לי אליס עזר - איפור ושיער - תסרוקות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

לי אליס עזר - איפור ושיער

053-9370086
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • איפור כלה, איפור לאירוע, עיצוב שיער

  • שירותים
  • תוספות שיער, איפור ניסיון, ליווי בזמן האירוע

  • מחיר לאיפור
  • 200 עד 1000 ₪

  • מחיר לשיער
  • 200 עד 1500 ₪

  • מחיר לאיפור ושיער
  • 500 עד 2000 ₪

לי אליס עזר - איפור ושיער

קצת על העסק

איך מגיעים ללי אליס עזר - איפור ושיער

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

לי אליס עזר - איפור ושיער - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

5 חוות דעת על לי אליס עזר - איפור ושיער

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
lirgilb-תמונה
lirgilb
מעולה מעולה מעולה מומלץ בחום
5
14/02/2017

הגעתי ללי אחרי שמספר חברות שלי ואחותי לקחו אותה כמעצבת שיער באירוע שלהן וגם אני בתור המלווה של אחותי. ביום לחוץ שכזה לי נותנת הרגשה של רוגע מתוקה אמיתית ולגבי המקצועיות אין... םםם התסרוקת לא זזה לי והיא יצאה פשוט מושלמת בדיוק מה שרציתי וקיבלתי אינספור מחמאות!!! אם לא היינו עוברות לכיסוי ראש אין ספק שהיינו לוקחות אותה לכל השמחות שנזכה להן בע״ה!! אלופה תודה רבה!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מיטל-תמונה
מיטל
עיצוב שיער פשוט ויפה!
4.5
31/01/2017

לי הייתה מדהימה! קלעה בול לטעם שלי! עשתה לי תסרוקת פשוטה כי אני לא אוהבת דברים גרנדיוזיים... עם מעט תוספות בצבע מדויק ויפה. עשתה צמה מחלק קטן מהשיער שלי, וכל השאר גולש ויפה כולל... פרחי גיבסניות שהוסיפו המון! תודה רבה לי אליס עזר :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Liat-תמונה
Liat
מאפרת ומעצבת שיער מס' 1 !!!!
5
19/10/2016

לאחר חיפושים רבים, הגעתי ללי בחיפוש אקראי באינטרנט. כבר בשיחה הראשונה ראיתי את העסקה כסגורה! לא הייתי צריכה לחשוב יותר מדיי, לי הפגינה תחושה של אכפתיות, כנות ומחיר הוגן, ביום... ונה גליתי שלי היא הרבה מעבר למאפרת ומעצבת שיער היא הייתה בשבילי כמו חברה ששימשה גם כמלווה לכל דבר ועיניין. עזרה לי עם השימלה והינומה פשוט נתנה את כל כולה! האיפור ושיער ברמה הכי מקצועית שיש שום דבר לזז ממקומו,לי הפכה את האירוע שלי למושלםםםם!! ממליצה בחוםם

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Chen-תמונה
Chen
פשוט תותחית!
5
13/10/2016

איפרה וסירקה אותי לצילומי הטראש שלע ונראיתי פשוט כמו נסיכה

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Gilad-תמונה
Gilad
לי אליס- איפור ושיער
5
16/07/2016

קבלתי על לי אליס המלצה חמה מחברה מתחום האיפור-שיער ולא התאכזבתי!!! כבר בפגישת ניסיון, לי אליס הגיעה אליי הביתה, והמקצועיות והגישה החיובית שלה לתחום בו היא עוסקת ניכרו מהרגע... ן! היא הבינה אותי, בידיוק מה שרציתי, התאימה את עצמה אליי ולמה שמתאים לי והכל היה באווירה טובה ונעימה! לי אליס הרגיעה אותי ואמרה לי שמותר לי לבכות (ואף רצוי) לא יקרה כלום לאיפור, וציידה את המלווה המהממת שלי ב"ערכת דמעות" כמו שקראנו לה. בנוסף, השיער נראה בסוף הלילה בידיוק כמו ברגע שיצאתי מהבית לצילומים- כמו שלי אליס הבטיחה! במקביל, היא איפרה וסידרה את השיער של 3 מלוות שלי שהיו סופר מרוצות, מה שהיה לי חשוב ביותר! לסיכום- מרוצה וממליצה באהבה גדולה!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים