טוב!
5
28/06/2017

הבחירה בגל ובצוות הצילום שלו הייתה מושלמת !! זכינו בתמונות מהממות שמראות את החתונה שלנו בצורה הכי שמחה שיש... הרגשנו שהוא היה שם מכל הלב, ואפילו ידע לעודד אותנו כשנתקענו עם הרכב... בדרך לצילומים :-P ברגע הראשון שפגשנו אותו ידענו שזאת תהיה בחירה נכונה, ובהחלט צדקנו :-)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים